Danny kertoo miettineensä myös Helmin tulevaisuutta ihmissuhteiden kannalta.
– Jos kaikki menee hyvin, hän siirtyy jonkin ajan kuluttua toisenlaiseen ihmissuhteeseen. Toivon, että se on merkittävästi rikkaampi juuri sen takia, että hän on ollut myös minun kanssani tekemisissä, mies sanoo.
Ikäero on vaikuttanut myös siihen, että heillä ei ole juurikaan yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia.
– Olen puhunut, että haluaisin koiran. Se voisi olla meidän suurin tavoitteemme. Muilla on naimisiinmeno ja lapset, mutta meillä se ei tule edes puheeksi ottaen huomioon juuri tämän ikäeromme, Helmi kertoo.
PSYKOOSISSA.EI,HAJUA,NYKY.MAAILMASTA,KUMMALLAKAAN,KOIRA
Anonyymi-ap
3
272
Vastaukset
- Anonyymi
HOITOLAITOKSEEN,MOLEMMAT,SAATOHOITOON,TOINENJA,TOINEN,MIELEN-HOITOLAITOKSEEN.EI.KY,TÅYSILL.KUMPIKAAN
- Anonyymi
Helmi Loukasmäki haluaa perheenlisäystä Dannyn kanssa
- Anonyymi
Dannyn testamentti alkaa: " Jos minä kuolen... "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-125726Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835355- 1253384
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin903327- 1191119
- 561070
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301002- 43786
- 37785
- 23739