Olen todella tyytyväinen jos olet mies pappi ja olet seksuaaliselta suuntautumisesta homo ja voisit vierailla luonani Nastolassa tai minä voisin tulla käymään sinun luonasi ja harrastaisimme seksiä!! Haluisin runkata sun kyrpää ja ottaa suuhun sun kyrvän ja imien ja suullani nussien sun kyrpää niinkauan kun laukeaisit suuhuni paineella ja runsaasti spermaa suuhuni pumpaten ja loput spermastasi runkkaisin naamalleni että kasvoni olisivat irstaasti spermatut laajalti ja runsas sperman määrä töhritty naamani!! Olen 56 vuotias komea mies ja loput voin kertoa suoraan sinulle!!!
Onko kukaan tavannut pappia joka harrastaa seksiä miesten kanssa, nimenomaan homoa pappia!!!
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614148KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1092646Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452172- 241823
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?281799- 281556
- 171350
- 1131193
- 551173
- 311168