Hän vastustaa Hamkin siirtoa.
Talous on tiukkaa ei meidän pidä investoida tuohon siirtoon. Visamäessä on toimivat tilat, opiskelija-asunnot ja ruokakauppakin sinne avattiin.
Jos on tuosta 3 km kiinni niin kustannetaan sinne vaikka ilmaiset bussikuljetukset.
Ensisijainen asia olisi keskustan rötisköiden purku. Eikä se ihan halpaa ole...sitten vasta kannattaa alkaa miettimään keskustan tulevaisuutta
Liikenneministeri Lulu Ranteelle vaaliääneni annan
39
499
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä, ääni Lululle.
- Anonyymi
En ikinä äänestä persuja
- Anonyymi
Ainoita järki-ihmisiä politiikassa Hämeenlinnassa. Hamk ratkaisee nämä vaalit.
Ääni Lulu Ranteelle- Anonyymi
Lulu ranne mitäänsanomaton eukko
- Anonyymi
Mitä persu ei vastusta heh heh
- Anonyymi
Ääni Lululle on ääni Pasi Honkaselle. En tykkää.
- Anonyymi
Kuulin, että Lulusta tule seuraava presidentti
- Anonyymi
Luulen tulee presidenttipääministeriministeri. On se ihana.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Rasisti on reppana.
- Anonyymi
Olen eri mieltä sillä vaatiihan se pokkaa että uskaltaa sortaa toisia ihmisiä.
- Anonyymi
Kävelytiet ja ulkoilureitit osaksi kulkukelvotonta *askaa (💩) liikenneministerin kotikaupungissa.
Kannattaako äänestää, ei tietenkään, ja lisäksi kyseessä on puoluevaali, ei henkilövaali, ja persut on porvarin petturipuolue, kokoomuslaisille jotka syystä JA toisesta eivät emo-puolueeseensa kelpaa, eli oikeiston farmi-puolue.- Anonyymi
Vassarille tekee kipiää...niin kipiää tekköö...ahh että mä nautin
- Anonyymi
LULU 💔💔💔
- Anonyymi
Nyt on kyseessä vaalit, ei mitkään ... tango-markkinat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyseessä vaalit, ei mitkään ... tango-markkinat.
LULU 💔💔💔💔💔💔
- Anonyymi
Hyi lulu
- Anonyymi
Koska saadaan euron pensaa?
- Anonyymi
Huomenna Lululle ääni, menee se sitten kenen tahansa hyväksi.
Järkevää taloudenpitoa kannatan
Ei HAMKin siirrolle
Ei toriparkille
Ei oikoradalle...Hml:n junayhteydet säilytettävä
Kyllä eutanasia laille (ei nyt kuulu kuntavaaleihin)- Anonyymi
Aijaa nyt mä tajusin haluat eutanasian enkä kyllä ihmettele yhtään.
- Anonyymi
Lulu on kyllä kova vastustamaan kaikkea. Kiva jos eutanasia on ok.
- Anonyymi
Koska saadaan euron pensaa?
- Anonyymi
Bensaveron poisto ei varsinaisesti hyödytä rikkaita enemmän kuin köyhää joten ajatus ei ole käyttökelpoinen.
- Anonyymi
Lulu vastusti jopa Assi-sairaalan yöpäivystystä.
- Anonyymi
LULU 💔💔💔💔
- Anonyymi
Lulu on typerä
- Anonyymi
Lulu sai ääneni tänään...ja toinen persu aluevaaleissa.
- Anonyymi
Kylläpä Lulu on sitten hyvä ministeri ja viisas, diplomi-insinöörikin, osaa kaiken niin hyvin.
- Anonyymi
Tietkin on loisto kunnossa Lulun toimesta. Isot teot ja ihana.
- Anonyymi
Lululle vaaliääneni annoin....pyydän lopettakaa kaikki turhat tuet mitkä vasemmisto on saanut aikaan...järjetöntä maksaa ihmisille jotka ei tee töitä, tai omistusasuntoon asumistukea...
No, onhan sekin hassua että pörssisijoittajat saavat tappionsa verovähennyksiin - Anonyymi
Lulu kun vaihtaisi ammattiaan olisi hän oiva swimsuitemodel. En kannata hänen puoluettaan mutta ihailen hänen kauneuttaan. Myös me vihreiden kannattaja miehet ollaan ihan Lulun talutusnuorassa. Lulu on super sexy. Hyvät kurvit Lulu!
- Anonyymi
Lulu, asiallisin ja osaavin ministeri, äänestä siis Sinäkin Lulua!
- Anonyymi
Äänestin jo, Lulu paras ministeri pitkään aikaan, niin kuin kaikki perussuomalaiset ministerit.
Nytkin kolmosen vaalitentissä perussuomalainen paras.- Anonyymi
Suuret teot katsokaa miten loistavassa kunnossa on tiet. Ei monttuja kute ennen. Ja on se niin ihana.
- Anonyymi
Seksikkyys on Lulun ase. Lulu on kuin Bond tyttö 2020 luvun Suomessa. Lulu pitäisi saada seuraamaan Kylli Kylliäistä demareihin. Lulu kun olisi seksikäs toveri ja demari aktiivi olisi mulla seinät tapetoitu Lulun kuvilla. Lulu olet niin antava, vielä kun antaisit köyhillekkin!
- Anonyymi
Voi voi, nyt kannatus alle 10 prosenttia kukaan ei äänestä enää meitä
- Anonyymi
Tietty epäloogisuus vaivaa lausumaasi. Jos kannatus on alle 10% ei se tarkoita ettei kukaan äänestäisi. Kannatus pitää olla 0% jos näin olisi. Toki onhan 0% alle 10% että ehkäpä olet oikeassa.
- Anonyymi
Lulusta tulee pian entinen ministeri ja työtön kansanedustaja.
- Anonyymi
Synkkää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759