Persuhalltus: Jos vanhenet normaalisti et tule saamaan enää palveluita

Anonyymi-ap

Normaaliin vanhenemiseen kuuluu sairauksia. Loppuvatko palvelut sinä päivänä,
kun jää eläkkeelle ? Sydänvaivaiset saavat kuolla infarktiin ja syöpäpotilaat kitua kuoliaaksi ilman hoitoa ?

5

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etvelåkkeelle jäännin jälkeen ole hoitoonpääsyjonon kärkipäässä.

• Anonyymi

Loppupäätä varmaan tarkoitit? Työikäiset kärjessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Loppupäätä varmaan tarkoitit? Työikäiset kärjessä.

Joo. Tarkoitin siis kirjoittaa:
        Eläkkeelle jäännin jälkeen et ole hoitoonpääsyjonon kärkipäässä. Työikäiset ovat.

• Anonyymi

spoon väestöstä jo 25 % on maahanmuuttajataustaisia. Nykyinen väestönkasvu rasittaa kaupungin taloutta, heikentää katujen ja koulujen turvallisuutta ja saa suomalaiset jäämään alue alueelta vähemmistöksi omassa maassaan.

Tavallisen suomalaisen veronmaksajan ja duunarin sijaan vallitsevasta kehityksestä hyötyvät vain elinkeinoelämän edustajat ja punavihreät. Suurpääoma saa maahanmuuttajista halpatyövoimaa ja bisneksiä, sillä väestönkasvu lisää asuntojen ja palveluiden kysyntää – eikä isoja firmoja kiinnosta se, että maahanmuuttajien osalta veronmaksaja usein kustantaa nämä erilaisten tukien muodossa. Vihervasemmisto taas pyrkii mm. houkuttelemaan maahanmuuttajista itselleen äänestäjiä.

Elinkeinoelämän ja vasemmiston epäpyhä liitto on valmis rakentamaan vaikka koko Espoon täyteen kerrostaloja, joihin tuodaan asukkaat ulkomailta, ellei kehityksen mahdollistavalle kaavoitukselle laiteta jarrua.

TOLKKUA TALOUDENPITOON

Holtittomalle velkaantumiselle ja verotukselle täytyy laittaa loppu. Menoja on karsittava ja jäljelle jäävät resurssit on käytettävä tunnin junien ja vastaavien tarpeettomien investointien sijaan olemassa olevien koulujen, kirjastojen ja katujen ylläpitoon.

SUOMALAISIA HOITAJIA EI TULE VAIHTAA ULKOMAISEEN HALPATYÖVOIMAAN

Ammattitaitoisia suomalaisia hoitajia ei tule vaihtaa ulkomaalaiseen halpatyövoimaan. Hyvinvointialueen vähiä resursseja ei tule laittaa piilopuoluetukiin eikä laittomasti maassa oleville tarjottuihin palveluihin.

• Anonyymi

Hitaasti tappavia rokotteita annetaan flunssapiikin nimellä. Kas kummaa niitä oikein suositellaan ensimmäisenä yli 65vuotiaille ja pitkäaikaissairaille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2507
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      3
      2277
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1373
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      771
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe