Hänellä on näyttöjä kurin ja järjestyksen palauttamisesta.
Nuorison puolesta, 110 lasissa
Karmala opeksi ja äkkiä
9
180
Vastaukset
- Anonyymi
Oppilaat joutuisivat hieromaan sitä jalkovälistä?
- Anonyymi
Empatia kyvytön sosiopaatti, ei pääisi edes soveltuvuus testeissä läpi. EIKÄ hänen demoninen sairas ns huumorintajukaan mistään muualta
kotoisin kuin mielen vikaisestä sairaudestansa, Eläkkeelle,- Anonyymi
SULLA saman diagnoosi kun noin älähdit ressukka, eläkeläinen ennen aikojaan. Karmala on mielisairas sosiopaatti, eläkkeelle ja pian,näytöt vahvat!
- Anonyymi
kARMALA PITÄMÄÄN KÄVELYKADUT kurissa! Kova suinen rääväsuu akka vaan komentamaan hörhöt pois riekkumasta ja sotkemasta kävelykatuja, juopot ja öyhöt varmaan säikkyisi kun intti pomottaja pääsee päsmäämään outoa kiksiään alistaa muita ihmisiä!Kkarmala nyrkki säätiöön pitämään kadut siistinä juopoo-sakeista!jess-
- Anonyymi
sanoo kankitien asukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanoo kankitien asukki
Karmala karjujmaan kävelytien juopoille ja narkeille, kunnolla karjahtaa n iin kuten kersantti Karoliinakin, tulee kadut siisteiksi ,jotain hyötyä siitäkin olis katuja siivoamaan juopporetkuista ja nisteistä, kaupunki palkatkaa se hullu Karmala pitää kuria retkuille! USKALTAA LAPSI PERHEETKI ISTUA OSTOS REISSUILLAAN jätskille eikä lapsia säikyttele retkut,
- Anonyymi
Sinä oikea mahco man? oi joi
- Anonyymi
Kamala keskus(ta)torille huutamaan. Ei tarvitse edes megafonia, ääni kantaa yli Laajavuoren. "Köyhät kyykkyyn"
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684296
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102334IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251461Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751059