Vieraita ei käy koskaan. Ainoa kontakti on kaupan kassa.
Taidat olla aika yksinäinen
86
1305
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluuko se sulle kyylä
- Anonyymi
Mistä tiedät kenenkin vieraat?
- Anonyymi
Kyllä kyylä tietää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyylä tietää...
Oletko sinä tämä kyseinen joka ilmatilan kyylä, vai kenties joku joka keksii uutta puutaheinää joka toinen päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyylä tietää...
Kyylä tosiaan.
- Anonyymi
Ei minulla käy vieraita. Sinä olet minun viimeisin vieras. Sen jälkeen ei ole kukaan käynyt. Menin sen käynnin jälkeen sekaisin, pois tolaltani. Rupesin miettimään mitä jos olisimme suhteessa. En osannut käsitellä sitä tunnetta silloin. Läikkyi hieman yli. Olen pahasti rakastunut sinuun.
- Anonyymi
Jossain vaiheessa mies nää onnen kyyneleetki käy vähä vanhaks
- Anonyymi
Niin, olen kyllä miettinyt et täältä maailman reunalta vois lähteä oikeitten ihmisten ilmoille.
- Anonyymi
Voi kun joku ajattelisi noin ja tulisi tänne ensin,
ja mentäisi yhdessä johkin ihmisten ilmoille 😌 - Anonyymi
With silverbullet, yes?
- Anonyymi
Eikös siinä ole vaara, että sieltä reunalta tippuu, kun lättänä maapallo kai on!
- Anonyymi
Nautin yksinolosta, enkä suuremmin välitä vieraista. Mikään epäsosiaalinen en kuitenkaan ole.
- Anonyymi
Kyllä sinä aika epäsosiaaliselta vaikutat, ellet vieraista välitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko moittia häntä anonyymia jotenkin perusteellisemminkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäsosiaalinen on ihminen jolta puuttuu käytöstavat. Ei ihminen joka osaa olla myös yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut introverteista ja ekstroverteista?? Jälkimmäiset keulii kaikkiin pippaloihin itseään esittämään ja juoruilemaan. Introvertit taas ovat yleensä niin älykkäitä ettei heitä yksinkertaisesti kiinnosta moinen älytön hölynpöly. Ja jos keskustelevat jostain hölynpölystä niin nopeasti myös kyllästyvät kun se ei anna heidän aivoilleen mitään oikeaa stimulanttia. Tutkippas netistä näiden kahden eri tyypin eroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta
- Anonyymi
Kassakin on tullut vieraaksi.
- Anonyymi
Päinvastoin.
- Anonyymi
Toiset rasittuvat ihmisistä kuten minä.
Mn- Anonyymi
Niin minäkii gubbe, monet on tod tymejä t
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkii gubbe, monet on tod tymejä t
En ole mikään guppe vaan M - kirjaimella alkava nainen
- Anonyymi
Sanoo ihminen joka käyttää vapaa-aikansa toisen elämän seuraamiseen
- Anonyymi
Nukkuu! Kyläilee töitä tehdessään kutsuttuna.
- Anonyymi
Eli tämä aloitus ei ollutkaan sinun, palstasetä? Sitten vaihtoehtoja on enää tasan yksi- taikaponi iihahaa eli🦄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä aloitus ei ollutkaan sinun, palstasetä? Sitten vaihtoehtoja on enää tasan yksi- taikaponi iihahaa eli🦄
Prosijoimassa ku itse sössi omat piirinsä
- Anonyymi
Joo ei kyllä tervettä eikä mitenkään fiksun ihmisen toimintaa. Mutta eihän gubbe mikään fiksu olekaan senhän me kaikki oomme jo huomanneetkin.😅
- Anonyymi
Kaupan kassa laittoi kassan kiinni kun näki minun kävelevän kohti 😭
- Anonyymi
Hahhah nyt naurattaa liikaa
- Anonyymi
Minä kun menen niin alkaa kassat aueta. Ne on asiakaspalvelijoita. Olen usein jättänyt sylillisen tavaraa reunalle ja lähtenyt ulos jos piatäneet jonottamaan. Voin valita kaupan ihan itse missä saa palvelua jonottamatta.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah nyt naurattaa liikaa
Näinkö sinua muka niin taas naurattaa tämän mielikuvitusleikkisi keskellä ns yön tiina? Epäilen kovasti, gubelle ärjyvä
- Anonyymi
Ihmiset saa seksiä muuallakin kuin kotonaan.
