Mieli saada sua
Hitto että tekis
55
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä! En jaksais enää yhtään pdottaa
- Anonyymi
Miten onnistuis
- Anonyymi
Haluisin tuntea jo sun kosketuksen
- Anonyymi
Mikä sit estää?
- Anonyymi
Himot on hiirelläkin 🐭🪤
Sul kävis bulla jos pääsisit pukille. Ois aikamoist dynyy meil.
🚬👩🏻🦳- Anonyymi
Esitätkö äijä jopa täysi-ikäistä tällä sapluunalla?
- Anonyymi
Alkaa jo riittään nää haaveilut. Haluan jo tuntea sut.
- Anonyymi
Saat yhden hiuksen minusta. 😌
- Anonyymi
Siitä saa sitä deeärnaata eiku mikä se on
- Anonyymi
Lähden taas heippa 😁
- Anonyymi
Heippa sanoin naiselle!
- Anonyymi
Nii, toteutuukohan koskaan 🤔
- Anonyymi
Alan olla aika valmis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan olla aika valmis
Oishan se...
- Anonyymi
Yes and with passion . It 's up to you. I'm ready
- Anonyymi
No niin tekis kyl. Pitäisiköhän asialle tehdä jotain?❤️😘😜
- Anonyymi
Pitäis varmaan 😘
- Anonyymi
Hänellä naisia riittää jokapäivälle valehteli vielä kaiken päälle lisäksi sai rakastumaan 💔
- Anonyymi
Eli asioit marketeissa sekä kioskeissa päivittäin gubbe? Heh heh
- Anonyymi
Haluun miestä uskallan sen myöntää
- Anonyymi
no vou.
- Anonyymi
En halua sinua,eikö se mee jo perille!?
- Anonyymi
Kenelle tämä meni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle tämä meni?
Tämä eukko luulee, että palstasetä on tietty nainen, jonka ns asiat kuuluu hänelle ja hänen kuuluu murskata tätä naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä eukko luulee, että palstasetä on tietty nainen, jonka ns asiat kuuluu hänelle ja hänen kuuluu murskata tätä naista
Eli all bananas ko pötykkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli all bananas ko pötykkä
Rahvas internetluuska
- Anonyymi
Koska olette itse ns miehekkeitä molemmat!
- Anonyymi
Sama ongelma hänestä
- Anonyymi
Ensin hoidellaan sut ja sun tarpeet
- Anonyymi
Huomenna ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna ?
Sehän Sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna ?
Miksei tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei tänään?
sovitaan tänään sitten 📞
- Anonyymi
Ihan koska vaa
- Anonyymi
Se on tää kevät ja valoisa aika, saa kaikki sekaisin.
- Anonyymi
Ihan sama kuule mikä vuoden aika. Monta vuotta ollut himoja vain yhtä kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kuule mikä vuoden aika. Monta vuotta ollut himoja vain yhtä kohtaan
Kuinka monta vuotta?
- Anonyymi
Here we go again. Mä mietin äsken sua ja......loput varmaan arvaatkin. 🩷love
- Anonyymi
Päivä käyntiin :-D
- Anonyymi
Se on vain mielessäsi. Ajattele jotain muuta kun hoitelet itseäsi. psyykkinen rakkaus on paljon parempaa.
- Anonyymi
Erittäin hyvä neuvo 👍
- Anonyymi
nämä anonym anonymous ovat jokainen eri mieltä - mutta kuulla ala ikäisten jutustelua - parasta suoriutua ja säilyttää koskemattomuus
- Anonyymi
Olen uskollisesti vetänyt silleen miten kostumaan ei housut päässyt, "ennätin huippusuoritukseen aina ennätyksellisesti" sitä varmempaa on pakoon pääsy silminäkijöiltä ja arvailla olisiko silminnäkijöitä, miten menetteli maailmanlaajuinen nais linjojen parhaimmisto, säästän sinut vastaamiselta ja vastaan varmuudella: "Tänään olen samanlainen ja kun ihminen menettää elatus juoksut, ovat SUORITUKSET MYÖS JÄLJELLÄ - uskollisesti loppuun saakka ja, Jumala Minua Siunatkoon!"
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232448- 1341905
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631246Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1061225En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik331091Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241036Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut9944