Kun jättää kaikki karkit, sipsit, kaljat, makkarat jne roskan pois niin laihtuu

Anonyymi-ap

Lopulta ei tarvitse edes urheilla. Kaikki roska pois. Pastat, pizzat, kastikkeet, leivonnaiset, keksit, vaalea leipä, pulla, viina, kalja, viini, siideri, suklaa, kenabi, sushi, kiinlainen ruoka, nepalilainen ruoka jne kaikki suurikalorinen roska pois.

Syöt kaurapuuroa, marjoja, rahkaa, kanafilettä, pähkinöitä(vähän), ruisleipää kohtuudella ilman levitteitä ja juustoa jne....

Se jos haluaa olla kaunis ja upea se vaatii työtä. Läski lähtee pois vain työtä tekemällä. On upeaa olla hyvässä kunnossa ja vaatteet ei kiristä.

Niin ja sitten vielä se että ajoissa nukkumaan, myöhään valvovat ovat usein lihavia. Ei todellakaan ole aivan sama monelta menee nukkumaan.

6

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sitten vielä; Joka päivä iso salaatti. Jos siihen kyllästyy, pienentää vähän ja laittaa pakastevihannes paistosta Air Fryerissä, niin ei tule rasvaa.

• Anonyymi

Salaatti on hyvä. Itse olen laihtunut syömällä valmiita pestyjö salaatti pusseja lounaaksi. Heitän vaan paketin paistettua kanafilettä päälle ja texas peteä. Pitää hyvin nälkää.

• Anonyymi

Alfalinoleenihapon saannista on huolehdittava. Riittävästi sitä saa, kun nauttii 25 grammaa rypsiöljyä päivittäin. Se vastaa noin noin 0,28 dl:aa tilavuusmittana, koska litra rypsiöljyä painaa noin 900 grammaa.

• Anonyymi

Pyydän nöyrimmästi anteeksi kahta peräkkäistä noin-sanaa.

• Anonyymi

Äkkiäväärät ratkaisut taas esillä.

Samahan se olisi jättää kaikki pois niin varmasti laihtuu. Kuoleekin lopulta, mutta mehän kuollaan jokainen kuitenkin.

• Anonyymi

Syön noita kaikkia ja juon kaikkia, enkä urheile. Paino 65 kiloa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3515
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      104
      2276
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      589
      2241
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2006
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1638
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1628
    7. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      71
      1586
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1481
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1436
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      91
      1390
    Aihe