Viikon veikkaus

Anonyymi-ap

Jos me nyt saataisiin pientä väestönkasvua aikaan, niin veikatkaas mikä on seuraava palvelu, joka tänne tulee väestönkasvun myötä?

12

617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matkailu on nousussa kun ulkomailta tulee lentoja. Saukkovaaralle lisää majoitusta.

Toinen on datakeskus.

• Anonyymi

Datakeskus ei ole mikään palvelu.

Majoitusta saisi olla enemmän, mutta se ei ole varsinaisesti uusi palvelu, kun sitä jonkun verran jo täällä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Datakeskus ei ole mikään palvelu.

Majoitusta saisi olla enemmän, mutta se ei ole varsinaisesti uusi palvelu, kun sitä jonkun verran jo täällä on.

Kyllähän datakeskus on palvelu. Sinäkin käytät tätä Suomi24, googlen hakua, kaikki on pilvessä nykyään ja siksi puhutaankin pilviPALVELUista. Olisihan se metkaa jos jonkun firman palvelu olisi Ristijärvellä ja siitä palveltaisiin vaikka Pohjois-Eurooppaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän datakeskus on palvelu. Sinäkin käytät tätä Suomi24, googlen hakua, kaikki on pilvessä nykyään ja siksi puhutaankin pilviPALVELUista. Olisihan se metkaa jos jonkun firman palvelu olisi Ristijärvellä ja siitä palveltaisiin vaikka Pohjois-Eurooppaa.

No ei se käytännössä ole. Minnes muutettais? Mites ois Ristijärvi, mitäs palveluita siellä on?

tai

Minnes matkustettais? Mites ois Ristijärvi, mitäs palveluita siellä on?

Ymmärrätkö?

• Anonyymi

Ei kyllä kannata sinne saukkovaaralle satsata.Ei menesty ,Liian pieni paikka .Ei siellä lomailijat viihdy.

• Anonyymi

Thai hieronta paikkoja,ei kai se haittaisi jos sieltä sais houkuteltua tyttöjä myös enemmälti ,oman kylän tarjonta on jo yli ikästä jos meinataan saada väestön kasvua aikaiseksi

• Anonyymi

Ilotalo Ristijärven vetonaulaksi Saukkovaaralle!

• Anonyymi

Tai surutalo

• Anonyymi

Siellähän saukolle aikanaan oli iloisia tyttöjä kunnansihteeri hommannut kunnan johtoportaalle käyttöön ja olipa itsekin niistä kovasti nauttinut.

• Anonyymi

En usko täälläkö olisi ollut sellainen kunnansihteeri.

• Anonyymi

Onko kunnansihteeri ollut itse se ilolintu.

• Anonyymi

Se oli mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109