Olin sopinut Tinderissä iltakahvitreffit muutaman kommentin jälkeen hauskannäköisen miehen kanssa hotellini lähellä olevaan kahvilaan. Molemmilla oli vain seksi mielessä, joten oletin että siirtyisimme nopeasti kahvilasta hotellihuoneelleni. Toisin kävi, sillä kuvissa fresiltä näyttänyt mies saapui hieltä ja viinalta haisten kahvilaan, ja kaikki haluni katosivat kuin hiekanjyvä saharaan. Jätin latteni kesken ja sanoin miehelle, että hän ei nyt oikein vastannut profiilinsa mielikuvaa, mutta hyvät jatkot, minulle tulikin muuta.
Mieshän tästä kimpaantui, ja yritti pitää minut väkisin kädestä kiinni ja syytti, että olisin vähintään suihinoton velkaa kun hän tuhlasi rahojaan kahviinsa. Ravistin itseni irti ja lähdin ripein askelin hotellille. Näin kulmasta kääntyessäni, että mies seurasi perässäni. Mietin hotellin aulassa, kertoisinko aulavirkailijalle seuraajasta, mutta koko tilanne hävetti minua hieman, joten siirryin hotellin yökerhon puolelle ajatuksenani karistaa mies kannoiltani. Huomasin pöydän, jossa kolme nuorta, alle kaksiviitosia eli minua 10 vuotta nuorempaa kaunista naista viimeistelivät drinkkejään nauraen. Päätin ottaa riskin, ja istahdin pöydän viimeiselle vapaalle tuolille hymyillen ja kerroin epäonnisen Tindertreffimiehen seuraavan minua, ja olisi todella kiva, jos he voisivat teeskennellä tuntevansa minut, ja voisin jäädä seurueeseen kunnes mies olisi lähtenyt pois. Tytöt olivat heti auttamassa, tilasin pöytään vielä yhden kierroksen, ja juttelimme niitä näitä. Tytöt olivat opiskelukavereita, itseasiassa samalta alalta kuin itse olin valmistunut, ja oligat jhlimassa kandin tutkintojaan. Tytöistä kaksi seurusteli ja kolmas oli juuri eronnut, joten tavoite oli myös löytää tälle Jennalle uusi mies. Keskustelimme Tinder-kokemuksistani, Jenna ei ollut vielä nettideittailuun tutustunut. Esittelin puhelimesta profiilini, ja kerroin vähän, mitä itse profiileissa haluan. Hain siis seksiseuraa, ja kerroin mikä minulle profiilissa oli se sytyttävä juttu. Joku tytöistä huomasi, että hain seuraa sekä miehistä, että naisista, jonka kuittasin sillä, että hyvä pano on hyvä pano, sukupuoleen katsomatta. Muut tytöt lähtivät tanssimaan, ja humalan siivittämänä Jenna latasi Tinderin puhelimeensa, ja jäimme tekemään hänelle profiilia. Minua seurannut mies oli jo poistunut, joten ajattelin että profiilin luomisen jälkeen voisin siirtyä huoneeseeni, vaikka seuraa ei ollutkaan tälle illalle löytynyt. Silloin tunsin Jennan hierovan varovasti reittään omaani vasten. En ollut varma, oliko kosketus tahallinen vai tahaton, joten vastasin siihen varovasti. Jennan vastatessa kosketukseen olin jo varma, että mistään vahingosta ei ollut kyse.
Kumarruin katsomaan Jennan luomaa profiilia hänen näytöltään, ja samalla laskin käteni hänen reidelleen. Jenna oli kaunis, vanhan rahan vaaleat hiukset, isot tissit, kapea vyötärö, mutta pyllyä löytyy, leveä hymy ja viekoittelevat silmät. Hänellä oli lyhyt, kapea mekko, joka imarteli hänen vartalonsa muotoja. Hivelin varovasti hänen reittään hänen esittäessään että hän oli vielä keskittynyt täysillä profiilinsa tekoon. Sormeni kulkivat lähemmäs hänen pilluaan, ja koska mekon alla ei ollut sukkahousuja, olivat sormeni nopeasti hänen stringiensä päällä.
"Saanko", kuiskasin Jennan korvaan, ja Jennan nyökkäyksen myötä aloin hieroa pienin liikkein hänen klittaansa, ensin stringien päältä, ja niiden kastuessa siirryin suoraan paljaalle klitalle. "Kunnon kostea lutka"-kuiskasin Jennalle, ja huomasin hänen eleistään, ettei hän ollut tottunut siihen, että hänelle puhutaan noin. Jenna hengitti raskaasti, ja yritti peittää ilmeillään, että pöydässä tapahtuisi mitään Tinderprofiilin luomista kummempaa, "Mitä sun kaverisi sanoisivat, jos tietäisivät että sen sijaan että sä etsit elämäsi uutta miestä tanssilattialla, sä annat mun tyydyttää sua täyden yökerhon pöydässä, mitä ne sanoisi?" kiusoittelin Jennaa, joka vastasi vaivalloisesti, "ne sanoisi että mä olen likainen lutka, helppo nainen joka kaipaa vaan kosketusta, älä pliis lopeta, mä laukeen ihan just", Jenna huohotti. Jenna käänsi kasvonsa mua kohti, ja suutelin hänen huuliaan, hänen lauetessa mun sormiani vasten. Hyvä tyttö, sanoin ja pussasin Jennaa vielä huulille.
