Sanoit mulle, että ei olla yhes koska oon "outo stalkkeri", mut oot kyllä ite vähintäänkin yhtä paha, jos et jopa pahempi. Turha esittää viatonta, tiedän miten oot haaveillut musta yli 2 vuotta :)... mut niinhän ne sanoo et se joka haukkuu on se itse, ei tainnut osua kauas..
Me molemmat ollaan taitavia manipuloimaan ja sopeutuun yhteiskuntaan "normaaleina", kun todellisuudessa molemmil viiraa päässä. Uskon, että päästäis helpommalla, jos molemmat ois rehellisiä toisilleen. Ei meidän tarvii pelata mitään peliä tai tehdä täst yhtään vaikeempaa, kun tää on, oon valmis puhuun rehellisesti kaikesta, jos oot valmis siihen itsekkin.
Olet itse outo stalkkeri
Anonyymi-ap
6
155
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhotu hyvä ihminen.
- Anonyymi
Missä oon sanonut stalkkeriksi? Jos täällä, niin oletko ihan varma?
- Anonyymi
Instagramissa haukuit
- Anonyymi
mitähän sä selität
- Anonyymi
Miksi sä edelleen kiukuttelet?
- Anonyymi
Koska et suostu puhumaan asioist vaan uhmittelet nionkuin uhmaikäinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516650- 776075
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054988Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273685- 2063246
- 413065
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/243024mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132889- 1561681
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3551637