Onko jossain kylpylässä yhteis höyrysaunoja miehille ja naisille. Vaimoni haluisi nähdä miehiä alastomana. Täällä pariskuntia joilla kokemusta asiasta?
Kylpylä höyrysauna
59
1923
Vastaukset
- Anonyymi
Taakse jäänyttä elämää. Nyt vallalla Puritanismi.
Ei yhteisiä höyrysaunoja. Naantalin kylpylä
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta.
- Anonyymi
Minkälainen höyrysauna siellä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen höyrysauna siellä on?
Spermainen.
- Anonyymi
Kuopion Rauhalahti
- Anonyymi
Toivottavasti jäätte kiinni irstailustanne. Ja kylpylän siivoaminen ei ole halpaa lystiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti jäätte kiinni irstailustanne. Ja kylpylän siivoaminen ei ole halpaa lystiä!
Miten niin?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?????
No kokeilepa jäädä kiinni moisesta, niin sittenpähän tiedät. On siellä polttajia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?????
Naantali on ihan ok paikka eikä mitään valituksia tullut. Pieni sauna on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kokeilepa jäädä kiinni moisesta, niin sittenpähän tiedät. On siellä polttajia!
Eikai siellä alastomuudesta polteta.
Rauhalahdessa voisin itsekin pitkästä aikaa käydä, sinkkumies olen ja kaikista kiinnostunut, eniten toki naisista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai siellä alastomuudesta polteta.
Rauhalahdessa voisin itsekin pitkästä aikaa käydä, sinkkumies olen ja kaikista kiinnostunut, eniten toki naisista.Mä voisin tulla Rauhalahteen ja levittää höirysaunassa vähän reisiä niin saat hyvät näkymät pilluun, jos höyry olis vähempänä välillä
- Anonyymi
Ehdotin samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin tulla Rauhalahteen ja levittää höirysaunassa vähän reisiä niin saat hyvät näkymät pilluun, jos höyry olis vähempänä välillä
Kiva, sovitaan vaan aika millon mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, sovitaan vaan aika millon mennään.
Tässä vielä tietoa missä voidaan sopia asioista, varamies ät meiliboxi.fi
- Anonyymi
Rauhalahti on hyvä
- Anonyymi
Toi Rauhalahdenkylpylä on ihan hyvä se on höyrysauna mutta siellä ei näe hirveän hyvin
- Anonyymi
Rauhalahdessa mukava rentoutua höyryssä pitkän viikon päätteeksi. Olempa nähnyt siellä myös esitteleviä naisia kun itse istun jalat levällään....
- Anonyymi
Ootko tän viikon päätteeksi huomenna menossa höyryihin? Haluaisin nähdä sinut jalat levällään ja saisit vastaavasti nähdä maisemia naisten puolelta😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko tän viikon päätteeksi huomenna menossa höyryihin? Haluaisin nähdä sinut jalat levällään ja saisit vastaavasti nähdä maisemia naisten puolelta😉
Olen menossa samaan aikaan kun viimeksi, jospa höyryä vähemmän...Nähdään ihanainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen menossa samaan aikaan kun viimeksi, jospa höyryä vähemmän...Nähdään ihanainen!
Mikä on sama aika kun viimeksi?🤔🤔🤔 En oo ketään aiemmin sovitusti kyl tavannu
- Anonyymi
Minäköhän ajankohtana olisi sopivan hiljaista saunoa intiimisti🤔
- Anonyymi
Veikkaisin klo 14-16
- Anonyymi
Ensi maanantaina Rauhalahteen? varamies ät meiliboxi pistefi
- Anonyymi
Miten usein käyt höyryissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten usein käyt höyryissä?
Kyllä taas kulli kovettuu kun haaveilen Rauhalahden höyrystä ja naisten puolen maisemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taas kulli kovettuu kun haaveilen Rauhalahden höyrystä ja naisten puolen maisemista.