Haluatko sä, että mä... pitääkö mun... mä en ole koskaan ollut naisen kanssa.. Jenna kyseli avuttomasti, kun nuoleskelin normistani hänen nesteitään.
Joo, mä haluan, pitääkö sun, ei sun oo pakko, mut jos sä haluat, niin mä mielelläni vien sut mun huoneeseeni ja panen sua lisää siellä, pikkulutka, vastasin. Otin Jennaa kädestä kiinni ja vein hänet hotellin hisseille ja omaan kerrokseeni. Jos hississä painauduin Jennaa vasten ja puristelin hänen rintojaan mekon läpi, suutelin huulia ja kehuin kiimaiseksi lutkaksi.
Hotellin baarista huoneeseen
1
1344
Vastaukset
- Anonyymi
Riisuin kaikki vaatteeni Jennan avustamana, ja kävin hajareisin nojatuoliin istumaan, jalat käsinojilla, vittu tarjolla. "Nyt on sun vuorosi hoitaa mut, lutka" kuiskasin ja Jenna tuli kontilleen eteeni, ja alkoi kuuliaisesti nuolla vittuani. Ensikertalaisena Jenna ei aina osunut ihan sinne, missä se parhaalta tuntui, mikä oli outoa, sillä klitta hänellä oli itselläänkin, mutta ohjailin häntä hiuksista kiinnipitäen viemään minut huipulle ja laukeamaan hänen kasvojaan vasten. Vaikkei taitavin, niin innokas Jenna silti oli. Siirryimme sängylle, ja nyt Jenna jo itse hoki olevansa halukas ja kyltymätön lutka, joka haluaisi laueta vielä monta kertaa. Jenna kävi kontalleen sängylleni, ja nuolin häntä takaapäin niin pillusta, kuin peppureiänkin ympäriltä. Jenna jännittyi erityisesti, kun kieleni lähestyi hänen peppuaan, joten varovasti työnsin peukaloni Jennan peppuun. Jenna kiljaisi hieman yllätyksestä, ja vetäytyi kauemmas, joten kysyin, oliko kaikki ok. On on, Jenna sanoi, yllätyin vain. Kukaan ei oo koskaan työntänyt mitään mun peppuun, työnnä se sormi uudelleen. Jenna kävi uudelleen kontalleen, ja panin sormella häntä peppuun, samalla kun toinen käteni leikki hänen klitoriksellaan. Ennen kuin Jenna laukesi, lopetin ja nousin sängystä. Hain laukustani anaalitappini ja liukuvoiteen. En tiedä oliko jälkimminen tarpeen, mutta hieroin sitä tapin ympärille ja työnsin tapin Jennan pyllyreikään. Pyysin Jennaa istumaan sängyssä, ja levittämään reitensä. Jenna istui sängyllä tappu pyllyssään, ja keinui hieman, jotta tappi tuottaisi mahdollisimman paljon nautintoa. Ojensin Jennalle puhelimensa, ja pyysin Jennan kuvaavan itsestään videota. "Aion kohta nuolla sut huipulle, ja mä haluan, että sä kuvaat sen, ja säästät sen videon, että muistat, mitä kaikkea sä annoit tuntemattoman tädin tehdä sulle baari-illan päätteeksi, ja millainen lutka sä olit, kuvaa oma naamasi, kun laukeat."-ohjeistin ja aloin nuolla Jennaa. Jennalla oli vaikeuksia pitää puhelinta kädessään, mutta kaikki ne voihkinat ja huohotukset jäivät videolle, kun Jenna kuvasi oman laukeamisensa. Jennan lauettua istuin vielä hänen naamalleen ottamaan toisen kierroksen, ennenkuin passitin Jennan matkoihinsa. Vähän eksyneenä Jenna lähti meikin poskilla stringit laukussa kohti omaa kotiaan. Lupasin kyllä, että jos vielä törmätään, voidaan ottaa sama setti uudelleen, olihan hän kyltymätön lutka, jota oli ihana panna.
Kun seuraavan kerran näin häntä ohimennen, ei vakituista kumppania ollut löytynyt, mutta seksiseuraa senkin edestä, eikä hän tuntunut olevan siitä lainkaan pahoillaan, pikkulutka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013