Hyvää jatkoa palstalaiset:) haleja.
Aurinkoista kevättä kaikille
12
170
Vastaukset
- Anonyymi
Apuraha on paikallaan, että pysyy hengissä.
- Anonyymi
Osta kelapapan petaalarilla ruosteinen mora ja viillä ranteet auki suonien suuntaisesti niin ongelmasi poistuvat
t naapurin masa, perähikiä. savo
- Anonyymi
Ajattelen aina, että kukaan muu kuin Sinä et lähetä tänne Haleja.... vaikka olet mies.
Siksi niin ihana,ettet uskalla sinäkään ehkä " vanhuuttasi" yllättäen liikaa.
No, se ei ehkä olekkaan meitä....
Parempi Niin, että luottaa perusturvallisuuteen.
Sitä ainakin kanssani saisit.
Ja lapsenkin kanssa.
Meillä on (sullakin) perusturvallisuus kunnossa.
Siksi hyvä tämän päälle " rakentaa"...
I me an hentai .
Tää on vaan mun "kiertymä", mikä sopii suhun mun välillä.
Tästä tykkään::).
Ei mahakipuja isoja ainakaan sun kanssa. Ja olen terve.
Siis puhdas, kyllä:). - Anonyymi
Mullakin ottas eteen, viime kädessä.
t.Kädetön - Savo (jatkoja) - Anonyymi
🤡&🐷&🐵
- Anonyymi
Kiitos, samoin kaikille. Kevät etenee, valo lisääntyy ja kohta on kesä. Hienoa 😍
- Anonyymi
Kyllä
Nimenomaan.kivoja ihmisiä kaivataan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Nimenomaan.kivoja ihmisiä kaivataanTäällä on melko synkeää ilmapiiriä ollut.
- Anonyymi
Kevättä rintaan ja porilaista uuvattipippeliä reppuun!
t naapurin masa, kuopio.savo - Anonyymi
Kuinkahan suuren kaliiberin diplomi-idiootti toivottaa toisille aurinkoista kevättä. Aurinko paistaa tai sitten ei. Ja vielä haleja, ei hyvää iltaa!
- Anonyymi
Ei vielä ole ilta, heräsit ehkä liian aikaisin. Sinullekin on hieno päivä tulossa kun aurinko paistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929