Mun veikkaus

Anonyymi-ap

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhkeaa.

53

642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Ihmiset muuttuu

• Anonyymi

Onhan sekin mahdollista, mutta sitten se vaan on niin.

• Anonyymi

En mä kyllä oikeasti usko, että menisi niin.

• Anonyymi

Toivottavasti näin

• Anonyymi

Et ole koskaan tavannut ja jutellut?

• Anonyymi

Palstasetäkään ei ole varmaankaan monia ihmisiä tavannut tai jututtanut

• Anonyymi

Hyvin paljon mahdollista!🩷

• Anonyymi

Toivoisi,minä köyhä ,että toisit myös ne vaalean siniset farkut,pyyhkeet ym .tänne takas! Se olis taas poliisiasia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisi,minä köyhä ,että toisit myös ne vaalean siniset farkut,pyyhkeet ym .tänne takas! Se olis taas poliisiasia!

Gubelle tuo!👆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nii pistä gubbe ne tekee jotai leipänsä eteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubelle tuo!👆

Oletko sinä gubbe hurja hotellirosvo vai rosvoiletko pyyhkeitä yksityisasunnoissa

• Anonyymi

Mulle tais käydä niin. Minä parka ihastuin ja hänen ihailunsa laantui.

• Anonyymi

Kyllä me juttuun tullaan, se varmaan pelottaakin että toisessa on kaikki mikä natsahtaa

• Anonyymi

Tässä meidän tapauksessa ei kyllä ole varmaan noin, tiedän että mies kuvittelee hyvin erilaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä meidän tapauksessa ei kyllä ole varmaan noin, tiedän että mies kuvittelee hyvin erilaiseksi.

Vielä kun muutut oikeaksi naiseksi katkeruudessa pierevä gubbe niin avot

• Anonyymi

Mitäs se sitten haittaisi? Eikö se olisi vain hyvä asia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on unelmatilanne, mutta kuten olemme huomanneet, me aikuiset ja sosiaaliset ihmiset noin muuten, niin se tuo ilmeisesti jonkinlaisen jännittävän aspektin myös..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on unelmatilanne, mutta kuten olemme huomanneet, me aikuiset ja sosiaaliset ihmiset noin muuten, niin se tuo ilmeisesti jonkinlaisen jännittävän aspektin myös..

Kyllä tietysti, mutta niinhän se pitää ollakin ja on osa koko viehätystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä kun muutut oikeaksi naiseksi katkeruudessa pierevä gubbe niin avot

Samaa mieltä tästä itsestään kolmannessa persoonassa länkyttävästä kekkeruusista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä oo hääppöiset jatsahtelut gubella

• Anonyymi

Ei pilata mitään etukäteen. Aika näyttää. Toimeen varmasti tullaan vaikka ei niitä rakkauden kipinöitä romanttisessa mielessä olisikaan! 🩷

• Anonyymi

Siis wtta f.? Toimeen tulette vaikkei olisi romantiikkaa? Onko sopimus suhde? Hyi kääk. En ikinä olis kenekää kanssa noin. Se ois hei hei

• Anonyymi

En ymmärrä mikä pointti on edes jatkaa tutustumista jos siinä vaiheessa jo pitää olla noin negatiivinen asenne ja tuntuu tuolta. Tuohan jo omalta osaltaan pilaa koko homman. Toinen aistii tuollaisen. 🙄🫤 Pitäisi olla hyvillä mielin ja osoittaa se myös toiselle.

• Anonyymi

Niinpä… Annettu mennä liian pitkälle…

• Anonyymi

Sama! 😒

• Anonyymi

Joo, ulkonäkö on loppupelissä aika toissijainen asia.

• Anonyymi

Ekoille treffeille kannattaa mennä avoimella ja hyvällä mielellä. Muuten menee taatusti myttyyn.

• Anonyymi

Just näin! 🩷

• Anonyymi

Ei vaan nippu tungettelevia kysymyksiä reppuun iso mies

• Anonyymi

No näin eikä mitään että ei kyllä varmaan tuu mitään ja kunhan nyt käydään vaan äkkiä ja nähdään miltä toinen näyttää ei mua itse asiassa muu edes kiinnosta kuin pelkkä ulkonäkö heh ja joo siis tuollaiset on niin koko fiilisten tappajat Ja ihan takuulla menee just niin pieleen kuin etukäteen manaa. En edes lähde jos toinen vähänkin aloittaa tuollaisen. Turhaa ajanhukkaa. Hyvä ja iloinen, innostunut mieli se olla pittää. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan nippu tungettelevia kysymyksiä reppuun iso mies

Ja juu ei mitään työhaastattelu meininkiä. Sekin on ihan kauheaa ja tappaa tunnelman ja haluaa vaan äkkiä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin eikä mitään että ei kyllä varmaan tuu mitään ja kunhan nyt käydään vaan äkkiä ja nähdään miltä toinen näyttää ei mua itse asiassa muu edes kiinnosta kuin pelkkä ulkonäkö heh ja joo siis tuollaiset on niin koko fiilisten tappajat Ja ihan takuulla menee just niin pieleen kuin etukäteen manaa. En edes lähde jos toinen vähänkin aloittaa tuollaisen. Turhaa ajanhukkaa. Hyvä ja iloinen, innostunut mieli se olla pittää. 🤗

Pusui miehelle(ni)

• Anonyymi

Pessimisti.

