Moni ei tiedä mut rumalla ja ainutlaatuisella on aika iso ero

Anonyymi-ap

Ruma = huono kombinaatio ominaisuuksia esim rumat silmät, huono nenä.
Kaunis= kauniit silmät, normaali nenä, perinteinen
Ainutlaatuisen kaunis = iso näyttävä uniikki kaunis nenä, kauniit silmät, kaunis kasvojen muoto

Moni ei ymmärrä tätä ja piiskaa itseään todella kauniista näyttävistä ominaisuuksista. Esim. Keijunkorvat, iso nenä, eri väriset silmät, onhan näitä. Nuorilla on niin vääristynyt kehonkuva. Ainutlaatuinen kauneus on kauniimpaa kuin perinteinen, koska poikkeaa kauneusihanteista ja tekee ihmisestä uniikin.

18

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen on iso uniikki näyttävä nenä? Kuulostaa hassulta.

    • Anonyymi

      aina tää nenä asia

    • Anonyymi

      Joo nuo on pelkkiä ulkoisia arvoja. Sen kumartajia on pilvin pimein. Ja aina onnettomia.👎🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Kaunis persoona se vasta harvinaista herkkua onkin.


    • Anonyymi

      Vähemmän ulkonäkökeskeisyyttä kiitos. Jokaiselle löytyy joku joka tykkää juuri sinusta sellaisena kuin olet.

    • Anonyymi

      No tuo ei ainakaan ollut Einsteinin kynästä.

    • Anonyymi

      Mukava aina haukkua toisten ulkonäköä.
      T. Kiusaajaporukka

    • Anonyymi

      Nenän voi aina leikata. Sitten korvat ja sitten ne tissit. Rumat käderkin voi leikata ja rumat varpaat ja jalat

      • Anonyymi

        Joo mut leikatut nenät on aina rumempia kuin luonnolliset T. Ulkonäkötietäjä.


    • Anonyymi

      Miksi kaikista ei saa kauniita. Vaikka kuinka laittaisi kittiä päälle ja leikkaisi kirurgilla

    • Anonyymi

      Miksi kaikki ei ole kauniita vaikka olisi mitä päällä

      • Anonyymi

        Ajatella, onko sulla hyvä olla kun jaksat nauraa toiselle?


    • Anonyymi

      Lobotomia on näköjään tehty jo 🙄

    • Anonyymi

      Onko pakko olla kaunis jos ei haluu??

      • Anonyymi

        Kauniina vetää puoleensa ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Sellaisia pintaliitäjiä. Rumalla ulkonäöllä voisi saavuttaa moninkerroin aidompaa. Kunhan olen miettinyt🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniina vetää puoleensa ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Sellaisia pintaliitäjiä. Rumalla ulkonäöllä voisi saavuttaa moninkerroin aidompaa. Kunhan olen miettinyt🤔

        Tuo on ilkeää manipulointia. Henkistä väkivaltaa että pitää olla joidenkin arvojen /näkemysten vuoksi jotain. Ettei saisi olla mitä on ja tuntea sellaisena itseään arvokkaakasi. Tuo on rasistista manipulointia ja syrjimistä. Sekin että läähätetään perään koska on kaunis on seksuaalista väkivaltaa. Olette ällöttäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ilkeää manipulointia. Henkistä väkivaltaa että pitää olla joidenkin arvojen /näkemysten vuoksi jotain. Ettei saisi olla mitä on ja tuntea sellaisena itseään arvokkaakasi. Tuo on rasistista manipulointia ja syrjimistä. Sekin että läähätetään perään koska on kaunis on seksuaalista väkivaltaa. Olette ällöttäviä.

        Kaunis saa aina peräänsä ulkonäkökeskeisiä heppiheikkejä. Joo. Ei kiitos🤷‍♀️


    • Nämä ovat minusta vähän sellaisia mielipideasioita. Mikä piirre nyt onkin kenenkin mielestä kaunista tai sitten ihan ainutlaatuisen kaunista. Esimerkiksi silmät tai nenä, niin miten esimerkiksi määritellään rumat silmät tai ruma nenä? ne voivat olla jonkun mielestä erityisen kauniit, kun taas jonkun mielestä ei mitenkään erityiset.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe