Harmittaa tosi

Anonyymi-ap

paljon se etten voi lähteä töihin pohjoiseen. Reuman sukuinen sairaus puhkesi keväällä silloin kun olin ollut töissä mieluisassa ryhmässä edellisestä syksystä asti. En silloin ymmärtänyt mitään siitä mitä ihmeen ympärilläni koko ajan käytiin. Ei ollut mitään käsitystä keneen tai mihin se liittyi ja vaikka tykkäsin tehdä töitä, olin tietyllä tavalla kauhuissani koko ajan ja luulin sairastuneeni henkisesti. Oli äärimmäisen rasittavaa pinnistellä sellaisessa ikäänkuin välimaastossa, jossa ymmärsit hyvin vähän siitä mitä kummaa ympärillä tapahtui! Se vei paljon voimia ja siksi sairastuin keväällä kahteen peräkkäiseen flunssaan, mikä ei ole minulle tyypillistä ollenkaan. Stressi ja voimakas ahdistus olivat aika pitkälti mukana sellaisina tekijöinä, että sairastuin. Sain poskiontelulehduksen ja kaiken kaikkiaan oli kolme kertaa sairaslomalla sinä keväänä! Sisin oli jo siinä vaiheessa rikki! Kautta rantain kertomista ei olisi koskaan saanut aloittaa, eikä sikdi projektiakaan! Se on aiheuttanut kahden sairauden puhkeamisen ja aiheuttanut valtavan paljon tuskaa, ahdistusta ja stressiä. Sairaudet ovat aiheuttaneet kipua ja kärsimystä jo todella monen vuoden ajan! Missä on oikeudenmukaisuus, että minua niin huonosti on kohdeltu, se etten saanut jatkaa rakkaassa työpaikassa. Kaikki sen jälkeiset vuodet ovat kuin jatkuvissa painajaisissa elämistä! Vain olisi ollut muuttaa tilanne paremmaksi jo kahdeksan vuotta sitten. Mutta siihen hän ei pystynyt. Olen kaksi kertaa ikäänkuin samanlaisen kokemuksen. Parisuhteessa ollessani lasteni isän kommunikointitaidot olivat lähes olemattomat ja niin on myös projektissa keskeisessä osassa olevalla henkilöllä! En minä jaksa enää sellaista toista samanlaista huonosti kommunikoivaa ihmistä kestää! Tai olen jo joutunut pakosta siihen tilanteeseen, koska hän on jo vuosien ollut hiljaa! Kun on kerran jo sen aikaisemmin kokenut, sitä ei vaan jaksacenää. Koen että elämäni menee lopullisesti pilalle ja se on jo mennyt! Siksi minun on täysin mahdotonta nähdä tietyn henkilön kanssa koskaan samassa tilassa. Hyviä tunteita ole ollut häntä kohtaan noin kolmeen vuoteen. Olen ollut samankaltaisessa elämänvaiheessa kuin avioeroni jälkeen, että yksin olemista, jotta saisin ns. toisen eroni käsiteltyä päästäni pois ja voisin jatkaa elämääni ilman jokapäiväisiä ahdistavia ajatuksia. Se että kautta rantain kertominen on yhä jatkunut ja naapurien osallistuminen on todella paljon hidastanut voinnin paranemista! Minulla ja ihan kaikilla ihmisillä on oikeus saada elää omannäköistä elämää ja juuri siksi kinä olin se joka laitoin eropaperit menemään ja niin teen nytkin, vaikka mitään ei ole ikäänkuin ollutkaan. Sille en voi mitään, jos toinen osapuoli ei pysty ymmärtämään sitä miten paljon menetin hyviä vuosia huonosti suunnitellun ja ilmaa lupaa aloitetun projektin takia. Ei sitä ole täysin ymmärtänyt lasteni isäkään vaikka erosta on reilusti yli kymmenen vuotta. Olen pahoillani, mutta en halua olla missään tekemisissä projektissa mukana olleen toisen osapuolen kanssa. Menettäisin elämänhaluni lopullisesti! Tarvitsen elämääni sellaisen ihmisen, joka jo alusta lähtien osaa kommunikoida sellaisella tavalla, että ymmärämme toisiamme tutstumisen alusta lähtien. Minulla on jo niin paljon, että koen ansaitsevani sellaisen ihmisen elämääni. Saattaa jopa käydä niin että rakastun toisen kerran elämässäni. Pidän paljon samanikäisistä miehistä kuin itse olen.

2

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kirjoita tänne enempää, koska projekti on minun osaltani ollut mielessäni loppu jo pidemmän aikaa. Sen on toisen osapuolen myös ymmärrettävä ja hyväksyttävä!

• Anonyymi

Mistä folderistasvtän repäsit, niitä varmaan riittää 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      114
      2581
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2231
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      64
      1752
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      164
      1661
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1536
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1526
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      118
      1280
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1229
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      356
      1223
    Aihe