Siitä naisesta taas puhuttiin. Hölmöt luuli että kukaan ei kuule!
🔋
Jurorukerho
43
1564
Vastaukset
- Anonyymi
Kirsi on niin tyhmä ei se tajua.
- Anonyymi
ei vaikuta mun elämään se sepustus. olen täysin eri reitillä kun nämä ostarin veetit taikka muut ns normaalit mutsit ja tosi hyvä niin.
- Anonyymi
kui monta menny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaikuta mun elämään se sepustus. olen täysin eri reitillä kun nämä ostarin veetit taikka muut ns normaalit mutsit ja tosi hyvä niin.
Ketä on ns. Normaalit mutsit? Huonompia kuin sinä vai? Oletko joku hieno lady?
- Anonyymi
C i a n naamako :D
- Anonyymi
Kirsin äiti joo🤣
- Anonyymi
Met sä cian vitt u naa ma cur på
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsin äiti joo🤣
Vai että Kirsin äiti…okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirsin äiti joo🤣
Älkää nyt jonku äitiä haukkuko rumaksi! Kyllä se on jollekin kelvannu. Toisin ku ikisinkku johanna, jota ei oo kukaa huolinut. Voi raasua. Ei käy kateeksi. 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt jonku äitiä haukkuko rumaksi! Kyllä se on jollekin kelvannu. Toisin ku ikisinkku johanna, jota ei oo kukaa huolinut. Voi raasua. Ei käy kateeksi. 🤣🤣
Onko tämä ns johanna sellainen virtuaalinen fuusio kaikista naisista, palstasetä? Toivottavasti saat tunteet tuuletettua🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että Kirsin äiti…okei
Siellä hän nohevana taas jäystää susiäijän heittämiä luita ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä ns johanna sellainen virtuaalinen fuusio kaikista naisista, palstasetä? Toivottavasti saat tunteet tuuletettua🥱
Ei oo kuule. Meidän kylän ikisinkku läskipaskanaama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kuule. Meidän kylän ikisinkku läskipaskanaama.
Tuliko teidän kylälle uusi ruokapaikka muutama päivä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko teidän kylälle uusi ruokapaikka muutama päivä sitten?
Kyl- pop up kahvila donitsia ja viiden tähden viineriä, että jokainen saisi mahdollisuuden ihastella hilloviivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Met sä cian vitt u naa ma cur på
Kiitos aloittajaäijä tästä pikkutuhmasta kansanrunoudesta, ennen tämäntyyppisillä säkeillä loitsuttiin pahoja henkiä vastaan, mutta tyylilaji oli ikäänkuin vulvakeskeisempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl- pop up kahvila donitsia ja viiden tähden viineriä, että jokainen saisi mahdollisuuden ihastella hilloviivaa
Miksi kirjoitin näin? En osaa sanoa itsekään, ehkä testaan hohkaako posket livenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos aloittajaäijä tästä pikkutuhmasta kansanrunoudesta, ennen tämäntyyppisillä säkeillä loitsuttiin pahoja henkiä vastaan, mutta tyylilaji oli ikäänkuin vulvakeskeisempi
Ämmän vttua ja prkelettä mm huudeltiin sitten sylettiin molemmille puolille
- Anonyymi
Ettekö uskalla päin naamaa sanoa ? Häntä ei varmaan tommoset rupusakit ja teidän mielipiteenne kiinnosta kyllä. Tiedän jo sanomattakin, olette jotain rumia maalais läskejä ja tämän takia juoruatte jostain paremman näköisestä muijasta? :) kateellisuus vie kalatkin vedestä ja tämä muija varmaan teidän miehet ja sekös harmittaa ;D
- Anonyymi
Sehän on mukava nauraa toiselle, kun naine on ruma. m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on mukava nauraa toiselle, kun naine on ruma. m
Sama. Kyllä rumille miehillekin on kiva nauraa ja niitähän riittää. Ja sinäkin olet ruma mues jos et ole kauniille naiselle kelvannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Kyllä rumille miehillekin on kiva nauraa ja niitähän riittää. Ja sinäkin olet ruma mues jos et ole kauniille naiselle kelvannut.
Kuulemma nainen on niin vanhan näköinen ja lihoo koko ajan.
m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulemma nainen on niin vanhan näköinen ja lihoo koko ajan.
mJoskus on käynyt mielessä pohdinta, että kummat ovat tyhjäpäisempiä, kuulopuheita liikkeelle laskevat psykopaatit, vai ne hyödylliset idiootit, jotka syövät edellisten kädestä.
Ja kyllähän on jälkimmäiset ovat vieläkin tyhmempiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on käynyt mielessä pohdinta, että kummat ovat tyhjäpäisempiä, kuulopuheita liikkeelle laskevat psykopaatit, vai ne hyödylliset idiootit, jotka syövät edellisten kädestä.
Ja kyllähän on jälkimmäiset ovat vieläkin tyhmempiä.Minustako me puhutaan?
- Anonyymi
Piipittävät hiiret oikein ette te ainakaan miehiä voi olla
- Anonyymi
Sellainen nainen joka on maho ja kuuleman perusteella tautinen, niin kannattaa pitää pää kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen nainen joka on maho ja kuuleman perusteella tautinen, niin kannattaa pitää pää kiinni.
Tosimiesten totuuksia. Sairasta valehtelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas yksin muka jostain naiselta kirjoittava palstasetä sinulla- onko ruuti kuivaa? Jotenkin aistii rivien välistä että kyse on enemmänkin siitä, ettei ”pyssy” toimi ja ketään ei se edes kiinnosta. Nainen on maho- voi mikä ultimaattinen loukkaus. Ehkä esim amishyhteisössä?🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuulemma tautinen alkoholisti. Uskotko nyt itse, juoruthan ovat aina totta.
- Anonyymi
Hills have eyes n ears apparently. Naah, this is palstasetä’s story
- Anonyymi
se Lihawa akka?
- Anonyymi
Illanvieton puheenaihe. Taas lihonut 🤷🏻♂️🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ettekö itse näe, miten tyhmiä olette, jotka tähänkin ketjuun olette kirjoittaneet?
- Anonyymi
Enimmäkseen kylläkin palstaäijän lihavuuteen liittyvää autis tista tykittelyä, mutta jooh
- Anonyymi
minudta saa ja voi puhua. :) ei haittaa. nukun haudassa si
- Anonyymi
Aika surkuhupaisaa lukea tätä. Ei tää enää kerro siitä naisesta mitään, vaan siitä miten ihmiset käyttää palstaa oman pahan olonsa purkamiseen.
- Anonyymi
Katkerat ihmiset yrittää ujuttaa omia narratiivejaan tämän kuriositeettialoituksen yhteyteen. Aika farssilta kieltämättä näyttää.
- Anonyymi
Uusi mies kävi siellä viikolla
- Anonyymi
Shhhh 🤫
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Se oli banomiäs joka kävi
- Anonyymi
Tämä mainitsemasi artefakti taitaa olla urbaani legenda, mikset tämä ”hän” ole muuten sinä näissä sekavissa kertomuksissa?
- Anonyymi
Kerrankin on vajakit löytänyt itselleen juuri heille tehdyn palstan toivottavasti pysytte täällä ei teitä missään muilla palstoilla kaivatakaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O452281Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on352075Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2041616Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn651589Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841369Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s01330- 141295
Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281- 151221
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191214