Miksi te ajelehditte virran mukana, oma etu ja rahojen varastaminenko teitä ohjaa?
Oletteko te kyvyttömiä tekemään päätöksiä?
Nyt on Suomi-laiva käännettävä, on irrottava Natosta ja EU:sta ja ennen kaikkea lopetettava anarkia koko maassa, palautettava kuri ja järjestys,
00
Avoin kirje valtiojohdolle
31
157
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku vie takkisi anna sille myös kenkäsi
luovu omaisuudestasi varas t.jeesus - Anonyymi
Suomea johtaa Saksa ja USA, jotka pyrkivät valtaamaan Suomen, ulkomaalaisliigaa he käyttävät bulvaaneina.
00 - Anonyymi
Suomeen pitäisi saada oma Putin.
Kerrostalojen ympärille pitäisi rakentaa pehmusteet kun siinä hallintamallissa on tapana hyppiä alas kerrostalon ikkunoista.- Anonyymi
Turvavrrkot kertostalojen ympärille!
- Anonyymi
Pelkääkö ne Natoa, EU:ta länsimaista niin paljon ihmiset Venäjällä, että hyppivät ikkunoista.
Tietenkin se pelko on suuri ja mahtavt sekä siirtyisi Suomeenkin.
Turvaverkko ongelmallinen kun pitää olla ilmassa ja sen alapuolelta voi joku vielä hypätä sekä olisi linnuille pyydys.
Tietenkin patjoissa maassa olisi omat ongelmansa, kun joku laittaisi polkupyörän parkkiin seinustalle ja juuri siihen se Natopelkoinen tippuisi ohjaustanko takapuolessa.
Länsimaat aiheuttaa paljon ongelmia.- Anonyymi
Nythän kuolemaa ei tarvitse pelätä kun nato on autttamassa joukolla vaan tekemään nato avusteisia itsemurhia venäläinenkin harkitsee hyppäämistä kun suomi poika ampuu napin päähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän kuolemaa ei tarvitse pelätä kun nato on autttamassa joukolla vaan tekemään nato avusteisia itsemurhia venäläinenkin harkitsee hyppäämistä kun suomi poika ampuu napin päähän
kun suomalaista pitää päästä eroon elämälle löytyy tarkoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun suomalaista pitää päästä eroon elämälle löytyy tarkoitus
ei se niin kauheeta ole kun suomalainen seisoo pistooli ohimollla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se niin kauheeta ole kun suomalainen seisoo pistooli ohimollla
ei tarvita uutta d-day kun churcilla paha kirkko on mainostanut netissä rokotteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tarvita uutta d-day kun churcilla paha kirkko on mainostanut netissä rokotteita
4,9 miljoonaa suomalaista ottanut rokotteen venäjällä ei yhtään he haluavat suojella omat lapsensa kun taas suomessa vesi kauhun saa koulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4,9 miljoonaa suomalaista ottanut rokotteen venäjällä ei yhtään he haluavat suojella omat lapsensa kun taas suomessa vesi kauhun saa koulussa
onneksi kristityt ovat niin valveutuneita hammas harjoilla pestään aivot koulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onneksi kristityt ovat niin valveutuneita hammas harjoilla pestään aivot koulussa
hammas tahna perseessä kävellään kadulla ja puolikas hampurilainen kädessä
- Anonyymi
Kyllä sen ongelman että ohjaustanko törröttää takapuolessa hyppäämisen jälkeen, voi korjata sillä, että kielletään pyörien parkkeeraminen lähelle seinää. Myös sisäänkäynnin eteen tulee tehdä katso ja sen katto pehmustaa. Muutoin käy niin että kun äiti lähtee ulos lastenvaunujen kanssa, niin vaunuihin rojahtaa ulkomaalaiskammoinen iso vauva ja oma vauva kokee kovia eikä hyvin käy sille jolle maailma oli liian pelottava paikka.
- Anonyymi
USA ja Saksa haluavat jakaa Pohjolan valtaamalla yritykset ja viemällä raaka-aineet ilmaiseksi, tätä he toteuttavat jo Irakissa.
Me herättiin tähän 15 vuotta sitten ja on aloitettu vastarinta, meillä on iso yhtiö taustalla.
Saksa aloitti avainpaikkojen valtaamisen jo kansalaissodassa 1918 ja tekee sitä nykyään EU:n ja Naton avulla.
00 - Anonyymi
Saksan valtaamisyritykset ovat päättyneet tunnetusti huonosti.
- Anonyymi
Suomihan on maailman "onnellisin" kansa.
- Anonyymi
Kylä näin on! Suomalaanen kun mänöö helevettihin, niin pirulle tuloo lähtö!
- AnonyymiUUSI
se on natsipropagandaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
se on natsipropagandaa
niin onkin juutalaisten natsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
niin onkin juutalaisten natsi
ne on tehnyt joko kaustitit kaikille hlö tunnus jokaisella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ne on tehnyt joko kaustitit kaikille hlö tunnus jokaisella
odotellaan vielä whon päätöstä niin se omistaa reiät
- AnonyymiUUSI
paavi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
paavi
onhan hoito holokausteja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onhan hoito holokausteja
Paljonkohan niitä vapaamuurareita on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kylä näin on! Suomalaanen kun mänöö helevettihin, niin pirulle tuloo lähtö!
odotellaan putinis ni tulee suomalaisille helvetistä lähtö ei saa olla sielläkään rauhassa ens kesänä alkaa se luki tukholman profetiassa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
odotellaan putinis ni tulee suomalaisille helvetistä lähtö ei saa olla sielläkään rauhassa ens kesänä alkaa se luki tukholman profetiassa
zelenskin johdolla lähtevät helvetistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
putini on kova poika sitä ei VB joita kukaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
putini on kova poika sitä ei VB joita kukaan
Putin on jumala
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putin on jumala
Yksi ainoa mies teistä ajoi pakoon tuhat, sillä Herra, teidän Jumalanne, soti itse teidän puolestanne, niinkuin hän on teille puhunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putin on jumala
Jokainen, jonka minun isäni on antanut minulle, on minun luokseni tuleva, ja joka tulee minun luokseni, häntä
minä en heitä ulkopuolelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen, jonka minun isäni on antanut minulle, on minun luokseni tuleva, ja joka tulee minun luokseni, häntä
minä en heitä ulkopuolelle.Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203764Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753251- 981959
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221454Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031203
- 471159
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1261143- 901119