Sinne reissulle vaikka lähteäkin syksyllä, näyttää niin romanttiselta paikalta 😍☺️💕 ja huomaatko aatelen kesäromanssin yli jo 😉🤗
Oltas me voitu yhdessä
14
309
Vastaukset
- Anonyymi
joo. kesäromanssia palstalla pukkaa vai
- Anonyymi
Ai jonnekkiin Wieniin viininmaistajaisiin, ei ainakaan kesäromanssin hautajaisiin tai muihin, peijaisiin. Nyt pitää alkaa löytyy vähän ryhtiä muuveihin, muuten pakko lähtee jonnekin Strömsööseen.
- Anonyymi
Eiku kotimaan, järvisydämeen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinulle se olisi romanttista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun toive se oli. 😍 unelma.
- Anonyymi
Miehen kanssako? 🙂
- Anonyymi
Tottakai nainen ja mies. Kaksi miestä ja romantiikka - ai se olikin kauhuleffa 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai nainen ja mies. Kaksi miestä ja romantiikka - ai se olikin kauhuleffa 😀
No aloituksesta ei selviä kumpi olet? Eli naista kaipaat.
- Anonyymi
Hullujenhuoneelle päädytte eri koppiin.
- Anonyymi
Laita kulta viestiä suoraan, tiedät että rakastan. ❤️
- Anonyymi
Mistä voisin sen tietää 🤔 mutta samoin jos hän ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voisin sen tietää 🤔 mutta samoin jos hän ❤️
Koska olen kertonut.
- Anonyymi
Taitaa guben olla parempi vaan pysyä Laukaassa.
- Anonyymi
Milloin me nähdään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861590
- 761241
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741125Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!53909Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46891- 47878
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9793IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35779