Mihin voisi ilmoittaa sähkökitaraansa rämpyttävästä katusoittajasta joka alottaa aina hiljaisuuden jälkeen arkena kuin viikonloppuinakin. Oli riesana viime kesänäkin ja nyt ei jaksais uudestaan. Kun vaan haluais tuulettaa kämppää ilman, että tarvii laittaa korvatulpat.
Asun siis Tampereen keskustassa ja en löydä mihin ilmottaa ja en haluu mennä huuteleen sille päin naamaa ku en mä oo hirveen innoissani murhatuks tulemisesta.
Jäbä ei soita ees hyvin, sen vahvistin vaa särisee... Saatana!
Katusoittaja meluaa hiljaisuuden jälkeen
Anonyymi-ap
1
68
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedätkö mitä tämä aloituksesi kertoo sinusta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712