Oltava aprilli pilaa, koska ei ole joulu viellä.
Vastaanotto keskus lopetetaan.
15
590
Vastaukset
- Anonyymi
Munkin purija repii pöksynsä ennen aikojaan
- Anonyymi
Munkinhokijalle!
"Oi pure mua, se tee.
Yö kylmä pakenee!" Ich komme! 😂👍- Anonyymi
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Lobotomia on nyt minullekin tehty ja se sai myös minutkin siirtymään "munkki-uskontoon".
Oletko valmis? Munkki tulee ja ich komme! 😂👌- Anonyymi
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki lobotomia
Osaatko ehkä kirjoittaa kolmannenkin sanan? 😂👍👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko ehkä kirjoittaa kolmannenkin sanan? 😂👍👌
Hanki lobotomia
- Anonyymi
Noillekkin ihmisille kaupunki maksaa jotta pysyvät hengissä. Kannattas miettiä kerran viellä. Ne ei tuota mitää, kuluttaa yhteiskunnan varoja.
- Anonyymi
Ja sinä sossu pummi puret munkkia yhteiskunnan rahoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä sossu pummi puret munkkia yhteiskunnan rahoilla
Ooh, ihanaa, kun muistit taas munkin! 🥰
"Pure mua, se tee.
Yö kylmä pakenee!"
Huomenna jämpsän portissa 22:00 ? 💋
- Anonyymi
Aprillipila ja vastaanottokeskus ovat yhdyssanoja. Hukkaan on mennyt yhteiskunnan tarjoama koulutus sinunkin kohdallasi.
- Anonyymi
Mutta hyvissä hankkeissa. Pääseköhän noista kaikista ryssistä nyt.
- Anonyymi
Kaikkien näiden länkytysten lukemisen jälkeen palatakseni ketjun aloitukseen: minä olen sitä mieltä, että vastaanottokeskusten lukumäärää vähentäminen on pelkästään hyvä asia.
Se on osoitus siitä, että myös elintasopakolaisten määrä on laskenut. Maahan tulemisen ehtoja on tiukennettu ja tiukennetaan edelleenkin. Hädässä olevia on aina autettava, mutta ei pidä olla naiivi ja syytää rahaa kohteisiin, missä ei todellista tarvetta edes ole.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800