Pidelkäämme kii hattujemme liereistä sillä tästä alkaa syöksykierre

Tilastojen valossa AINA kun kapitalismin kirous on ollut hallitusvastuun ytimessä, ovat rikkaat rikastuneet, kansallisvarallisuutemme kruununjalokivet kaikonneet verokäärmeparatiiseihin sekä amerikkalaisten mummeleiden pohjattomiin osakesalkkuihin, ja kansa kurjistunut. Ottakaamme nyt kaikki ilo irti kurjistumisesta, sillä köyhä kansa ei paljoa likaa eikä saastuta. Eläköön velkaantuminen ja maallinen kurjistuminen ja koko biosfääri kiittää. Emme tarvitse maallista mammonaa sillä meillä on se mitä muilla ei, meillä on SISU ! Sisu tuottakoon henkistä hyvinvointia kasvaviin slummeihimme ja rapistuviin rintamamiesasumuksiin.

17

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Li ja Sanna hoitamaan, niin ollaan velkaamisessa pian vararikossa. Helppoa kun voidaan laittaa sitten persujen syyksi. Nostetaan kehitysapuja, monet nekkeri johtajat pääsee lentokoneillaan Pariisin uusimaan pukujaan.
      Eikö niin Martti.

      • Sinä suloinen hassuttelija jatsat vitsilinjallasi. Hienoa jos jaksat edes itse hihitellä nuille rempseille aamu- päivä- ja iltasaduillesi.


    • Anonyymi

      Ay-johtajatkin palkkakuopassa, vain palkkansa 2x ministerin palkka. Lakkoja lisää, eikös vain Martti.

      • Sinä olet niin kerrassaan söötti kun vuodesta toiseen paasaat samaa sammaloitunutta fuulaasi tänne saitille. Kunpa sinulle suotaisiin edes jokin sekarotuinen resquekoira tuomaan vaihtelua arkeesi :D


      • Anonyymi
        Korsunorsu kirjoitti:

        Sinä olet niin kerrassaan söötti kun vuodesta toiseen paasaat samaa sammaloitunutta fuulaasi tänne saitille. Kunpa sinulle suotaisiin edes jokin sekarotuinen resquekoira tuomaan vaihtelua arkeesi :D

        Nauvostoliiton Pankko-Sturmbannführer kiukuttelee rispaantunutta hapsumattoaan? Onhan se kohdallaan noloa, kun "pieni nauvostoliittolaiskorpraali" joutuu tyytymään kynnysmatolla leijailuun Helsingin mereen laskevien paskaputkien tarkastusmatkoillaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauvostoliiton Pankko-Sturmbannführer kiukuttelee rispaantunutta hapsumattoaan? Onhan se kohdallaan noloa, kun "pieni nauvostoliittolaiskorpraali" joutuu tyytymään kynnysmatolla leijailuun Helsingin mereen laskevien paskaputkien tarkastusmatkoillaan :)

        Ei ihme että kiukuttelee. Yrittäkäämme ymmärtää häntä. Toivottavasti ei lennä rispamattoineen liian läheltä tuulivoimalaa. Jää muuten yksin lahoon puumökkiinsä se sekarotuinen rescue-ressukka.


      • Anonyymi
        Korsunorsu kirjoitti:

        Sinä olet niin kerrassaan söötti kun vuodesta toiseen paasaat samaa sammaloitunutta fuulaasi tänne saitille. Kunpa sinulle suotaisiin edes jokin sekarotuinen resquekoira tuomaan vaihtelua arkeesi :D

        Mee sinä vielä suunnittelemaan apupaketteja Zelenskille ..ja muista panna kukkiakin mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee sinä vielä suunnittelemaan apupaketteja Zelenskille ..ja muista panna kukkiakin mukaan!

        Littumaasta kajahti?


    • Anonyymi
      • Löytyypä hyvinkin.


    • Anonyymi

      Suomen sotahullut on viimeinen linnake euroopassa jotakin kuviteltua vihollista vastaan.
      Mikään muu euroopan maa ei tue enään Ukrainaa.
      Suomen kekkulit taistelee tuulimyllyjä vastaan

      https://www.youtube.com/watch?v=kG3SnSp-8-s

      • Anonyymi

        Ryssän tuulimyllyistä puuttuu lavat.


      • Anonyymi

        Tämä liittyy keskustan politiikkaan siten, että keskustan politiikan pitäisi olla sellaista kuin se oli Kekkosen aikana, eikä mitään järjetöntä sotauhoa.
        Kuuntele ja jaa tuota italiassa asuvan hyvää analyysiä Stubbin ulkopolitiikan järjettömyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä liittyy keskustan politiikkaan siten, että keskustan politiikan pitäisi olla sellaista kuin se oli Kekkosen aikana, eikä mitään järjetöntä sotauhoa.
        Kuuntele ja jaa tuota italiassa asuvan hyvää analyysiä Stubbin ulkopolitiikan järjettömyydestä.

        Italiassa? Melonin ja Trumpin hyödyllinen idiootti kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Italiassa? Melonin ja Trumpin hyödyllinen idiootti kyseessä?

        Stubb, Valtonen, Häkkänen ja Orpo yrittää etsiä kaltaisiaan idiootteja ympäri maailmaa, mutta ei löydä enään mistään! :)))


    • Anonyymi

      Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.

      • Anonyymi

        Eikö kapitalismi kosketakaan Keskustaa eli onko Keskusta kommunistinen puolue?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe