Asuin siellä joskus ja kytättiin kaupassa ja kadulla. Vieläkö siellä kytätään ihmisiä?
Vieläkö kateellisten kylässä kytätään
31
1005
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sinua kytättäisiin? Vainoharhaisuutta havaitsen aloituksessasi.
- Anonyymi
Kyttäys on keuruunkin vasemmistolaisten pääTYÖ.
- Anonyymi
Tottakai kytätään. Kuuluu perikeiruulaiseen tapaan
- Anonyymi
SDP henkilöt kytsii?Kerrostalojen,rivitalojen IKKUNOISTAAN , sokkarin P paikan kulmatontti = erinomainen valvonta paikka tumma Opel useasti passissa!
- Anonyymi
No näytät kyttäävän.
- Anonyymi
Kateellinen keuruulaiskyylä tunnisti tekstistä itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen keuruulaiskyylä tunnisti tekstistä itsensä.
Kyllä kyylä kyylän tuntee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyylä kyylän tuntee.
Hyvä että myönsit olevasi kyylä, kyylä.
- Anonyymi
Pikkukylät nyt vaan on tuollaisia. Se on paradoksi että jos olet antisosiaalinen niin kannattaa asua kaupungissa jossa on paljon ihmisiä sillä jos et halua olla ihmisten kanssa tekemisissä niin saat olla ihan rauhassa. Kukaan ei seuraansa sinulle tuputa eikä kukaan ole sinusta kiinnostunut.
Pikkukylässä taasen olet kaikkien tuntema silmätikku. - Anonyymi
Minä ainakin kyylään.
- Anonyymi
Keuruulaiset on oikeesti hemmetin uteliaita. Ainakin puolisoni sukulaiset. Raha asioista lähtien udellaan ja ennenkun kylästä kerkeet kotiin on tieto levinnyt ja aina haukutaan. Toivottavasti oppisivat kunnioittamaan ihmisten yksityisyyttä ja pitämään asiat edes omina.
- Anonyymi
Sinulla mitään rahaa koskaan ole ollutkaan. Siitä puhe mistä puute
- Anonyymi
Huonosti valittu puoliso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla mitään rahaa koskaan ole ollutkaan. Siitä puhe mistä puute
Se on totta, ei sitä rahaa ole kun joutuu muita elättämään. Onneksi on avioero vetämässä ja avioehto. Jonakin päivänä saan nauttia omista rahoista ja rajoista.
- Anonyymi
Ei ole kylä tavoistaan luopunut mutta ei niistä kannata välittää. Sen kun kävelee ylpeästi ohi vaan. Minua kun kyylätään morjestan ilosesti ja jatkan matkaa.
- Anonyymi
Minua aina kytätään, ihan sama missä kuljen, mutta eipä tuo ole ihme, kun olen niin hyvän näköinen ja komea. Joten otan kyttäyksen enemmänkin kehuna ja positiivisena palautteena.
- Anonyymi
Näin juuri! Hyvä sinä, osaat kääntää muiden tappion voitoksi.
- Anonyymi
Kateus on toisen suurinta kunnioittamista.
- Anonyymi
Uimahallissa kans mua tuijotettiin ,koska mulla on valtava mensseli😋
- Anonyymi
Eikä!!! Alkaako etunimesi T kirjaimella?
- Anonyymi
Oliko siivooja joka kyyläs?
- Anonyymi
Pieni muna, iso sielu.
- Anonyymi
Valtava meisseli kyllä ei paljon auta. Ikävä kyllä. Ei edes uimahallissa.
- Anonyymi
Kyts, kyts, kyts..
- Anonyymi
MENE JO ONGELMAINEN HAKEMAAN APUA TUOHON OLOON KUN ET OSAA KUIN TXT TYHMIÄ 3 -5 SANAN EVVK JUTTUJA ja haukkua muita.
Ja samaa joutavan päiväistä sorkkimist joka aloitukseen laitat.
Ei noissa ole mitään hauskaa kuten näyt itse luulevan, keskenkasvuinen mölinää- Anonyymi
Ketä on ongelmainen? Meni vähä ohi kenen kommentti meni ihon alle noin.
- Anonyymi
Olen huomannut että Keuruulla katsotaan nälkäisinä päästä varpaisiin. Olo on kun varkaalla tai sitten filmitähdellä kun siellä käy.
- Anonyymi
..kun siellä käy, sinähän asut täällä. Mikset voi sitä tunnustaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..kun siellä käy, sinähän asut täällä. Mikset voi sitä tunnustaa?
En minä asu, puolison sukulaiset asuvat, ja näin ollen käydään usein. Jotenka en tunnusta. Kyllä perjaatteessa voisin asuakkin, luonto on kaunista siellä, mutta koti on jo muualla.
- AnonyymiUUSI
Keurismin riivaama kyttääjä. Niitä riittää.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.7777777910232544,c_fill,g_faces,h_674,w_1200/dpr_1.0/q_auto:eco/f_auto/fl_lossy/13-3-6934601
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662418Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842102Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452047Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1191828Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1841488Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2081384Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261225En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91012- 801001