Niin paljonko tuossa edellisessä A6 mallissa on maavaaraa ilmoitettu. Nykymallissa näkyy olevan 15cm oli ainakin Tuulilasi lehdessä merkattu. Tuo 15cm olisi ihan hyvä sillä tässä mietinnässä A6 farkku neliveto vm.00-01 ja tulisi ajeltua jonkin verran noita huonoja teitä joten maavaraa olisi hyvä olla.
Tuo 15cm kuulostaa paljolta, mutta ainakin tässä uusimmassa versiossa näkyisi sen verran olevan Tuulilasi lehden mukaan. Onkohan se samaa luokkaa tuossa vanhassa korissa? Muistaakseni koeajon yhteydessä, kun ajoin 407 Peugeotin myyjä kertoi sen olevan alle 10cm. Aivan poloinen maavara ei paljon mökkiteille lähdetä.
Tuossa Audissahan olisi tuo neliveto loistava juttu toisena vaihtoehtona on ollut Subaru Outback siinä olisi sitä maavaraa, mutta autona ei tunnu niin mukavalta kuin Audi. Eli miten tuolla A6 menee huonoilla teillä paljoltihan se on juuri kiinni siitä maavarasta. Allroad olisi varmaan oikea vaihtoehto, mutta hinnat tahtoo niissä olla pikkaisen kovia.
A6 maavara ?
Topi
1
781
Vastaukset
- Mi35
Itselläni on ollut A6 -99 pari vuotta ja saa olla todella varovainen pohjakosketusten suhteen oli maavara sitten 15 cm tai jotakin muuta. Verrattuna minulla olleisiin entisiin ja kooltaan pienempiin autoihin saa olla huomattavasti varovaisempi. Johtunee kai siitä, että pyörät ovat kauempana toisistaan niin pituus, kuin leveyssuunnassa, kuin aikaisemmissa autoissani?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756