Seiskan numerossa 12/2025 sivu 11, Dirran kanssa matkoilla.
- "Enhän mää, mut ku ne muut pojat", heh, heh, heh ....
Vaali lähestyy, itse en vitunkaan välitä koko vaaleista, mutta vituttaa kun kansaa kusetetaan ja ne uskoo kaikki, perkele.
Maine kasvaa, Saku Nikkanen mainittu 7 - päivää kehdessä
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Laulun sanoin: Daa dilntan daa, dirlan tarran daa.
Dirlan dirlan taa.......
"Emmehän me, mut kune toiset puollueet- emme me, heh, heh,,,,- Anonyymi
Missä puollueessa taas mentiin ottamaan lahjuksia?
- Anonyymi
Pitää varmaan ostaa se kallis seiskalehti ennen äänestystä, tai men sen lukasemaan kirjastoomme,
- Anonyymi
Eiköhän tuo SDP ollut - jolla ilmaisedksi Dirrankanssa Sakumme matkusteli
- Anonyymi
Minä en ole koskaan äänestänyt, en viitsinyt vuosia sitten potkukelkalla lähtee kirkonkylään äänestämään.
Mutta Kekkoselle antaisin nyt ääneni, jos kotia tulis vaalilippuinensa hakemaa ääntäni.- Anonyymi
Näinhän se homma etenee ja maine senkus kasvaa, SDP pettää aina.
Terveissii vaan Kaasuputki konsultille ja Putinin pusseja vieläin nuolevalle Paavo Lipposelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se homma etenee ja maine senkus kasvaa, SDP pettää aina.
Terveissii vaan Kaasuputki konsultille ja Putinin pusseja vieläin nuolevalle Paavo Lipposelle.Salon Seudun Sanomat tekee matkailuteemaansa jutun Sakun matkasta valokuvineen, odotan erittäin mielenkiinnolla jos siinä käsitellään myös matkan KUSTANNUS puolta, heh, heh.
Mielenkiinnolla jään odottamaaan matkakertomusta, onhan se näin vaalien alla mukavaa luettavaa.
Parempaa ainakin, kun ne väkinäiset jutut Someron savipelloilta joita saa lukea joka saatanan päivä - ketä kiinnostaa ne, ei ketää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992