Aito Thaimaa, Osa 5. Kansallispuistot ja lapset

Anonyymi-ap

Thap Lan kansallispuisto (อุทยานแห่งชติับลาน), ei ikärajaa mutta pääsymaksu, joten ei sovellu possonderilaisten arvomaailmaan. https://aijaa.com/DmC1eh

1,4 miljoonaa raita kooltaa oleva puisto, jossa vesiputouksia ja kirkasvetisiä puroja runsaasti, sekä vehreää viidakkoa. Tänään tutustumista, viikonloppuna sitten kunnon patikkaretki.

Possolainen jutteli taas "kakaroiden" kasvattamisesta hyvin halventavaan sävyyn kuten aina. Possolainen näkee lapset kulueränä ja ikävinä pikkuihmisinä, jotka häiritsevät ihmisten elämää.

Meilläpäin lapset kuuluu perheeseen ja heitä kohdellaan tasavertaisesti ihmisinä, eikä pidetä vajaaälyisinä kiusankappaleina.

Henkilökohtaisesti lapset ovat minulle tärkein asia tällä planeetalla ja syy elämiseen, työntekoon ja aivan kaikkeen.

Ilman lapsia en olisi hengissä, koska en pitäisi hengissä oloa tärkeänä asiana ilman heitä. Olisin ottanut sellaisia riskejä, joista ei voi selvitä.

Kuten Yön Olli hienosti sanaili Ossi- pojastaan: "Voi kuinka kaikkivaltias noin olla voit, me sinut tehtiin mutta sinä meidät loit", niin minä kiitän lapsiani elämästä ja kaikesta siitä mitä he ovat. Ilman heitä en olisi mitään eikä millään olisi mitään väliä.

2010

17

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piti tarkistaa sanoittaja ja se oli Juicelta tilattu tuo sanoitus Ollin Ossi- pojalle.

2010

• Anonyymi

Mitä jos alkaisit pikku hiljaa korjaamaan ongelmiasi, jossain muualla kuin täällä palstalla, minä sitä minä tätä, ei muuta sinun eikä minun elämääni yhtään mihinkään, ei ole olemassa mitää possolaisia tai possanderilaisia muutakuin sinun mielikuvituksessa, mutta rakas lapsi, eilen ostin lidl yhden posson jonka laitoimme vaimon kanssa puoliksi, koska se ei ole kovinkaan terveellistä, mutta hyvää oli. Mistä sinä tiedät mitä minä näen lapsissa, muutakuin sinun harhaisen pääsi tuotetta, jolla ei ole mitään tekemistä minkään kanssa.

• Anonyymi

"Mistä sinä tiedät mitä minä näen lapsissa"

Tiedän sen mitä olet kertonut itse. Olet kertonut että lapset tulee niin kalliiksi että olen kusessa kun he alkavat opiskella.

Olet kertonut että lapsista ei ole kuin harmia ja että sitä parempi mitä vähemmän niiden kanssa on tekemisissä. Olet myös kertonut ettei isä saa tehdä mitään lasten kanssa, eikä saa olla niiden kanssa kaveri.

Olet kertonut että perheessä isän tulee olla paha poliisi, jonka tehtävänä on pelotella ja rangaista lapsia ja että äiti on sitten se hyvä poliisi, joka lohduttaa sitten niitä peloteltuja lapsia.

Olet käsittääkseni isoisä, mutta et ole ilmeisesti edes tavannut lapsenlastasi? Tiedätkö edes hänen nimeä vai etkö haluakaan tietää? Teillä kellään ei ole Facebookeissa yhtäkään kuvaa lapsista eikä vauvoista. Tyttäresi ei ilmeisimmin kuulu tuttavapiiriisi laisinkaan.

Syydät jatkuvasti vihakirjoituksia minun lapsiani kohtaan, kuin ne olisivat tehneet sinulle jotakin pahaa. Olet vaan yksinkertaisesti ja pahasti päästäsi vialla.

Sairain kommenttisi lapsia koskien oli se että sinun mielestä se on ihan ok, että Irakissa voi mennä naimisiin 8 vuotiaan lapsen kanssa.

Sen verran siis tiedän siitä mitä mieltä sinä olet lapsista. Kaikki on sinun itsesi kertomaa.