- Anonyymi
Miten liität kyläilyn intiimiin kanssakäymiseen.
Suurinosa osaa kyläillä ilman sinun luulojasi. - Anonyymi
Kyllä. Mitä sitä omaa pesää likaamaan.
- Anonyymi
Ai niinku biitsillä vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Mitä sitä omaa pesää likaamaan.
Nyt oli gubbe hupaisa monologi. kikakika
- Anonyymi
Olemme kaikki yksinäisiä susia jollain tapaa kaikki. Näin on, kun tarkemmin miettii.
- Anonyymi
Joo, niinhän se on. Mikset käy kylässä?
- Anonyymi
Tulepa käymään aloitttaja paikan päällä. Saat vanhanaikaisen selkäsaunan. Sillä selviät tällä kertaa. Tule toki toistekin!
- Anonyymi
Ex vaimoko? Älä huolehdi. Sinun olisi pitänyt antaa anteeksi, eikä hakea eroa! Petithän itsekin.
- Anonyymi
Nainen, saat aina arvostella minua miestä. Tunnen, että välität. K mies
- Anonyymi
Välitänkin ❤️
- Anonyymi
Käyn nykyään itsepalvelukassalla. Kassa alkoi ottaa liikaa vapauksia itselleen.
- Anonyymi
Löi kassan kiinni nenäsi edestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pumppaatko sinä täältä ihan mitä tahansa tietoa, puuhapete? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei kassakin voi unohtaa asiallisuutensa.
- Anonyymi
Väärin en ole kovinkaan yksinäinen
Olen erakkoluonne. Aikuisten oikesti
Olisin aikamoinen kauhistus menevälle js sosiaaliselle ihmiselle jolla tarve olla paljon kanssakäymissä kun oma luonne on
Joskus ja jouluna menikiä ..
(Kokeilin 5 vuotta sitten olla paljon sosiaslisrmman ja menevön miehennkans ja se oli yks helvetti mulle ..
Kokoajan ois pitny jsksaa olka sen kans ..
Se oli narsistisen huomion kipeä tyyppi
Tai olla jossain menos misson muita ihmisiä.
Edustavana ja kiva ja sosiaalinen ksikilke..
Mä en siitä toipuniu vieläkään niin et unohtaisin
Sen ajan .. en viihtyny oikein ..
Ja esö vielä raivos mulle siit et tosi hiljainen
Joka vei mut syväön ahdistukseen ja paniikkiin asti..
Oneks sillö oli reisduhomma muuten en sasnu hetkeökää lepoa tai yksinoloa..
Se tyyppi ei ymmöryäny mua yhtää
Jostain syystä mullon ollu tänävuonna jonku muun kas ihan samat fibat
Ettei se et oo hiljainen erakkoluonne oikein kävis
Vaan pitää olla menevä ja sosiasllinen
Joten vihelsin homnan seis ...
oon ollu paljon yksin.
En valttämättä sopeudu muuhun.
En vaikka olisin hyvinkin ihastunut tai rakastunut
Mullon tarve olla paljon yksin
Naiselta- Anonyymi
Se on totta. Empaattinen ihminen on romu näiden energia varkaiden jälkeen. Ne imee susta kaiken hyvän. Olen onnellinen jos mun exä saa samanlaisen ihmisen kun hän itse on. Täydellinen.
Outoa että kaikki mitä hänelle neuvoin opetin tai mitä sanontoja tai juttuja tein. Sain niitä lukea jopa palstalta. Yks likkakaveri oli samanlainen. Otti minusta ja jakoi kaiken omanaan. Kyllä ois tehny mieli pyyhkiä nenä sellasilt vamppyyreiltä. Kostaa kaikki. Nössöjä jotka ei itse keksi mitään. Tyhjiä tauluja - Anonyymi
Sun kerronnan maisema ei jotenki rullaa, naisena ihan yhtä titityille esiintyvä äijä hyvä
- Anonyymi
Ollut jo pitemmän aikaa ja sieto siihen on jatkanu kasvuaan. Ei enää esim. kavereita ja luotettavia sellaisia koskaan ollutkaan. Pärjään itseni kanssa mutta välillä olen pysähtynyt kaipuun tunteeseen.
- Anonyymi
Ei nykyään ihmiset pahemmin ehdi kyläillä.
Ennenvanhaan kyläiltiin viikottain.
Toisekseen on eräitä valheenpuhujia, jotka yrittää
estää ihmisten tapaamisia.
