Kukahan Iisalmen käräjäoikeuden tuomari lähetti asiakkaan väärin perustein vankeuteen ?
Kuka tuomari
11
590
Vastaukset
- Anonyymi
Tuomiot on julkisia, kun vain viittis tonkia.
- Anonyymi
Kuka helsingin käräjäoikeuden tuomari keksii omia lakeja elatusasioissa???
Minä tiedän - Anonyymi
No kuka
- Anonyymi
Jos lautamiehen tehtävää oli ko asiassa hoitamassa Ps :n Kekkonen, on täysi syy epäillä, että väärä päätös on siten mahdollinen?
- Anonyymi
Oisko ollut entinen kaupungin hallintopäällikkö ?
- Anonyymi
Valitus mahdollisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitus mahdollisuus?
Ei kannata, suomi ei ole oikeusvaltio. Lisäksi käräjäoikeuden tuomari saa keksiä omia
lakeja jos ei muuten pärjää. Ei joutunut vastuuseen ,,,,,, vielä. Olisi hyvä juttu iltasanomille
mutta ei toimittaja uskaltanut julkaista. Rahaa palo 20000€ ja käräjäoikeuden tuomari
saa jatkaa virassaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, suomi ei ole oikeusvaltio. Lisäksi käräjäoikeuden tuomari saa keksiä omia
lakeja jos ei muuten pärjää. Ei joutunut vastuuseen ,,,,,, vielä. Olisi hyvä juttu iltasanomille
mutta ei toimittaja uskaltanut julkaista. Rahaa palo 20000€ ja käräjäoikeuden tuomari
saa jatkaa virassaan.Kiuruvedellä oli kasariaikoina mulkkutuomari joka keksi omasta päästään syytteitä.
- Anonyymi
No kukase on ?
- Anonyymi
No kenet on lähetetty vankilaan?
- Anonyymi
Tuomittu on aina viaton, väsynyt, ja muutenkin onneton. En minä oo tehny mitään, en muista ainakaan mittään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319