2010

• Anonyymi

Miten posson ongelmat täällä, ketä kiinnostaa sinun oleilusi vantaalla ja sairaskertomuksesi lääkkeineen. Jos puhuisit sairauspeloistasi ammattilaiselle ja varmasti löytyy vertaistukiryhmiäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sen mitä olet kertonut itse. Olet kertonut että lapset tulee niin kalliiksi että olen kusessa kun he alkavat opiskella.

Olet kertonut että lapsista ei ole kuin harmia ja että sitä parempi mitä vähemmän niiden kanssa on tekemisissä. Olet myös kertonut ettei isä saa tehdä mitään lasten kanssa, eikä saa olla niiden kanssa kaveri.

Olet kertonut että perheessä isän tulee olla paha poliisi, jonka tehtävänä on pelotella ja rangaista lapsia ja että äiti on sitten se hyvä poliisi, joka lohduttaa sitten niitä peloteltuja lapsia.

Olet käsittääkseni isoisä, mutta et ole ilmeisesti edes tavannut lapsenlastasi? Tiedätkö edes hänen nimeä vai etkö haluakaan tietää? Teillä kellään ei ole Facebookeissa yhtäkään kuvaa lapsista eikä vauvoista. Tyttäresi ei ilmeisimmin kuulu tuttavapiiriisi laisinkaan.

Syydät jatkuvasti vihakirjoituksia minun lapsiani kohtaan, kuin ne olisivat tehneet sinulle jotakin pahaa. Olet vaan yksinkertaisesti ja pahasti päästäsi vialla.

Sairain kommenttisi lapsia koskien oli se että sinun mielestä se on ihan ok, että Irakissa voi mennä naimisiin 8 vuotiaan lapsen kanssa.

Sen verran siis tiedän siitä mitä mieltä sinä olet lapsista. Kaikki on sinun itsesi kertomaa.

2010

Asioita voit vääristellä kuka on sanonut ja mitä sanonut, sekä minkä asian yhteydessä.

MUISTA AIVOINVALIIDI MUISTOKIRJOITUKSESI .... OLLISTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Ei en ole, sitä mieltä että on hyvä mennä kahdeksan vuotiaan lapsen kanssa naimisiin, mutta ei se taida olla laitonta irakissa, enpä ole pahemmin vihakirjoittanut yhtään mitään, se että olet niiden "isä" ei ole heidän vikansa... mutta kyllä heidän saattaminen aikuisiksi tulee maksamaan sinulle varsin paljon, ei niihin paljon rahaa pala kun ovat alle 10 vuotta, 10-25 vuotta tulee maksamaan paljon... siis todella paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei en ole, sitä mieltä että on hyvä mennä kahdeksan vuotiaan lapsen kanssa naimisiin, mutta ei se taida olla laitonta irakissa, enpä ole pahemmin vihakirjoittanut yhtään mitään, se että olet niiden "isä" ei ole heidän vikansa... mutta kyllä heidän saattaminen aikuisiksi tulee maksamaan sinulle varsin paljon, ei niihin paljon rahaa pala kun ovat alle 10 vuotta, 10-25 vuotta tulee maksamaan paljon... siis todella paljon.

Eikä sinun kannata kertoa mitä olen kertonut sinun mielestäsi tiedän sen itse mitä olen tänne kirjoittanut, ja en yleensä muuta mitä mieltä asiasta kuin asiasta, eikä sinun väitteesi siitä että kerrot minun niin kertoneen, ei tarkoita että olisin niin kertonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä sinun kannata kertoa mitä olen kertonut sinun mielestäsi tiedän sen itse mitä olen tänne kirjoittanut, ja en yleensä muuta mitä mieltä asiasta kuin asiasta, eikä sinun väitteesi siitä että kerrot minun niin kertoneen, ei tarkoita että olisin niin kertonut.

"Kaikkea se paikkakuntarakkaus voikaan aiheuttaa, eikös ole vähän vakavaa, tollasetko vielä siinä sivussa kasvattaa kakaroitaan?"

Kuka mahtoi tehdä esimerkiksi tuon avauksen tänään ja miksi? Mikä on tuo "paikkakuntarakkaus" ja miten "kakaroiden kasvatus" littyy tähän mainittuun matkakohteeseen? Kertoisitko lopultakin todellisen syyn Pattayan vihaasi ja ihmisvihaasi?
        Ei pelkkä impotenssi riitä vihaan syyksi, jotakin muuta on sen lisäksi.
        Sinusta lapsiin sekaantuminen on siis ok, jos se on laillista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaikkea se paikkakuntarakkaus voikaan aiheuttaa, eikös ole vähän vakavaa, tollasetko vielä siinä sivussa kasvattaa kakaroitaan?"

Kuka mahtoi tehdä esimerkiksi tuon avauksen tänään ja miksi? Mikä on tuo "paikkakuntarakkaus" ja miten "kakaroiden kasvatus" littyy tähän mainittuun matkakohteeseen? Kertoisitko lopultakin todellisen syyn Pattayan vihaasi ja ihmisvihaasi?
        Ei pelkkä impotenssi riitä vihaan syyksi, jotakin muuta on sen lisäksi.
        Sinusta lapsiin sekaantuminen on siis ok, jos se on laillista?

Vastaan kysymykseen koska kysymys on esitetty.

Minä tein avauksen.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan kysymykseen koska kysymys on esitetty.

Minä tein avauksen.

> § <

Miksi? Mikä on tuo "paikkakuntarakkaus" ja miten "kakaroiden kasvatus" littyy tähän mainittuun matkakohteeseen?
        Ehdotatko siis että täällä Pattayan palstalla päivystää kaksi erillistä toisilleen tuntematonta henkilöä puhumassa päivittäin paikkakuntarakkaudesta, Pattayan rakkaista ja Pattayan lahkolaisista? Onko sellainen edes mahdollista että kaksi eri ihmistä kilahtaa päästään täsmälleen samalla tavalla ja kokee samaa pyhää vihaa tätä samaista kohdetta kohtaan yhdessä ja yhteistuumin ja yhtä aikaa?

Olet siis huolestunut Kympin lasten hänelle aiheuttamista kustannuksista tulevaisuudessa. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin hän itse ei ole näistä kustannuksista huolissaan ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin hänen lastensakaan ei tarvitse olla huolissaan siitä että riittääkö heillä rahaa ruokaan ja kouluun. Näyttäisi riittävän ihan kivasti, jopa keskimääräistä paremmin. Se on ainakin varmaa että sinulta he eivät tule pyytämään rahaa enkä usko että heidän koulutuksensa olisi millään tavalla sinulta tai elintasostasi pois. Sehän on hyvä että he eivät ole Suomessa sillä silloinhan ne lapset aiheuttaisivat Suomen yhteiskunnalle kustannuksia ja vanhemmille maksettaisiin vielä lapsilisätkin ja kouluterveydenhuolto.

Uskoisin että heillä on varsin hyvällä mallilla asiat Thaimaassa. Kaikki eivät ole köyhiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi? Mikä on tuo "paikkakuntarakkaus" ja miten "kakaroiden kasvatus" littyy tähän mainittuun matkakohteeseen?
        Ehdotatko siis että täällä Pattayan palstalla päivystää kaksi erillistä toisilleen tuntematonta henkilöä puhumassa päivittäin paikkakuntarakkaudesta, Pattayan rakkaista ja Pattayan lahkolaisista? Onko sellainen edes mahdollista että kaksi eri ihmistä kilahtaa päästään täsmälleen samalla tavalla ja kokee samaa pyhää vihaa tätä samaista kohdetta kohtaan yhdessä ja yhteistuumin ja yhtä aikaa?

Olet siis huolestunut Kympin lasten hänelle aiheuttamista kustannuksista tulevaisuudessa. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin hän itse ei ole näistä kustannuksista huolissaan ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin hänen lastensakaan ei tarvitse olla huolissaan siitä että riittääkö heillä rahaa ruokaan ja kouluun. Näyttäisi riittävän ihan kivasti, jopa keskimääräistä paremmin. Se on ainakin varmaa että sinulta he eivät tule pyytämään rahaa enkä usko että heidän koulutuksensa olisi millään tavalla sinulta tai elintasostasi pois. Sehän on hyvä että he eivät ole Suomessa sillä silloinhan ne lapset aiheuttaisivat Suomen yhteiskunnalle kustannuksia ja vanhemmille maksettaisiin vielä lapsilisätkin ja kouluterveydenhuolto.

Uskoisin että heillä on varsin hyvällä mallilla asiat Thaimaassa. Kaikki eivät ole köyhiä.

TT tuotti suomeen kustannuksia tuloksena 3 kelakorttia ym. ja jne.

Satasenköyhän raxikakaroilla on kelakortit ja ym. ja jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TT tuotti suomeen kustannuksia tuloksena 3 kelakorttia ym. ja jne.

Satasenköyhän raxikakaroilla on kelakortit ja ym. ja jne.

