Käyttövesiputkien paukkuminen, paineiskut

Anonyymi-ap

Hei, tarttisin neuvoja mitä tehtävissä vai onko mitään. Rivitalo v.2006 rakennettu. 2022 käyttövesiputkiremontti tehty. Tämän jälkeen ongelmat alkoi, putkien paukkumista, pumppaamisen ääniä, veden lämpötilan vaihteluita. Tässä 4 huoneistoa ja 2 vaihdettiin takaiskuventtiilit 2024 syksyllä. Nyt uusimpana meiän pikku wc pönttö ja kph wc pönttö kun vetänyt niin n30s päästä kuuluu kova pamaus putkissa ja välillä jää paukkuu. Isännöitsijästä ei ole kuulunut mitään, vaikka huoltomies kävi tsekkaa pikku wc;n pamauksen eli kyseessä paineiskut. Lupasi ilmoittaa isännöitsijälle.

13

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isännöitsijä on taloyhtiön toimitusjohtaja. Kuvailemasi tilanne ei ole isännöitsijän vastuulla, vaan taloyhtiön hallituksen.

• Anonyymi

Isännöitsijä hoitaa juoksevat asiat eli kun asiasta on ilmoitettu taloyhtiölle niin vastuu on isännöitsijän.

• Anonyymi

Hallitus juuri on ulkoistanut tällaiset asiat operatiiviselle johdolle, eli isännöitsijälle, ettei tarvitse itse noita alkaa hoitamaan. Sitä varten sitä isännöitsijän palvelua ostetaan, kun ei ketään talossa kiinnosta sen tehtäviä itse hoitaa talkoilla.

• Anonyymi

Katsohan Finlexin sivuilta kuinka asia todellisuudessa on. Vai että isännöitsijä vastuussa, ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Koska tulee seuraava aloitus tästä aiheesta ?

• Anonyymi

viittaatko putkien paukkumiseen, isännöitsijän vastuuseen, tähän rivitaloyhtiöön, 2006 valmistuneisiin rivitaloihin yleisesti, veden lämpötilavaihteluihin vai takaiskuventtiileiden asentamisen hyödyttömyyteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viittaatko putkien paukkumiseen, isännöitsijän vastuuseen, tähän rivitaloyhtiöön, 2006 valmistuneisiin rivitaloihin yleisesti, veden lämpötilavaihteluihin vai takaiskuventtiileiden asentamisen hyödyttömyyteen?

Itse meinasin kyllä tuota käyttövesiputki remontin jälkeen ilmenneitä ongelmia.

• Anonyymi

Vedenpaine ja väärät venttiilit huonosti tuetuissa putkissa.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Venttiilien vaihto näkyvissä oleviin putkiin?

• Anonyymi

Ei, putkien vaihto kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

Huh🫣 Ei taida meidän taloyhtiö suostua moiseen…vaikka kalliimmaksi se vesivahinko tulee. Kiitos avusta👍🏻

• Anonyymi

Kannattaa olla paikalla näyttämässä ne äänet.

Äänet, putkien kolona, pauke ei ole normaalia.

Siitä 2022 remontista johtuu eli ei tehty oikein.

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta👍🏻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      100
      4492
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2385
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2184
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      406
      1903
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1493
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe