Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
Onko kaivattusi
46
899
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on super taitava JA se on seksikästä. Miehelle.
- Anonyymi
Homl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homl
Homelo vai homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homelo vai homo
Naiselta oli toi hitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta oli toi hitto.
j mies on taitava siivooja 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
j mies on taitava siivooja 🤣🤣
Mun J-mies inhoaa siivoamista😜
- Anonyymi
No sen uskon kyllä. Edelline
- Anonyymi
Hän on innostunut työstään. Se onkin mielenkiintoinen ala.
- Anonyymi
Joo, semmonen likaisten unien ammatti.
- Anonyymi
Jos olisin jonkun miehen kaivattu, niin olisipa todella kiinnostavaa kuulla mitä hän vastaisi tähän.
- Anonyymi
Etenkin tuo jälkimmäinen, joka liittyy arvovalintoihin ja siihen, valitseeko omat urahaaveet ja rahan vai jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etenkin tuo jälkimmäinen, joka liittyy arvovalintoihin ja siihen, valitseeko omat urahaaveet ja rahan vai jotain muuta.
Mutta taidan tietää vastauksen.
- Anonyymi
Samaa ammattia harjoitamme ja hän on hyvä työssään 💖
- Anonyymi
Ihanko samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko samaa
Kyllä ihan samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan samaa
Täysin samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa
Kyllä ja huumorintaju on siinä työssä vain eduksi 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oottekste nähny siel töissä vielä?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä näin eilen. 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siellähän me, tosin välillä vain vilaukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinne muuten pääsekään.... 🫶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinne muuten pääsekään.... 🫶
Ai eikö? Oliko muita pääsyvaatimuksia?
- Anonyymi
En tiedä minkä verran hän tekee töitä. Minulle riittää osa-aikainen työ, kun olen jo tottunut, ettei tartte aikaisin herätä. Muutaman viikon ajan voisi tehdä kokoaikatyötäkin ja sitten pitää taukoa työnteosta. Tutuissa ryhmissä työnteko on mielekästä useamman viikonkin ajan. Tuntuu ettei kiinnosta eikä jaksa enää sopeutua täysin vieraisiin ryhmiin, koska niissä on liian monia uusia ihmisiä.
- Anonyymi
Nainen pärjää hyvin omassa työssään. Pysäyttävä katse. m>n
- Anonyymi
Kuinka usein katselette toisianne silmiin?
- Anonyymi
Onkai työssä ja ihan hyvin hoitaa kai.
- Anonyymi
Huonosti tekee. Kuulin juttui. m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota työtöntä/eläkkeellä olevaa "nuorta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiska 💩
- Anonyymi
työtön mutta somevaikuttajana tienaa rahaa.
Emt. Hyvä se on jollain tienata elantonsa, mutta kyl toi duuni on semmoinen mitä voi tehdä vaan nuorena, nätillä naamalla ja timmilla vartalolla. Mielestäni vois opiskella oikeaan ammatinkin jotta olisi työ myös 50 vuotiaana - Anonyymi
Molemmat ollaan kokoaikatyössä ja tienataan minä 2200 € ja hän 3500€ / kk
Minä ravintola-alalla eli en baarimikko vaan teen ruokaa ja hän taas it-alalla. Olemme avoliitossa ja meillä on lapsia. Tulemme silti hyvin toimeen palkoillamme. Hän on kahvilan kassakaunotar. Ajattelen että sitooko työ häntä liiaksi niin että emme pääse matkustelemaan tai peuhaamaan aina kun haluttaa.
- Anonyymi
Sielua myyn ja köyhänä pysyn. Oijjoi.
- Anonyymi
Eikös se ole enemmänkin toisinpäin? Jos ajatellaan vaikka sotabisneksiä niin siinähän se sielu myydään tai planeetantuhoamis hommissa.
- Anonyymi
ADHD uraohjus ja todella älykäs ja fiksu. Ei väliä vaikkei oliskaan, koska on niin älykäs ja empaattinen.
- Anonyymi
ADHD tarkoittaa että alottaa uusissa töissä ja lopettaa nopeasti kun löytää jo uuden johon hyppää suoraan ja on sielläkin vaan muutaman kuukauden kunnes taas löytää uuden joka kiinnostaa enempi.
Työurat jää sellaisiksi 1-6 kk pitkiksi. Just koeajan verran jaksaa keskittyä yhteen paikkaan ja sit viipotetaan jo uutta kohti
- Anonyymi
Ei kuulu hänen työjuttunsa palstalle.
- Anonyymi
Jostain kumman syystä ne juuri nyt kuuluu ei ennen kuuluneet mutta juuri nyt.
- Anonyymi
On. Hyvä ammatti hyvässä paikassa ja hän paras henkilö siihen hommaan.
- Anonyymi
Dodii
- Anonyymi
Hän on oikein älykkö ja luulen hänen olevan töissä.
- Anonyymi
Joo ravintola yrittäjä. Kauppalehden mukaan yrityksensä tekee joka vuosi tappioo ja 2024 tilinpäätös on hurjasti miinuksella. Eikä omistanu ravintolaa kuin 3 vuotta! Konkurssi jo uhkaa
- Anonyymi
On töissä, ja tekee liian pitkiä päiviä. Ei jää aikaa muuhun.
- Anonyymi
ADHD Luuta nappula..
- Anonyymi
Hyvä Kysymys? Vaikea selitys? Vaikea kysymys? Hyvä selitys? Aloitin työ elämässä ja päätin työ elämässä, aina on sama erektio: "Erectikus Adam", harjoittelen viime yllätykseen saakka, odottaen Hava vuoteelleni? Missä olet Työ elämän vivaihteikkuus ja verotuksen rahoittajat-Suomen ulkopuolisissa maisssa jo työtä tekevät Amsterdamin "minun naiseni" "yhteinen on veto vuoteella - jotain kivaa - kohdata"
- Anonyymi
En tiedä hänestä, eikä ole niin oleellista ainakaan tässä kohtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232458- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1121239En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351102Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241046Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57953