Siitä naisesta taas puhuttiin. Hölmöt luuli että kukaan ei kuule!
🔋
Jurorukerho
14
662
Vastaukset
- Anonyymi
Kirsi on niin tyhmä ei se tajua.
- Anonyymi
ei vaikuta mun elämään se sepustus. olen täysin eri reitillä kun nämä ostarin veetit taikka muut ns normaalit mutsit ja tosi hyvä niin.
- Anonyymi
kui monta menny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaikuta mun elämään se sepustus. olen täysin eri reitillä kun nämä ostarin veetit taikka muut ns normaalit mutsit ja tosi hyvä niin.
Ketä on ns. Normaalit mutsit? Huonompia kuin sinä vai? Oletko joku hieno lady?
- Anonyymi
C i a n naamako :D
- Anonyymi
Kirsin äiti joo🤣
- Anonyymi
Met sä cian vitt u naa ma cur på
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsin äiti joo🤣
Vai että Kirsin äiti…okei
- Anonyymi
Ettekö uskalla päin naamaa sanoa ? Häntä ei varmaan tommoset rupusakit ja teidän mielipiteenne kiinnosta kyllä. Tiedän jo sanomattakin, olette jotain rumia maalais läskejä ja tämän takia juoruatte jostain paremman näköisestä muijasta? :) kateellisuus vie kalatkin vedestä ja tämä muija varmaan teidän miehet ja sekös harmittaa ;D
- Anonyymi
Sehän on mukava nauraa toiselle, kun naine on ruma. m
- Anonyymi
Piipittävät hiiret oikein ette te ainakaan miehiä voi olla
- AnonyymiUUSI
Sellainen nainen joka on maho ja kuuleman perusteella tautinen, niin kannattaa pitää pää kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen nainen joka on maho ja kuuleman perusteella tautinen, niin kannattaa pitää pää kiinni.
Tosimiesten totuuksia. Sairasta valehtelua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319