Milloin menet maisemia katselee? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin menet maisemia katselee? 😉
Keskiviikkona klo 17 aikaan kylpylässä. Mustat uikkarit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikkona klo 17 aikaan kylpylässä. Mustat uikkarit
Minulla vaaleahko tukka, musta kokouikkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poreisiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poreisiin!
Pitäisköhän minunkin tulla kylpylään☺️☺️ Terv. Bikinibabe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule ehdottomasti! Nähdään höyryssä jalat lauteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toivoisit höyrysaunan naiselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toivoisit höyrysaunan naiselta?
Hän kiusoittelee siinä kaiteen lähellä kosketellen rintojaan, siirtyy istumaan peremmälle ja nostaa jalkansa lauteelle, levittelee niitä ja koskettelee jalkoväliään. höyryn hämyssä tälläinen toiminta on hiukan kiihottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh Huh, nyt oltiin lähellä lämpöhalvausta höyryssä. Homma jäi pahasti kesken ja kioski meni kiinni. Rannalle jäin ruikuttamaan....kiinnostusta on tällä puolen. T: suunsa auki saanut
Anonyymi kirjoitti:
Tuutko milloin uudelleen Rauhalahteen?
- Anonyymi
kesämies50 kirjoitti:
Onkohan meikäläisen exä tuo nainen... jos on niin ihan hyvä näky
- Anonyymi
kesämies50 kirjoitti:
En ole lähiaikoina uudelleen tulossa! Ei ollut ketään mielenkiintoisia miehiä siellä ja samat naamat vaan aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lähiaikoina uudelleen tulossa! Ei ollut ketään mielenkiintoisia miehiä siellä ja samat naamat vaan aina
Yksi isä 2 lapsensa kanssa oli komea, mutta varmaan varattu oli. Naiset oli kauniita, miehet suomalaisia juntteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan meikäläisen exä tuo nainen... jos on niin ihan hyvä näky
Punainen kokouimapuku, tummat hiukset, hyvät kurvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleekos bikibabe uudestaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen kokouimapuku, tummat hiukset, hyvät kurvit.
Vaaleahkot hiukset exällä jos ei ole nyt värjännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleahkot hiukset exällä jos ei ole nyt värjännyt.
Käykö hän usein rauhalahdessa? En kyllä huomannut nyt. Laita kik lomailija49
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö hän usein rauhalahdessa? En kyllä huomannut nyt. Laita kik lomailija49
Siis miksi sulle pitäis laittaa privaa??
- Anonyymi
Maanantaina Niralan Monttu kutsuu!
- Anonyymi
Minun ei tarvitse höyrysaunaan mennä kun vanha leskianoppini näyttää tavallisessa saunassa aina aarteensa ja on kaunis karvainen pillu.
- Anonyymi
Oi että jos nyt sais nuolla naisen ihanaa pillua👍voisin vaikka autolla hakea ja ajettaisiin johonkin!?t Kuopio50m
- Anonyymi
Hae vaikka minun eksä, pillussa ei mitään valittamista.
alaston rannoilta on,tykätään molemmat ku meit katsellaan..
- Anonyymi
Onko Suomessa nakurantoja missään?
- Anonyymi
Helsinki
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Onko kylpylä Kunnonpaikassa Vuorelassa säpinää?
- Anonyymi
Kylpylässä on aina säpinää!
- Anonyymi
Ysärillä Aslak kuntoutuksessa oli oikeaa meininkiä. Naiset ihan villeinä!
- Anonyymi
Oli hyvät ajat! Höyrysaunassa näki naiset alastomina illalla tanssittiin samojen daamien kanssa! Aika helposti päädyttiin sänkyyn!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hyvät ajat! Höyrysaunassa näki naiset alastomina illalla tanssittiin samojen daamien kanssa! Aika helposti päädyttiin sänkyyn!
Oispa nytkin tollaista menoa!
- Anonyymi
Ähtäris on höyrysaunassa aika villiä menoa, eräs vanhempi rouva kysy suoraan et saanko ottaa sulta suihin,. Oli hyvä imuttamaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006