Minkälaisia mielipiteitä ja tunteita se aiheuttaa?
On ihmisiä jotka käsittelevät aihetta aiheena, mutta on myös ihmisiä joilla ajatukset seilaa yksinomaan itsessään, eli ovat MinääääÄÄÄÄÄÄ.
Ohessa MinÄlle aiheutuneita ajatuksia maanjäristyksen seuraamuksena:
Olen 57 vuotias ja vanhin poikani on kohta 30 v. Jos lähtisin nyt avaruuden halki lentelemään 90% valonnopeudesta ja palaisin viiden vuoden päästä, niin olisin 62 vuotias, mutta vanhin poikani olisi 80 vuotias, eli 28 vuotta minua vanhempi.
2010
Täällä Thaimaassa on tapahtunut maanjäristys.
11
291
Vastaukset
- Anonyymi
LOL! Vain Pasanen voi olla noin tyhmä että jos Kymppi puhuu suhteellisuusteoriasta esimerkin kautta niin Pasanen meinaa että Kymppi on lähdössä nyt Pasasessa suurta katkeruutta aiheuttavalle avaruusmatkalle....!
- Anonyymi
Niin ja se Simonkylä ei ole Thaimaassa.
- Anonyymi
Se maanjäristys tapahtui Myanmarissa, mutta maa järisi myös osassa Thaimaata.
- Anonyymi
Miten chiang maissa tuntui järistys, laitahan kyrvånsyylå raporttia.
- Anonyymi
Ei kuulu mitään järkevää chiang main suunnalta, vain turhaa lätinää kuten tavallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu mitään järkevää chiang main suunnalta, vain turhaa lätinää kuten tavallista.
Pistä Juntti tulemaan jotain järkevää, pinnistä, käytä hyödyksesi kaikki omaamasi tietotaito.
- Anonyymi
Miksi Burman vallankaappaajat vähättelevät uhrien määrää ?
Eikö heille ole mitään hintaa ihmishengelle ?- Anonyymi
Ajattelevat Linkolalaisittain
- Anonyymi
Kyllähän Simonkylässäkin pytty järisee joka aamu. Business as usual.
- Anonyymi
Tuo olisi saanut olla mielummin ryssälässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836642- 1521867
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️491073Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98962Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5899Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849