Lämmintä oli ja trasselilla putsasin talven kurat pois Octavian kyljistä ja sitten kävin marketissa ostamassa Saludo paketin.
Onni on kevät ja Skoda
10
348
Vastaukset
- Anonyymi
Osta painepesuri!
https://www.autodude.fi/fi/o/autonhoito/auton_pesu- Anonyymi
Onko kommunisteilla rahaa?
- Anonyymi
Vituttaa kun ostin skodan vuoden päästä se lähde käyntiin
- Anonyymi
Korjaamo auttaa kyllä se siitä Skodaa saa korjata koko kesän!
- Anonyymi
Voi ressukoita. Kyllä teillä on Toyotienne kanssa elämä vaikeaa.
- Anonyymi
Omapojat vainoaa.
Tirsk.
- Anonyymi
kas kapsad juba kasvavad?
Öige - Anonyymi
Sillä omapoika terolla taas taas tojon ruosteet rehottaa.
- Anonyymi00010
Ruosteinen Škoda pihassa.
Kevät tippuu räystäistä.
Kääkkä mutisee portilla,
kun rätti ja vesi käy töihin.
Puunaus ei tee ihmeitä —
mutta ruostekin kiiltää hetken.
Jore - Anonyymi00011
Skoda on jo ihan hyvä auto. Sitä kelpaa ja kannattaa jonottaa. Taru
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288