Eikö oikeasti tuon porukan listoille löydy yhtään hyvää ehdokasta?
Vastaukset 21
- Anonyymi00003
Porukkaa sieltä riihen takaa.
- Anonyymi00004
riikka purra on seuraava pääminister sakari puisto presidentti
- Anonyymi00005
Öyhöti, öyhöti.....
- Anonyymi00006
kukas se siellä öyhöttää, pikku kalleko?
- Anonyymi00008
Tukatkin kaikilla pystyssä kuin sähköiskun saaneilla. Ei vaikuta hyvältä talven tuleviin sähkönsiirtolaskuihin sähkönkuluttajille.
- Anonyymi00009
Ai niinku Werningillä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai niinku Werningillä?
Onks se loikannut persuihin ?
- Anonyymi00010
Mitäh Ovatko Tohtori Jekyll ja Hyde listoilla?
- Anonyymi00011
Puolivuotta ennen vaaleja purrakin alkaa olla piirunverran inhimillisempi. Sellaista sontaa taas.
- Anonyymi00012
Äänestetään persut uuteen hallitukseen. Pääsee taas sakset heilumaan.
- Anonyymi00016
Ei kun äänestetään SDP:tä niin viikate heiluu.
- Anonyymi00013
Vaikka ei seuraisikaan politiikkaa, niin luulisi jonkun rattaan aivoissa alkavan raksuttaa, kun tulonsa laskevat jatkuvasti, jollakin hallituskaudella.
- Anonyymi00014
Näissä vaaleissa on aina suuri raha takana. Että kansaa päästäisiin taas seuraavat neljävuotta kusettamaan.
- Anonyymi00020
Vaaleja ei käydä köyhien etuja silmällä pitäen. Neljänvuoden välein. Vaalit käydään aina ajamaan rikkain etuja.Vaikka kaikenmaailman tontuillakin on äänioikeus.
- Anonyymi00015
Se on kovaa kun joutuu kaikkien sekojen rikkaitten asetusten mukaan, vähän niinkuin varattomampana yhteiskunnassa elämään.
- Anonyymi00018
Voitti se lordi euro viisut.....
- Anonyymi00019
Vähän osataan kitaraa soittaa ja lausua muitten kirjoittamia runoja. Niin sittenhän ollaankin jo Kouvolan kulttuurinen Paavo ja Kerttu.
- Anonyymi00021
Ohanse positiivistä tietää, kun kuulemma koko appiukkoni suku luulee, että minä olen ainut, joka on kiinnostunut mummonsa rahoista.
- Anonyymi00022
Äänestän Persuja!
- Anonyymi00023
Itse ajattelin äänestää kokoomusta,mutta ei sielläkään ole kuin tämä sama entinen jota voisi äänestää,mutta onko näytöt niin vahvoja että äänestäisin. Persuilta voisi löytyä joku uusi joka tässä maailman tilanteessa voisi ajaa suomalaisten etuja.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Itse ajattelin äänestää kokoomusta,mutta ei sielläkään ole kuin tämä sama entinen jota voisi äänestää,mutta onko näytöt niin vahvoja että äänestäisin. Persuilta voisi löytyä joku uusi joka tässä maailman tilanteessa voisi ajaa suomalaisten etuja.
Kaikki äänestää tällä kierroksella Vassareita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398