Päivää, tarviisin akunkegät. No päivää ja minkähänkokonen se Akun jalaka mahtaa sitten olla....?
Keltinmäen mies meni Motonettiin.
12
228
Vastaukset
- Anonyymi
Käytkö itse ostamassa gigantista halvimman hd television?
- Anonyymi
Höperötiellä nhaisee kauhee höpöheinän lemu aamusta iltaan ,piti kiekautta mennä ettei pää tule kipeäksi katkusta, siellä haisee!
- Anonyymi
Oikeesti, siellä lemuaa HAPEROTIELLÄ joka PÄIVÄ JA YÖ,,,HAJUHELVETTIÄ joku salaa pössyttää vaikka lemuamisellaan paljastaa salaisen kiksinsä,tai useakin pössyttää eri kohdin-
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu missä kukakin nillittää?
- Anonyymi
Miksi hän ei kertonut sitä itse?
- Anonyymi
Onkos hän se Haperontien Aku, joka puhuu naisen äänellä
- Anonyymi
Tyypillistä kiusaamisa KELTINMÄEN juopolta, katkeraa kun ei pääse irti viinahelvetistänsä-jotkut vaan menee elämssään eteen päin,toiset junnaa vaan loppuua asti samassa paskassaan ja katkerana haukkuu salaa täällä nimillä, kuka sä oot? Kerropa reilusti nimesi ,salaa jauhat kakkaa, onko AKU viemyt sulta jotain kun oot n oin katkera? AKU ON ON FIKSUMPI kuin kukaan katkertoitunut alkkis.
- Anonyymi
Neitimäistä juoruamista maalittamalla ihmisiä, hanki ihan oma elämä ja sisältöä,vaikuttaa että oot kyllästynyt omaan olemiseesi ja lietsot juoruja.MITEN sulla mennyt? Ikäsi Salen ja kotisi väliä vaan pompit ja takerrut pikkusieluisena tuollaseen-eikös Keltussa rieku örisijöitä ja elämän tapa retkuja joka nurkissa ja aukoo viattomillekin suutaan kun rahat juotu ja jääkaapissa valot vaan,,onnettomia-
- Anonyymi
Onko keltinmäki aina ollut samanlainen asukaskunnaltaan.? Niinkuin Pupuhuhtakin? Muuttanut tänne 2009 ni aina nämä lähiöt aiheuttaa puheita. Miksi ei Halssila, Tikka tai Palokka? Eikö niissä ole vähäosaisia?
- Anonyymi
Häätöjä saaneet saa näistä lähiöistä jonkun laisen luukun, jossa rettelöinti jatkuu, uusia sekakäyttäjä kasvoja muista kaupungeista ja lähiöistä, helvetin esikartanoita , Kelsu alkaa syttyä paloonsa kun kelit paranee ja sekasakki pilaa yleisen viihtyvyyden
- Anonyymi
Monenko Ampeeritunnin akku sinulla on?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684148Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363562Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251481Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069