Moi!
Löytyisikö tätä kautta paria, joka haluaisi naisen kolmanneksi mukaan seksiin? Olen itse monta vuotta haaveillut siitä, että löytäisin mukavan parin, joka olisi valmis parisuhteen ja seksisuhteen hybridiin. Itselleni on tärkeää, että kemiat kohtaavat jotta myös seksi olisi nautinnollisempaa. Itse olen kiinnostunut naisista ja miehistä tasapuolisesti. Olisi ihanaa tavata yhdessä sekä erikseen ja tehdä asioita niin kuin parisuhteessa olevat tekevät niin treffien muodossa kuin myös makuuhuoneen puolella ❤️
n29
Nainen parille kolmanneksi
Anonyymi-ap
4
192
Vastaukset
Moi. Mistäs päin oot?
- Anonyymi
Kiinnostaako? Täällä hyvin varustettu.
- Anonyymi
Uudeltamaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945