Satasenköyhäsi on vaimonsa kanssa maksanut arviolta viisi kertaa enemmän veroja tähän maahan kuin mitä sinä koko elämäsi aikana olet saanut tai tulet saamaan palkkana tai eläkkeenä. Me olemme nettomaksajia Suomelle, sinä olet nettosaaja. Ilman meitä nettomaksajia Suomi olisi konkurssissa, tai se olisi myös konkurssissa jos sinunlaisiasi olisi enemmän. Yhteiskunta kestää vain tietyn määrän laiskoja lurkkeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satasenköyhäsi on vaimonsa kanssa maksanut arviolta viisi kertaa enemmän veroja tähän maahan kuin mitä sinä koko elämäsi aikana olet saanut tai tulet saamaan palkkana tai eläkkeenä. Me olemme nettomaksajia Suomelle, sinä olet nettosaaja. Ilman meitä nettomaksajia Suomi olisi konkurssissa, tai se olisi myös konkurssissa jos sinunlaisiasi olisi enemmän. Yhteiskunta kestää vain tietyn määrän laiskoja lurkkeja.

Miettikäänhän vähän mitä näppäimistöltä ulos oksennatte, on selvää että henkilö joka aijailee kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, tekee säälittäviä seksuaalisväritteisiä kuvamanipulaatiota, ei edes erota toisistaan mitä on nettomaksaja, mitä on nettosaaja, hänen ns. nettokertymällä ei pysy edes kujakissa hengissä, ja tupakatkin tulevat laiffilalle hoitopaikan puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti paikkakunta rakastuneet eivät ole ymmärtäneet että paikkakunta rakkaus ei ole paikkakunta, vaan se on mielentila, jonka ylipappi 2010 on sekä yksi opetuslapsi laiffila, joka sijaitsee 2010 kattilassa, puolustaen ylipappin kunniaa, miekkatanassa 24/7.

• Anonyymi

Opetetaanko siellä Savon Pattayalla poronpurentaa lapsille?

• Anonyymi
      UUSI

Kahdeksan tunnin safarin jälkeen maistuu ruoka. Vaikka vaimo on ravintola-alalla työskennellyt niin ei tiennyt / muistanut että falafel on vegepaskaa 8)
      https://aijaa.com/TeBEeK

Mönkijöillä ajeltiin 90 minuutin lenkki ja patikoitiin putoukselle, käytiin uimassa ja nähtiin erikoisia vesieläimiä, jonka nimeä ei kukaan tiennyt / muistanut. Kilpikonna jolla on nokka ja räpylät.

En ole ehtinyt nyt viihdyttää Possondeerusta enkä kattilakamua, pahoittelen.

Tuolla oli Possondeeruksen lomakuvassa aikamoinen lauma veikeitä munapäitä ja sen näköisiä daameja, joiden kanssa voisi jakaa kaksikin sänkyä, joista toisessa nukkuisin minä.

2010

PS: Laitan muutaman kuvan safarilta huomenna kotoa. Jäädään yöksi lasten toiveesta. Huomenna vapari koulusta.

• Anonyymi
        UUSI

Laadukkaan näköistä murkinaa, paitsi nuo falafelipullat kannattaa vaihtaa oikeisiin lihapulliin tai kalaan. Yritin joskus väsää kotona tofusta pihvejä ja koirakin katseli niitä sen näköisenä että eikö todellakaan ole mitään muuta. Veget käärii kevätrullatkin riisipaperiarkkeihin joka maistuu puulle. Ei ole helppoa vegen elämä. Onneksi meillä ei ole yhtään vegeä eikä tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      59
      3458
    2. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      151
      1758
    3. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      130
      1507
    4. Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta

Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.
      Haapavesi
      135
      1449
    5. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      93
      1369
    6. Kirjainleikki

Leikitään pienillä tunnisteilla. :) Montako samaa kirjainta etunimissänne on?
      Ikävä
      111
      1224
    7. Taidat olla aika yksinäinen

Vieraita ei käy koskaan. Ainoa kontakti on kaupan kassa.
      Ikävä
      76
      1061
    8. Kansalaisaloite etenee

Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.
      Luterilaisuus
      323
      1045
    9. Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."

Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom
      Tv-sarjat
      7
      1039
    10. Muistatko mitä sanoin sulle

ihan ekaksi? Oikea nainen tietää kyllä vastauksen. m
      Ikävä
      45
      813
    Aihe