Nyt Helmi on päässyt Satakunnan Kansan jutussa ääniin.
Hän kertoo tulevan kesän suunnitelmistaan ja uudesta aluevaltauksestaan. Hän kertoo lehdessä löytäneensä puutarhaviljelyn ihanuuden.
-Se on terapeuttinen harrastus, nainen kuvaa.
Viime kesänä Helmillä oli liki 50 ruukullista erilaisia kasveja. Hän on ehtinyt pistää multaan siemeniä ja taimia jo tänäkin vuonna.
Uutta ja isompaa on lisäksi luvassa. Tänä kesänä laitetaan Helmille kokonainen kasvihuone. Näin ollen hänen ei enää tarvitse operoida ruukkujen kanssa.
Elåkelåis,mummojen,hommia,.puutarhan,hoito,,
Anonyymi-ap
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno homma. Puutarhapuuhat ovat terapeuttisia, ne tuottvat hyvää
mieltä ! - Anonyymi
jalkojen,kolmiossa,olis.helmillå,oma,puutarha.danny.sitå,,hoitelis..simentå..sinne.
onko.puutarha.siisti..helmill
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152950- 392547
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381413- 841340
- 631221
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124873- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606