Amanda..?

MISSY ELLIOT

Tiedän, että Amanda-nimi on suosittu,yleistymässä jne. jne. mutta pidän siitä silti kovasti! En vain tiedä, sopisiko sukunimeen, joka on tyyliin Mäkinen!
Yksi vaihtoehto olisi tietenkin laittaa Amandan eteen joku toinen nimi, miltäpä kuulostaisi Milja Amanda tai Milka Amanda? Entäpä Miia Amanda?

Mitkä nimet sitten sopisivat Amandalle toiseksi nimeksi?

8

3456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jane

      Edelleen pidän mielipiteeni siitä, että vaikka kaikki muut maailman ihmiset nimeävät lapsensa Amandaksi, sinä voit sen myös tehdä, jos nimestä pidät.

      En kuitenkaan ole aivan varma kannattaako nimen eteen pistää a:han loppuvaa nimeä. Miljaamanda, Milkaamanda ja Miiaamanda eivät omaan korvaani kuulosta hyviltä vaikka ihania nimiä nuo kaikki ensimmäiset ovatkin. Toisaalta harvemmin ihminen käyttää molempia nimiään esim. esitellessä itsensä.

      Itse pistäisin tuon nimen toiseksi, paitsi jos haluaisin ehdottomasti tuosta kutsumanimen. (En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka antavat lapselleen etunimen jota ei kuitenkaan käytetä ollenkaan.)

      • Gil

        nimien yhteenkirjoittamisista tuli mieleen: Mii Amandakin voisi olla aika kiva!? ;)


      • Gil
        Gil kirjoitti:

        nimien yhteenkirjoittamisista tuli mieleen: Mii Amandakin voisi olla aika kiva!? ;)

        Entäs Miia-Manda/Miiamanda, Miia-Manta, Miiamanta?


    • joku1

      Ei Amanda minusta mitenkään liian yleinen vielä ole.Amanda On oikein nätti nimi,mutta mielummin laittaisin se toiseksi nimeksi:)Paras noista vaihtoehdoistasi on Miia,mutta se on kyllä tosi yleinen nimi.Amandan toiseksi nimeksi sopisi esim.Linnea,Olivia,Maria,Josefiina,Karoliina,Juulia,Jessika tai Jasmiina.Miten olisi vaikka Fiia Amanda tai Amanda Maria..?

    • Gil

      Mäkisen tyyppiseen sukunimeen ihan hienosti. On meillä vakiintunut nimi, ei "liian eksoottinen" ollenkaan.

      Pohtimasi M-nimet Amandan eteen sopisivat kaikki. Itse ihastun tuohon Miia Amandaan. :)

      Amandalle toiseksi sopii monikin. Amanda Ellinoora "Mäkinen" olisi kivan tasapainoinen, esimerkiksi. ;)

    • mamma

      Amanda on kiva nimi ja sopii kyllä ihan hyvin suomalaisiinkin sukunimiin.

      Amanda Emilia
      Amanda Juliaana
      Amanda Maria
      Amanda Karoliina
      Amanda Sofia
      Amanda vilhelmiina

    • donna

      Amanda on ihan nätti nimi!
      jos sen laittaa toiseksi nimeksi, niin mielestäni
      se sopii nimeen kuin nimeen.
      jos ensimmäiseksi nimeksi, niin silloin toiseksi
      nimeksi pidempi esim: Amanda Josefiina...

    • Anonyymi

      Itse olen aina pitänyt Amanda nimesrä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe