On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhkeaa.
Mun veikkaus
53
642
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Ihmiset muuttuu
- Anonyymi
Onhan sekin mahdollista, mutta sitten se vaan on niin.
- Anonyymi
En mä kyllä oikeasti usko, että menisi niin.
- Anonyymi
Toivottavasti näin
- Anonyymi
Et ole koskaan tavannut ja jutellut?
- Anonyymi
Palstasetäkään ei ole varmaankaan monia ihmisiä tavannut tai jututtanut
- Anonyymi
Hyvin paljon mahdollista!🩷
- Anonyymi
Toivoisi,minä köyhä ,että toisit myös ne vaalean siniset farkut,pyyhkeet ym .tänne takas! Se olis taas poliisiasia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisi,minä köyhä ,että toisit myös ne vaalean siniset farkut,pyyhkeet ym .tänne takas! Se olis taas poliisiasia!
Gubelle tuo!👆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii pistä gubbe ne tekee jotai leipänsä eteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubelle tuo!👆
Oletko sinä gubbe hurja hotellirosvo vai rosvoiletko pyyhkeitä yksityisasunnoissa
- Anonyymi
Mulle tais käydä niin. Minä parka ihastuin ja hänen ihailunsa laantui.
- Anonyymi
Kyllä me juttuun tullaan, se varmaan pelottaakin että toisessa on kaikki mikä natsahtaa
- Anonyymi
Tässä meidän tapauksessa ei kyllä ole varmaan noin, tiedän että mies kuvittelee hyvin erilaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä meidän tapauksessa ei kyllä ole varmaan noin, tiedän että mies kuvittelee hyvin erilaiseksi.
Vielä kun muutut oikeaksi naiseksi katkeruudessa pierevä gubbe niin avot
- Anonyymi
Mitäs se sitten haittaisi? Eikö se olisi vain hyvä asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on unelmatilanne, mutta kuten olemme huomanneet, me aikuiset ja sosiaaliset ihmiset noin muuten, niin se tuo ilmeisesti jonkinlaisen jännittävän aspektin myös..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on unelmatilanne, mutta kuten olemme huomanneet, me aikuiset ja sosiaaliset ihmiset noin muuten, niin se tuo ilmeisesti jonkinlaisen jännittävän aspektin myös..
Kyllä tietysti, mutta niinhän se pitää ollakin ja on osa koko viehätystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun muutut oikeaksi naiseksi katkeruudessa pierevä gubbe niin avot
Samaa mieltä tästä itsestään kolmannessa persoonassa länkyttävästä kekkeruusista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä oo hääppöiset jatsahtelut gubella
- Anonyymi
Ei pilata mitään etukäteen. Aika näyttää. Toimeen varmasti tullaan vaikka ei niitä rakkauden kipinöitä romanttisessa mielessä olisikaan! 🩷
- Anonyymi
Siis wtta f.? Toimeen tulette vaikkei olisi romantiikkaa? Onko sopimus suhde? Hyi kääk. En ikinä olis kenekää kanssa noin. Se ois hei hei
- Anonyymi
En ymmärrä mikä pointti on edes jatkaa tutustumista jos siinä vaiheessa jo pitää olla noin negatiivinen asenne ja tuntuu tuolta. Tuohan jo omalta osaltaan pilaa koko homman. Toinen aistii tuollaisen. 🙄🫤 Pitäisi olla hyvillä mielin ja osoittaa se myös toiselle.
- Anonyymi
Niinpä… Annettu mennä liian pitkälle…
- Anonyymi
Sama! 😒
- Anonyymi
Joo, ulkonäkö on loppupelissä aika toissijainen asia.
- Anonyymi
Ekoille treffeille kannattaa mennä avoimella ja hyvällä mielellä. Muuten menee taatusti myttyyn.
- Anonyymi
Just näin! 🩷
- Anonyymi
Ei vaan nippu tungettelevia kysymyksiä reppuun iso mies
- Anonyymi
No näin eikä mitään että ei kyllä varmaan tuu mitään ja kunhan nyt käydään vaan äkkiä ja nähdään miltä toinen näyttää ei mua itse asiassa muu edes kiinnosta kuin pelkkä ulkonäkö heh ja joo siis tuollaiset on niin koko fiilisten tappajat Ja ihan takuulla menee just niin pieleen kuin etukäteen manaa. En edes lähde jos toinen vähänkin aloittaa tuollaisen. Turhaa ajanhukkaa. Hyvä ja iloinen, innostunut mieli se olla pittää. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan nippu tungettelevia kysymyksiä reppuun iso mies
Ja juu ei mitään työhaastattelu meininkiä. Sekin on ihan kauheaa ja tappaa tunnelman ja haluaa vaan äkkiä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin eikä mitään että ei kyllä varmaan tuu mitään ja kunhan nyt käydään vaan äkkiä ja nähdään miltä toinen näyttää ei mua itse asiassa muu edes kiinnosta kuin pelkkä ulkonäkö heh ja joo siis tuollaiset on niin koko fiilisten tappajat Ja ihan takuulla menee just niin pieleen kuin etukäteen manaa. En edes lähde jos toinen vähänkin aloittaa tuollaisen. Turhaa ajanhukkaa. Hyvä ja iloinen, innostunut mieli se olla pittää. 🤗
Pusui miehelle(ni)
- Anonyymi
Pessimisti.
- Anonyymi
Ei pety ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pety ;)
Pessimisti pettyy varmasti niin se oikeasti menee. Realistinen on sitten eri asia taas mutta ei tarvi olla pessimistinen.
- Anonyymi
Sivusta; Tää on just niin tavanomaista suomalaista "pitäkää tunkkinne" ajattelua!
- Anonyymi
Ymmärretään reilusti vaan "kuplia" ja ennen niiden hiipumista vatsa on hilpeydestä pipi.
- Anonyymi
Hetki, jolloin herää "ai hän onkin tuollainen". Siinä, kun näkisi samalla lähempää silmät, ilmeitä, eleitä ja ehkä jopa haistaisi partaveden, suihkugeelin tms eihän sen tarvitse olla negatiivinen yllätys ollenkaan. En usko, että on.
- Anonyymi
Ja sitten rakastellaan.
- Anonyymi
No harvat haluaa heti ekalla kerralla vaan jos tosissaan halutaan jotain vakavampaa parempi säästää edes vähän sitä hommaa. Seksisuhteet erikseen sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No harvat haluaa heti ekalla kerralla vaan jos tosissaan halutaan jotain vakavampaa parempi säästää edes vähän sitä hommaa. Seksisuhteet erikseen sitten.
Olen naisena vähän eri mieltä tästä. Jos on jo kuukausia tai joillain jopa vuosia ollut tunteita toista kohtaan, niin mitä siinä välttämättä enää "himmailla", koska "ekana iltana ei pitäisi" . Asia on toinen, jos ei vielä tunneta yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen naisena vähän eri mieltä tästä. Jos on jo kuukausia tai joillain jopa vuosia ollut tunteita toista kohtaan, niin mitä siinä välttämättä enää "himmailla", koska "ekana iltana ei pitäisi" . Asia on toinen, jos ei vielä tunneta yhtään.
No minä ajattelin että kyseessä ihminen jota ei niin tunne vielä eli aika vieraita toisilleen. Luulin että tässä puhutaan sellaisesta mutta ymmärsin sitten väärin. Eri asia toki tuossa tilanteessa.
- Anonyymi
Mun seurustelu kumppanit ovat olleet monet ihan tavallisen näköisiä. Ja jotkut jopa rumia muiden naisten mielestäni. Ulkonäkö sivuseikka. Tärkeintä sielu ja luonne ja äly. En mieti itse omaa ulkonäköäni paljonkaan. Olen hoikka ja ripsiväri ja huulipuna riittää. Tykkään panostaa pukeutumiseen mutta en seuraa muotia. Miehenä kelpaat ihan täydellisesti. 🩷
- Anonyymi
Kaikkea muuta voinut olettaa😄
- Anonyymi
Eikö se ole vaan hyvä, että puhkeaa? Miksi elää jossain haavemaailmassa?
- Anonyymi
Ihan totta. mies sivusta
- Anonyymi
Musta tuntuu että ollaan aika samanlaisia tietyissä asioissa, yhtä ehdottomia.
Itse en todella rakastu helposti, en ole nytkään.
Enemmän kaverillisia tunteita mikä sopii paremmin tämänhetkiseen elämään muutenkin.
Joskus hyvä kaveruus voi olla enemmän kuin rakkaus josta odottaa enemmän kuin mitä se sitten lopulta on. Liian suuria odotuksia toista kohtaan esim.
Naiselta.- Anonyymi
Itse en todella rakastu helposti, en ole nytkään -voi myös tarkoittaa, ettet ole nytkään rakastunut helposti, ja mukana on suurelta osin myös kaverillesi tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en todella rakastu helposti, en ole nytkään -voi myös tarkoittaa, ettet ole nytkään rakastunut helposti, ja mukana on suurelta osin myös kaverillesi tunteita?
Just näin on asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin on asia.
Kaverillisia tunteita. Siinä on ero! Mutta näin sen tunnen.
- Anonyymi
Meidän kohdalla kupla poksahti jo pois
Kun kerroin miten paljon oma tilanne on muuttunu
Mitä mun elämä on siihen verraten mistä kumpikin unelmoi.
En halunnu pistää pistettä iin päälle vielä näkemälläki..
Se olis ollu noloa ... en kestäis häpeää.
Kumpiki ois täs nyky tilantees paennu paikalta eikä mikää os menny niiku haaveissa oli .
Kun mun sairauren tärvelemä fyysinen kunto ois
pettäny sen kaiken onnen ja ilon ja nautinnon siaan .
Mä oon kaukana siitä mitä olisin halunnu olla
Ja mitä olisin halunnu antaa ja tehdä ..
Tää on surulista näinkin
Mut vois olla pahemin ja kauheamminkin
Saastin moleemmat joltain
Pahalta en tiedä miksi on semoinen olo
Mut on kuitenkin .
Naiselta sivusra
Naiselta 😂 - Anonyymi
Veikkaukseni on, että kaikki menee hyvin. Sitä en tiedä onko aluksi kuinka vaikeaa jutella jännitteen vuoksi, mutta se ei haittaa. ❤️
- Anonyymi
Tarkennuksena tarkoitin, että meidän välillä menee kaikki hyvin. Siihen en useinkaan jaksa uskoa, että muuten menisi hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232498- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631266Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151251En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771121Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351112HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio251073Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451069Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831019Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57963