Kuka mahtaa olla tämä koirankiduttaja ja lopetusta runkonaulaimella yrittänyt ihmiskunnan valioyksilö?
Koiran kidutusta runkonaulaimella
12
714
Vastaukset
- Anonyymi
Voisko joku lyhyesti avata asiaa kun en siitä vielä mitään tiedä
- Anonyymi
Taitaa taas olla provo.
- Anonyymi
Haluaisin myös tietää tämän ihmiskunnan alimpaan kastiin kuluvan p*skaläjän nimen.
- Anonyymi
Saatana, mä tapan, jos kohtaan tämmösen paskiaisen. Se on sata varma.
- Anonyymi
Tämmöstä saatanan idioottia ei sitten ruveta puolustamaan. Kuka helvetti on ollut, niin samanlainen kohtalo ja vielä pahempi.
- Anonyymi
Uutistä ei pääse lukema kui tilaaja. Voiko joku kertoa asiasta tarkemmin?
- Anonyymi
Ei mitään mainittavaa, normi touhua. Nyt oli vain työkalut halvinta Biltema laatua, ja päätyi uutiseksi. Bahcon vehkeillä homma olis ollut laakista vainaa. Tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään mainittavaa, normi touhua. Nyt oli vain työkalut halvinta Biltema laatua, ja päätyi uutiseksi. Bahcon vehkeillä homma olis ollut laakista vainaa. Tiedän.
Jopa on asiaton kommentti.
- Anonyymi
Nyt sitten nimi tänne, niin meen kyläilemään. Saa kuulla ja tuntea pari sanaa lemmestä.
- Anonyymi
Mitä nyt yhdestä rakista.
- Anonyymi
Ilmaisit juuri kuka ja mikä olet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1711067Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46851- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52782- 46782
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763