tähänkö on tultu kanada hanhet paskoo rannat ja pellot missä kasvatetaan meidän ruokia ohraa vehnää ruista perunaa herneet sokerojuurikas härkäpapu ym... paskominen tuo bakteerit sekä syömällä on kasvisten versoja tuhoaa meidän elantoa ja ruokaa.
mitä tekee suomi kysyy eu:lta mitä saamme tehdä ei kertakaikkiaan voi käsittää ei mitenkään ei jumalauta älä suomi kysy vaan tee itse asialle jotain tuhoa ne hanhet tai karkota jollain ilman eu: sta kysymättä ja välittämättä niin ne kaikki muut maatkin tekevät
kanadahanhet tekee tuhoa.....suomi kysyy lupaa eu:lta miten karkottaa tai vähentää ...
Anonyymi-ap
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä viimevuoden tiedot.
Metsästysalue Ajat ja tiedot
Koko maassa. 10.8.2024 — 20.8.2024 Pelloilta
Koko maassa 20.8.2024 Klo 12 — 31.12.2024 - Anonyymi
Aloittajan olisi hyvä vuokrata peltonsa (muutkin alueensa) jollekin paikalliselle metsästysseuralle, tai hankkia itse metsästyskortti ja pyssy.
- Anonyymi
Joo pitäis ottaa asoista selvää ennen kuin möykkää pää punaisena.☝️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889