niin tekopyhä? Kaipa lestat katsovat niin paljon televisiota että voi tehdä televisioon tokumenttia. Jospa lesta nuoret saavatkin jo katsoa telkkaria.
https://www.uskontojenuhrientuki.fi/
Miksi lessu on
10
656
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei lessukka polonen saa koskaan tasoa televisiota eikä mihinkään kilpailuun saa osallistua. Voe helevetti miten ahdasmielistä....
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Ja varsinkin tekopyhää.
- Anonyymi
Kyllä ainakin esikoislestadiolaisuudessa (korjatkaa jos olen väärässä), tuomitaan syntinä jääkiekko-ottelun katsominen (ainakin SM-liiga) televisiosta. (Voi olla, että älykännykästä saa katsoa, jos ei seurojen aikana sitä tee?)
Lestanuoret on yhdyssana ja D-kirjain kuuluu suomen kieleen, vaikka savolaisen puhistaa vaikka pitäisi puhdistaa omaatuntoa!!! D-vika on kyllä naurettavinta kielenkäytössä nykyisin!!! Juuuuaaan, syyyyäään ja kaavetaan, huh heijaa!!!!- Anonyymi
Eihän lessut saa kirjoittaa yleisöosastoihin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän lessut saa kirjoittaa yleisöosastoihin!!!
no eihän myö kirjoitetakkaan
ne on niitä syntisiä
- Anonyymi
Röökiä ainakin polttavat. Naapurissa oli juuri juhannusseurat -viikonloppu ja porukka tupruteli menemään. Naiset/tytöt eivät saa meikata tai pitää korvakoruja, mutta tupakanpoltto on sallittua. Todella tekopyhää sakkia kaikki tyyni.
- Anonyymi
Ei ehkä ole kovin helppoa olla esikoislestadiolainen nuori. Voiko monikaan heistä uskoa sitä, että vain tässä meidän seurakunnassa pääsee taivaaseen? Jotkut, kuten minunkin nuoruudessani ja aikuisiälläkin ajattelivat, ajattelevat ehkä, että "ainakin tässä seurakunnassa pääsee taivaaseen".
Mutta miten on?
JOs tämä seurakunta väittää ja ehkä siis jopa valehtelee, että VAIN meillä tässä maallisessa yhdistyksessä on OIKEUS antaa (saarnata tai todistaa) synnit niitä katuvalle anteeksi, eikö kaikille herää epäilys?
No jos ei herää, mistä se voi johtua? Pyhästä Hengestäkö? Sen puutteesta mahdollisesti?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815