Avoin kirje valtiojohdolle

Anonyymi-ap

Miksi te ajelehditte virran mukana, oma etu ja rahojen varastaminenko teitä ohjaa?

Oletteko te kyvyttömiä tekemään päätöksiä?

Nyt on Suomi-laiva käännettävä, on irrottava Natosta ja EU:sta ja ennen kaikkea lopetettava anarkia koko maassa, palautettava kuri ja järjestys,

00

31

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos joku vie takkisi anna sille myös kenkäsi
      luovu omaisuudestasi varas t.jeesus

• Anonyymi

Suomea johtaa Saksa ja USA, jotka pyrkivät valtaamaan Suomen, ulkomaalaisliigaa he käyttävät bulvaaneina.

00

• Anonyymi

Suomeen pitäisi saada oma Putin.

Kerrostalojen ympärille pitäisi rakentaa pehmusteet kun siinä hallintamallissa on tapana hyppiä alas kerrostalon ikkunoista.

• Anonyymi

Turvavrrkot kertostalojen ympärille!

• Anonyymi

Pelkääkö ne Natoa, EU:ta länsimaista niin paljon ihmiset Venäjällä, että hyppivät ikkunoista.

Tietenkin se pelko on suuri ja mahtavt sekä siirtyisi Suomeenkin.

Turvaverkko ongelmallinen kun pitää olla ilmassa ja sen alapuolelta voi joku vielä hypätä sekä olisi linnuille pyydys.

Tietenkin patjoissa maassa olisi omat ongelmansa, kun joku laittaisi polkupyörän parkkiin seinustalle ja juuri siihen se Natopelkoinen tippuisi ohjaustanko takapuolessa.

Länsimaat aiheuttaa paljon ongelmia.

• Anonyymi

Nythän kuolemaa ei tarvitse pelätä kun nato on autttamassa joukolla vaan tekemään nato avusteisia itsemurhia venäläinenkin harkitsee hyppäämistä kun suomi poika ampuu napin päähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän kuolemaa ei tarvitse pelätä kun nato on autttamassa joukolla vaan tekemään nato avusteisia itsemurhia venäläinenkin harkitsee hyppäämistä kun suomi poika ampuu napin päähän

kun suomalaista pitää päästä eroon elämälle löytyy tarkoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun suomalaista pitää päästä eroon elämälle löytyy tarkoitus

ei se niin kauheeta ole kun suomalainen seisoo pistooli ohimollla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei se niin kauheeta ole kun suomalainen seisoo pistooli ohimollla

ei tarvita uutta d-day kun churcilla paha kirkko on mainostanut netissä rokotteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei tarvita uutta d-day kun churcilla paha kirkko on mainostanut netissä rokotteita

4,9 miljoonaa suomalaista ottanut rokotteen venäjällä ei yhtään he haluavat suojella omat lapsensa kun taas suomessa vesi kauhun saa koulussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

4,9 miljoonaa suomalaista ottanut rokotteen venäjällä ei yhtään he haluavat suojella omat lapsensa kun taas suomessa vesi kauhun saa koulussa

onneksi kristityt ovat niin valveutuneita hammas harjoilla pestään aivot koulussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onneksi kristityt ovat niin valveutuneita hammas harjoilla pestään aivot koulussa

hammas tahna perseessä kävellään kadulla ja puolikas hampurilainen kädessä

• Anonyymi

Kyllä sen ongelman että ohjaustanko törröttää takapuolessa hyppäämisen jälkeen, voi korjata sillä, että kielletään pyörien parkkeeraminen lähelle seinää. Myös sisäänkäynnin eteen tulee tehdä katso ja sen katto pehmustaa. Muutoin käy niin että kun äiti lähtee ulos lastenvaunujen kanssa, niin vaunuihin rojahtaa ulkomaalaiskammoinen iso vauva ja oma vauva kokee kovia eikä hyvin käy sille jolle maailma oli liian pelottava paikka.

• Anonyymi

USA ja Saksa haluavat jakaa Pohjolan valtaamalla yritykset ja viemällä raaka-aineet ilmaiseksi, tätä he toteuttavat jo Irakissa.

Me herättiin tähän 15 vuotta sitten ja on aloitettu vastarinta, meillä on iso yhtiö taustalla.

Saksa aloitti avainpaikkojen valtaamisen jo kansalaissodassa 1918 ja tekee sitä nykyään EU:n ja Naton avulla.

00

• Anonyymi

Saksan valtaamisyritykset ovat päättyneet tunnetusti huonosti.

• Anonyymi

Suomihan on maailman "onnellisin" kansa.

• Anonyymi

Kylä näin on! Suomalaanen kun mänöö helevettihin, niin pirulle tuloo lähtö!

• Anonyymi
        UUSI

se on natsipropagandaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

se on natsipropagandaa

niin onkin juutalaisten natsi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

niin onkin juutalaisten natsi

ne on tehnyt joko kaustitit kaikille hlö tunnus jokaisella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ne on tehnyt joko kaustitit kaikille hlö tunnus jokaisella

odotellaan vielä whon päätöstä niin se omistaa reiät

• Anonyymi
        UUSI

paavi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

paavi

onhan hoito holokausteja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

onhan hoito holokausteja

Paljonkohan niitä vapaamuurareita on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylä näin on! Suomalaanen kun mänöö helevettihin, niin pirulle tuloo lähtö!

odotellaan putinis ni tulee suomalaisille helvetistä lähtö ei saa olla sielläkään rauhassa ens kesänä alkaa se luki tukholman profetiassa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

odotellaan putinis ni tulee suomalaisille helvetistä lähtö ei saa olla sielläkään rauhassa ens kesänä alkaa se luki tukholman profetiassa

zelenskin johdolla lähtevät helvetistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

putini on kova poika sitä ei VB joita kukaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

putini on kova poika sitä ei VB joita kukaan

Putin on jumala

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Putin on jumala

Yksi ainoa mies teistä ajoi pakoon tuhat, sillä Herra, teidän Jumalanne, soti itse teidän puolestanne, niinkuin hän on teille puhunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Putin on jumala

Jokainen, jonka minun isäni on antanut minulle, on minun luokseni tuleva, ja joka tulee minun luokseni, häntä
        minä en heitä ulkopuolelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen, jonka minun isäni on antanut minulle, on minun luokseni tuleva, ja joka tulee minun luokseni, häntä
        minä en heitä ulkopuolelle.

Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      120
      3764
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      575
      3251
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      98
      1959
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1454
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    6. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1394
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      103
      1203
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      47
      1159
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      126
      1143
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1119
    Aihe