Onko siitä tullut joku trendi??? Tuntuu että sos työntekijät kilpailevat siitä kuinka monta lasta saadaan otettua huostaan???
Huostaanotto
10
186
Vastaukset
- Anonyymi
Juurihan luimme, että hallitus leikkaa mm. lastensuojelustakin.
Yhä useampi lapsi, joka tarvitsisi huostaanottoa, jää siia sitä vaille tulevaisuudessa.
Mitä luulet, kuinka tyhmä pitäisi lasuvirkailijan olla, että hän tekisi yhdenkin mielestään tarpeettoman huostaanoton? Samalla nälkäpalkalla moninkertainen työ- ja paperimäärä yhtä lasta kohden.- Anonyymi
Asia nimenomaan on hyvin ristiriitainen. Olen nähnyt vierestä tapauksen, jossa lapsi on otettu huostaan sotkuisen kodin takia. Ja nyt ei puhuta mistään läävästä, vaan pölystä ja tiskeistä. Sitten samaan aikaan lapset on alkoholisti kodeissa. Rohkeasti vaan rikosilmoitusta, jos lapsi on otettu huostaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia nimenomaan on hyvin ristiriitainen. Olen nähnyt vierestä tapauksen, jossa lapsi on otettu huostaan sotkuisen kodin takia. Ja nyt ei puhuta mistään läävästä, vaan pölystä ja tiskeistä. Sitten samaan aikaan lapset on alkoholisti kodeissa. Rohkeasti vaan rikosilmoitusta, jos lapsi on otettu huostaan.
Joopajoo. Ja sait tietenkin luettavaksesi koko ehdottomasti salassapidettävän huostaanottopäätöksen perusteluineen, etkä kirjoita vain yksipuolisen kertomuksen perusteella.
Noh, tuollainen huostaanottohan tietysti kaatui rytisten hallinto-oikeudessa, eikö?
- Anonyymi
Olen huomioinut saman
- Anonyymi
Homo
- Anonyymi
Tampereen lastensuojelu on aika aktiivinen näissä huostaanotoissa. Jokainen vanhempi jolta viedään lapsi perusteetta, on syytä tehdä rikosilmoitus.
- Anonyymi
Kyllä. Se olisi aiheellista. Nimittäin eräitä salassapidettäviä tietoja lukuun ottamatta esitutkinta-aineisto tulee aikanaan julkiseksi. Näin saisimme lukea mitä asiassa oikeasti on tapahtunut, eikä vain yksipuoleisia kertomuksia "huostaanotosta pölyn ja tiskien vuoksi" sen toisen version jäädessä salassapitovelvollisuuden vuoksi lasun arkistoon.
- Anonyymi
Ja sitten Tampereen lastensuojelua tukee SOS lapsikylä. Sieläkin on pari äitiä tehnyt itsemurhan, kun nämä sankarit on vienyt niiden lapset. Kun muuta perustetta ei ole, niin esimerkiksi sotkuiten asunto on laitettu syyksi. Voin julkaista pian niiden kaikkien nimet ja kasvot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten Tampereen lastensuojelua tukee SOS lapsikylä. Sieläkin on pari äitiä tehnyt itsemurhan, kun nämä sankarit on vienyt niiden lapset. Kun muuta perustetta ei ole, niin esimerkiksi sotkuiten asunto on laitettu syyksi. Voin julkaista pian niiden kaikkien nimet ja kasvot
Anna palaa. Julkaise kaikkien huostaanotettujen lasten ja heidän äitiensä nimet ja kasvot ja kaikki asiakirjamateriaali. Oikeuteen sinä siitä päädyt, mutta saadaan tämä "laitetaan sotkuinen asunto syyksi" -lässytys loppumaan kun saadaan lukea oikeat syyt.
- Anonyymi
Kouvolassa Mansikka- ahon koululla .Rehtori Lipiäinen kyttää lasun päivi äyrysen poliisi päivi pollarin kanssa. Keksitään joku syy . Päästäis leikkimään jotain lasten suojelua.. Tulee mieleen manilan laukaukset. Näitten puolue tausta demari.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901