- Anonyymi
Ei oo ku perhe ja yks ystävä. Sniif🩶😭🤔
- Anonyymi
No sehän on parempi, ku ikisinkku ämmä, jota ei kukaan halua koskaan. On se kauheeta olla varmaan yksin aina, kun muut saa lapsia ja ite ei saa edes miestä itelleen. Myötähäpeä ja suvun musta lammas. Ja parempi se on yksi hyvä ystävä, ku 10 huonoa.... 😁 Etkä sä urpo ittestäs nyt kirjota....🖕
- Anonyymi
Löytyispä mies joka haluaisi olla kaksinainen susi mun kanssa.
- Anonyymi
Hep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hep
Jep.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
No eikä o
- Anonyymi
Puhuu😺🤟🏼
- Anonyymi
?????????????????
- Anonyymi
Jos päivät kuluu vatvoessa muiden elämisiä ja olemisia, ehkä sekin kertoo jotain omasta elämän laadusta ja sisällöstä.
- Anonyymi
En ole yksinäinen. Yksinolo ja yksinäisyyden tunne on eri asioita. Pidän yksinolosta. Miksi kuunnella ihmisiä, joilla ei ole muuta sanomista, kuin ilmoista puhuminen tai juoruilu.
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Mä tuun kans vähän sairaaksi tunkkaisista ihmisistä, alergiaa
- Anonyymi
Just tää. Yksin viihtyvät ovat vahvoja eli pärjäävät ilman ainaista tukijoukkoa.
- Anonyymi
Totta
Aina se elämä ei mene niin kuin kuvittelisi 🤔 - Anonyymi
Ei ole läheiset välit niin ei ole mitä sitä miettimään. Ei minulle jää tänne mitään kun lähden.
- Anonyymi
Pointti oli? On mulla hyvänpäiväntuttuja, mutta en kaveeraa kenenkään kanssa, yksi hyvä ystävä riittää. Määrä ei korvaa laatua ja vaivaa.
- Anonyymi
Puhunet itsestäsi. Kaupan kassan hyvää päivääkin koet iskuyritykseksi? Osuiko nappiin?
- Anonyymi
Aloittaja olisi siis ns perusjamppa? Vau.
- Anonyymi
Eiköhän aloitus ollut ennemminkin toteamus, kuin kyyläämistä.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa 😅 katkeruus löyhkää aloituksesta. Miksi jonkun muun elämä muuten liikuttaisi.
- Anonyymi
Minusta tämä hönö aloitus vaikutti jopa manifestaatiolta- jank jank ja niin se on
- Anonyymi
Olen vähän yksinäinen
- Anonyymi
Luulet vaan.
- Anonyymi
Tämän vuoden eka vieras tänään kylässä. Kyllä sekin oli liikaa.
Kaupan kassalla asioin vain itsepalvelukassoilla. - Anonyymi
En halua vieraita, tapaan ihmiset mieluiten muualla
- Anonyymi
Sama täällä. Hiljainen on kylätie.
- Anonyymi
Mihin minä tarvitsisin kontakteja ??? Naiset ovat typeriä ja ukkelit ovat hmm ???
- Anonyymi
Kummallinen palsta. Toisessa ketjussa päivitellään, kun jollakin ei käy vieraita. Toisessa taas sitä, että niitä käy useita. Oliko vielä muita toiveita?
- Anonyymi
Tönö jostakin kaukaa. 🧟♂️🧙♀️☠️🐺🐅🐆
- Anonyymi
Hanki ystäviä. Niitä on paljon sen hymyn kanssa liikentessä ja jokainen voi olla silloin pinnalla.
-diivaillen- - AnonyymiUUSI
onneksi tämä alkaa olla ohi, pääsee kiinni normaalista elämästä, myös ihmissuhdeasioissa. Minulla on muutama juttu, miten saada kontaktia ihmisiin. Kiva juttu! ja tämä muuttoshow on hetkeksi ainakin ohi, tai pidemmäksikin aikaa, ainakin tavalliselta tyyliltään. Monen monta hyvää juttua tulossa, mahtavaa!
- AnonyymiUUSI
Jos joku haluaa ideoita, voin lähettää kivoja ideoita, kunhan ei riuhdota 🙂 eikä maksa mitään 🙂 Jos ei oo mitään suurempaa projektia niin voin ihan siihen hetkeen 🙂
- AnonyymiUUSI
en ole reppanat on yksinäisiä en mä oo koskaan tarvinnut edes ketään enkä tarvitse
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1091994- 2551744
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos621114Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K651009En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉69870Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49825