Mietin, että pitäisikö sitä armeijassa pyrkiä logistiikkaan, siis ajamaan kuorma-autoa. Olisin menossa Kajaaniin ja se kiinnostaisi. Otetaanko sinne miten paljon porukkaa ja onko järkevää yrittää sinne vai pitäisikö mennä johonkin muuhun kohteeseen sen sijasta. Kiinnostaisi tietää mitä mieltä olette
Kuorma-auto kortti
Anonyymi-ap
2
219
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ajattelee sillä kortilla joskus jotain käyttöä olevan niin mikä ettei. Ja muutenkin. Ajoin C-kortin 18v:na omalla kustannuksellani enkä inssiajon jälkeen ole kuorma-autoa ajanut. Nyt on seuraavana kortin uusiminen 65v:na. Kyllä uusin, vaikken mihinkään tartte. Äijäenergiaa! Aja samalla E jos vain intissä onnistuu.
- Anonyymi
Kortin voi hankkia muutenkin, kun lusia nöyryytettävänä vuosi, 6 euron homo-orjana kasarmilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416