• Anonyymi

Ei pety ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pety ;)

Pessimisti pettyy varmasti niin se oikeasti menee. Realistinen on sitten eri asia taas mutta ei tarvi olla pessimistinen.

• Anonyymi

Sivusta; Tää on just niin tavanomaista suomalaista "pitäkää tunkkinne" ajattelua!

• Anonyymi

Ymmärretään reilusti vaan "kuplia" ja ennen niiden hiipumista vatsa on hilpeydestä pipi.

• Anonyymi

Hetki, jolloin herää "ai hän onkin tuollainen". Siinä, kun näkisi samalla lähempää silmät, ilmeitä, eleitä ja ehkä jopa haistaisi partaveden, suihkugeelin tms eihän sen tarvitse olla negatiivinen yllätys ollenkaan. En usko, että on.

• Anonyymi

Ja sitten rakastellaan.

• Anonyymi

No harvat haluaa heti ekalla kerralla vaan jos tosissaan halutaan jotain vakavampaa parempi säästää edes vähän sitä hommaa. Seksisuhteet erikseen sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No harvat haluaa heti ekalla kerralla vaan jos tosissaan halutaan jotain vakavampaa parempi säästää edes vähän sitä hommaa. Seksisuhteet erikseen sitten.

Olen naisena vähän eri mieltä tästä. Jos on jo kuukausia tai joillain jopa vuosia ollut tunteita toista kohtaan, niin mitä siinä välttämättä enää "himmailla", koska "ekana iltana ei pitäisi" . Asia on toinen, jos ei vielä tunneta yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen naisena vähän eri mieltä tästä. Jos on jo kuukausia tai joillain jopa vuosia ollut tunteita toista kohtaan, niin mitä siinä välttämättä enää "himmailla", koska "ekana iltana ei pitäisi" . Asia on toinen, jos ei vielä tunneta yhtään.

No minä ajattelin että kyseessä ihminen jota ei niin tunne vielä eli aika vieraita toisilleen. Luulin että tässä puhutaan sellaisesta mutta ymmärsin sitten väärin. Eri asia toki tuossa tilanteessa.

• Anonyymi

Mun seurustelu kumppanit ovat olleet monet ihan tavallisen näköisiä. Ja jotkut jopa rumia muiden naisten mielestäni. Ulkonäkö sivuseikka. Tärkeintä sielu ja luonne ja äly. En mieti itse omaa ulkonäköäni paljonkaan. Olen hoikka ja ripsiväri ja huulipuna riittää. Tykkään panostaa pukeutumiseen mutta en seuraa muotia. Miehenä kelpaat ihan täydellisesti. 🩷

• Anonyymi

Kaikkea muuta voinut olettaa😄

• Anonyymi

Eikö se ole vaan hyvä, että puhkeaa? Miksi elää jossain haavemaailmassa?

• Anonyymi

Ihan totta. mies sivusta

• Anonyymi

Musta tuntuu että ollaan aika samanlaisia tietyissä asioissa, yhtä ehdottomia.
      Itse en todella rakastu helposti, en ole nytkään.
      Enemmän kaverillisia tunteita mikä sopii paremmin tämänhetkiseen elämään muutenkin.
      Joskus hyvä kaveruus voi olla enemmän kuin rakkaus josta odottaa enemmän kuin mitä se sitten lopulta on. Liian suuria odotuksia toista kohtaan esim.
      Naiselta.

• Anonyymi

Itse en todella rakastu helposti, en ole nytkään -voi myös tarkoittaa, ettet ole nytkään rakastunut helposti, ja mukana on suurelta osin myös kaverillesi tunteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en todella rakastu helposti, en ole nytkään -voi myös tarkoittaa, ettet ole nytkään rakastunut helposti, ja mukana on suurelta osin myös kaverillesi tunteita?

Just näin on asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin on asia.

Kaverillisia tunteita. Siinä on ero! Mutta näin sen tunnen.

• Anonyymi

Meidän kohdalla kupla poksahti jo pois
      Kun kerroin miten paljon oma tilanne on muuttunu
      Mitä mun elämä on siihen verraten mistä kumpikin unelmoi.
      En halunnu pistää pistettä iin päälle vielä näkemälläki..
      Se olis ollu noloa ... en kestäis häpeää.
      Kumpiki ois täs nyky tilantees paennu paikalta eikä mikää os menny niiku haaveissa oli .
      Kun mun sairauren tärvelemä fyysinen kunto ois
      pettäny sen kaiken onnen ja ilon ja nautinnon siaan .
      Mä oon kaukana siitä mitä olisin halunnu olla
      Ja mitä olisin halunnu antaa ja tehdä ..
      Tää on surulista näinkin
      Mut vois olla pahemin ja kauheamminkin
      Saastin moleemmat joltain
      Pahalta en tiedä miksi on semoinen olo
      Mut on kuitenkin .
      Naiselta sivusra

Naiselta 😂

• Anonyymi

Veikkaukseni on, että kaikki menee hyvin. Sitä en tiedä onko aluksi kuinka vaikeaa jutella jännitteen vuoksi, mutta se ei haittaa. ❤️

• Anonyymi

Tarkennuksena tarkoitin, että meidän välillä menee kaikki hyvin. Siihen en useinkaan jaksa uskoa, että muuten menisi hyvin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2498
    2. 134
      1915
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1266
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1251
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1121
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1112
    7. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      25
      1073
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1069
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1019
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      57
      963
    Aihe