onko kellään tietoa siva grand beach hotellista? Oliko hintansa väärti? millaiset ruuat (koska ne sisältyvät hintaan) Selvisitkö matkasta ilman mahatauteja? Järjestikö hotelli iltaohjelmaa ja esim vesijumppaa? Otan kaiken kokemuksenne mielelläni vastaan! Kiitos jo etukäteen. Ja vielä oliko lähellä hyviä ostos paikkoja?
Hurghada Siva grand beach
6
1275
Vastaukset
- Memmu
Moikka!
Oltiin toissa talvena joulukuussa kyseisessä hotellissa eikä kyllä voi moittia mistään.
Huoneet siistejä, siivous joka päivä. yleiset tilat suorastaan hulppeat.
Ruoat hyviä, kaikki kuului hintaan. Myös sipsipussit, vesipullot, pillimehut ym.
Tuulee oikeestaan koko ajan joten altaalla oli hiukka kylmä mutta hotellin oma uimaranta olikin sitten loistava vaihtoehto.
Aamiainen kolmessa eri paikassa, lounas rantaravintolassa, rannassa kasvisgrilli, altaalla hampurilaisia ja hodareita, jäätelökipsa(itse tehdyt tötteröt), lettubaari ja taas illalinen kahdessa eri ravintolassa.
Joka ilta hotellin aulassa flyygelinsoittaja ja oppaiden järjestämiä esityksiä.
Ihan lähellä oli vaan pari pientä kauppaa mutta tilanne on jo varmasti muuttunut.
Sinne vaan, mekin mennään vielä uudestaan.
Niin ja oli vesijumppaa ja aerobiciä, rantapalloa, vesipalloa ym ym.
Ja todella ystävällistä henkilökuntaa.- minä
Kiitos viestistäsi!
Itse olen lähdössä sinne joulukuun alussa n 6 päivä. Milloin itse olit siellä joulukuussa? Oliko merivesi vielä lämmintä? Miten arvioisit joulukuun alun lämpötilan? Pystyikö loikoilemaan auringossa uimapukupäällä? Ja vielä paljon puhuttu vatsatauti.... Tuliko se teille ja jos tuli., niin miten sen saitte hoidettua(onko kenties lääkäripalvelut hotellin lähellä)? - Nimetön
minä kirjoitti:
Kiitos viestistäsi!
Itse olen lähdössä sinne joulukuun alussa n 6 päivä. Milloin itse olit siellä joulukuussa? Oliko merivesi vielä lämmintä? Miten arvioisit joulukuun alun lämpötilan? Pystyikö loikoilemaan auringossa uimapukupäällä? Ja vielä paljon puhuttu vatsatauti.... Tuliko se teille ja jos tuli., niin miten sen saitte hoidettua(onko kenties lääkäripalvelut hotellin lähellä)?Moi!
Asteita oli siinä 25 jasateitahan siellä ei liiemmin ole. Ei tainnu olla yhtään pilvistä päivää. Oltiin joulukuun 6. 1 viikko.
Vatsatauti tuli vasta kotona kaikille perheenjäsenille vuoronperään mutta en usko että siltä voi hirveesti välttyä koska kyse ei ole pilaantuneesta ruoasta vaan bakteerikannan muutoksesta.
Meillä oli myös lapsia mukana (1-,3-ja 9-vuotiaat) ja hyvin vatsat kesti.
sinne vaan ja nimenomaan tähän hotelliin koska siellä hotellin tasolla on merkitystä.
Merivesi oli lämmintä ja hyvät rusketukset saatiin. Tosin illat viileitä. - vaan likaisista rahoista
Nimetön kirjoitti:
Moi!
Asteita oli siinä 25 jasateitahan siellä ei liiemmin ole. Ei tainnu olla yhtään pilvistä päivää. Oltiin joulukuun 6. 1 viikko.
Vatsatauti tuli vasta kotona kaikille perheenjäsenille vuoronperään mutta en usko että siltä voi hirveesti välttyä koska kyse ei ole pilaantuneesta ruoasta vaan bakteerikannan muutoksesta.
Meillä oli myös lapsia mukana (1-,3-ja 9-vuotiaat) ja hyvin vatsat kesti.
sinne vaan ja nimenomaan tähän hotelliin koska siellä hotellin tasolla on merkitystä.
Merivesi oli lämmintä ja hyvät rusketukset saatiin. Tosin illat viileitä.Siva on korkeatasoinen hotelli, mutta se valitettavasti näkyy matkan hinnassakin. Useasti Egyptissä olleena voin sanoa, ettei siellä huonoja hotelleja olekaan. Jos olet Kanarialla hyvässä hotellissa ollut, se vastaa Egyptin huonoa!
Lääkäripalveluita on saatavissa helposti ja nopeasti. Soitto hotellin respaan ja lääkäri tulee huoneeseesi.
Vatsataudin saa mielestäni usemmin muusta kuin ruuasta. Hotellien ruokatarjonta on korkealuokkaista, eikä niistä tautia saa. Itse olen joka matkalla syönyt niin salaatit, majoneesit kuin jäätelötkin ilman mitään vatsatauteja. Uskoisin, että todennäköisin vaihtoehto saada tauti on rahat. Kun näet ne setelit, ymmärrät kyllä miksi :)
Olen kylläkin aina kotimaasta ostanut mukaani käsidesiä apteekista. Sillä olen säännöllisin väliajoin desinfioinut omat ja lapseni käteni.
- en nyt tiiä
olin pari talvee sitten just tosa hotellissa ja en pitäny ollenkaan, pahimpana pidin sitä että juuri tämä hotelli ei siivonnut pihojaan, ja tuli sen takia nähtyä muutama kuollut kissa jossain kulmalla. ostoksia voi tehdä 10 km päässä olevassa Sakkalassa. kuitenkin hyvä valinta tuo egypti sillä ollaan itekki lähdössä uudelleen sinne Hurghadaan, mutta tällä kertaa vähän parempaan hotelliin, vaikka tosin siitäkin hotellista on matkaa 19 km sakkalaan.
- opaste
Ko. hotelli on erittäin hyvä! Hotellin läheisyydessä on kaikki tarvittava! Ei siis tarvitse lähteä Sakkalaan myyjien revittäväksi. Hotellin henkilökunta pitää alueen siistinä toisin kuin joku tässä väitti. Sapuskaa siis riittää ja ainakin silloin kun me olimme siellä niin joka päivälle oli oma teemansa ruoan suhteen! Ilta ja päivä ohjelmaakin oli tosin saksan kielellä. Käsidesiä mukaan ja aina kun olet käsitellyt setelirahaa niin käytä sitä käsidesiä surutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862