Minkälaisia mielipiteitä ja tunteita se aiheuttaa?
On ihmisiä jotka käsittelevät aihetta aiheena, mutta on myös ihmisiä joilla ajatukset seilaa yksinomaan itsessään, eli ovat MinääääÄÄÄÄÄÄ.
Ohessa MinÄlle aiheutuneita ajatuksia maanjäristyksen seuraamuksena:
Olen 57 vuotias ja vanhin poikani on kohta 30 v. Jos lähtisin nyt avaruuden halki lentelemään 90% valonnopeudesta ja palaisin viiden vuoden päästä, niin olisin 62 vuotias, mutta vanhin poikani olisi 80 vuotias, eli 28 vuotta minua vanhempi.
2010
Täällä Thaimaassa on tapahtunut maanjäristys.
11
307
Vastaukset
- Anonyymi
LOL! Vain Pasanen voi olla noin tyhmä että jos Kymppi puhuu suhteellisuusteoriasta esimerkin kautta niin Pasanen meinaa että Kymppi on lähdössä nyt Pasasessa suurta katkeruutta aiheuttavalle avaruusmatkalle....!
- Anonyymi
Niin ja se Simonkylä ei ole Thaimaassa.
- Anonyymi
Se maanjäristys tapahtui Myanmarissa, mutta maa järisi myös osassa Thaimaata.
- Anonyymi
Miten chiang maissa tuntui järistys, laitahan kyrvånsyylå raporttia.
- Anonyymi
Ei kuulu mitään järkevää chiang main suunnalta, vain turhaa lätinää kuten tavallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu mitään järkevää chiang main suunnalta, vain turhaa lätinää kuten tavallista.
Pistä Juntti tulemaan jotain järkevää, pinnistä, käytä hyödyksesi kaikki omaamasi tietotaito.
- Anonyymi
Miksi Burman vallankaappaajat vähättelevät uhrien määrää ?
Eikö heille ole mitään hintaa ihmishengelle ?- Anonyymi
Ajattelevat Linkolalaisittain
- Anonyymi
Kyllähän Simonkylässäkin pytty järisee joka aamu. Business as usual.
- Anonyymi
Tuo olisi saanut olla mielummin ryssälässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.667611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652783- 1561960
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181938Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191912Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291612- 1021477
- 381331
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411226