Ruma = huono kombinaatio ominaisuuksia esim rumat silmät, huono nenä.
Kaunis= kauniit silmät, normaali nenä, perinteinen
Ainutlaatuisen kaunis = iso näyttävä uniikki kaunis nenä, kauniit silmät, kaunis kasvojen muoto
Moni ei ymmärrä tätä ja piiskaa itseään todella kauniista näyttävistä ominaisuuksista. Esim. Keijunkorvat, iso nenä, eri väriset silmät, onhan näitä. Nuorilla on niin vääristynyt kehonkuva. Ainutlaatuinen kauneus on kauniimpaa kuin perinteinen, koska poikkeaa kauneusihanteista ja tekee ihmisestä uniikin.
Moni ei tiedä mut rumalla ja ainutlaatuisella on aika iso ero
18
312
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen on iso uniikki näyttävä nenä? Kuulostaa hassulta.
- Anonyymi
aina tää nenä asia
- Anonyymi
Joo nuo on pelkkiä ulkoisia arvoja. Sen kumartajia on pilvin pimein. Ja aina onnettomia.👎🤷♀️
- Anonyymi
Kaunis persoona se vasta harvinaista herkkua onkin.
- Anonyymi
Vähemmän ulkonäkökeskeisyyttä kiitos. Jokaiselle löytyy joku joka tykkää juuri sinusta sellaisena kuin olet.
- Anonyymi
No tuo ei ainakaan ollut Einsteinin kynästä.
- Anonyymi
Mukava aina haukkua toisten ulkonäköä.
T. Kiusaajaporukka - Anonyymi
Nenän voi aina leikata. Sitten korvat ja sitten ne tissit. Rumat käderkin voi leikata ja rumat varpaat ja jalat
- Anonyymi
Joo mut leikatut nenät on aina rumempia kuin luonnolliset T. Ulkonäkötietäjä.
- Anonyymi
Miksi kaikista ei saa kauniita. Vaikka kuinka laittaisi kittiä päälle ja leikkaisi kirurgilla
- Anonyymi
Miksi kaikki ei ole kauniita vaikka olisi mitä päällä
- Anonyymi
Ajatella, onko sulla hyvä olla kun jaksat nauraa toiselle?
- Anonyymi
Lobotomia on näköjään tehty jo 🙄
- Anonyymi
Onko pakko olla kaunis jos ei haluu??
- Anonyymi
Kauniina vetää puoleensa ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Sellaisia pintaliitäjiä. Rumalla ulkonäöllä voisi saavuttaa moninkerroin aidompaa. Kunhan olen miettinyt🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniina vetää puoleensa ulkonäkökeskeisiä ihmisiä. Sellaisia pintaliitäjiä. Rumalla ulkonäöllä voisi saavuttaa moninkerroin aidompaa. Kunhan olen miettinyt🤔
Tuo on ilkeää manipulointia. Henkistä väkivaltaa että pitää olla joidenkin arvojen /näkemysten vuoksi jotain. Ettei saisi olla mitä on ja tuntea sellaisena itseään arvokkaakasi. Tuo on rasistista manipulointia ja syrjimistä. Sekin että läähätetään perään koska on kaunis on seksuaalista väkivaltaa. Olette ällöttäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ilkeää manipulointia. Henkistä väkivaltaa että pitää olla joidenkin arvojen /näkemysten vuoksi jotain. Ettei saisi olla mitä on ja tuntea sellaisena itseään arvokkaakasi. Tuo on rasistista manipulointia ja syrjimistä. Sekin että läähätetään perään koska on kaunis on seksuaalista väkivaltaa. Olette ällöttäviä.
Kaunis saa aina peräänsä ulkonäkökeskeisiä heppiheikkejä. Joo. Ei kiitos🤷♀️
Nämä ovat minusta vähän sellaisia mielipideasioita. Mikä piirre nyt onkin kenenkin mielestä kaunista tai sitten ihan ainutlaatuisen kaunista. Esimerkiksi silmät tai nenä, niin miten esimerkiksi määritellään rumat silmät tai ruma nenä? ne voivat olla jonkun mielestä erityisen kauniit, kun taas jonkun mielestä ei mitenkään erityiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519