Muistan kuinka jo 13 vuotiaana tarkkailin naapurin tyttöä kun tyttö kävi uimassa. Sirritin silmiä että näkisin tarkemmin.
Naapurin rannassa oli sellainen iso kivi jossa järven puolella oli kuin pystyseinä ja järvestä kivelle pääsi nousemaan luonnon muovaavia "rappuja" mutta kyllä tyttö joutui aina kivelle noustessaan kovasti punneftamaan takapuoli pitkänä ja sekös minua kiinnosti kun uimapuku vetäytyi pakaroiden väliin. Matkaa meidän rannasta oli vajaa 100m ja asuimme kapean Lahden toisella puolen.
Naapurin rannassa kävi uimassa myös aikuisia naisiakin ja näin aina mustat kolmiot kun ilman uimapukuja saunasta kävivät uimassa. Siksi minulla on varmaan vieläkin yli seitenkymppisenä erittäin hyvä kaukonäkö.
Sitten kun täytin 15 niin sain synttärilahjaksi tätiltäni kiikarin, siitä se ilo alkoi. Kiikarit oli aina mukanani, keksin mennä meidän savusaunaan ja avasin savuräppänän ja siitä avautui suora näköyhteys naapurin uimarantaan.
Nyt oli aina silmieni edessä naapurin tytön takapuoli, ihan siinä niin että kädellä olisi yltänyt koskettaa, se oli siihen aikaan ihmeellistä että moinen laite tuo tarkkailtava kohteen niin lähelle.
Naisten mustat kolmiotkin näin niin että
säikähdin. Näin kehittyi minun haukan katse ja samalla ranneliike kehittyi rytmilliseksi edestakaiseksi liikkeeksi ja ei mikään ihme että minun rytmitaju treenaantui niin hyväksi että oli eräässä humppaorkesterissa rumpalina.
Vexi 72v.
Hyvä kaukonäkö vielä yli seitenkymppisenä.
12
173
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä nykyäänkin vielä kerrostalo asunnossani kiikaroin naapuritalon asuntoihin jos siellä vilahtaa paljasta pintaa ja olenpa nähnytkin.
Vexi72v. - Anonyymi
Hakkaat yhä palleilla sihtiä siis.
- Anonyymi
Krookukset ovat nousseet, pian nousee sivivuokkojakin. Muutama rastas on jo ehtinyt paikkakunnalle.
- Anonyymi
Joutsen on niin tavattoman kaunis lintu.
- Anonyymi
Varsinkin kun tirisee tasaisena ja ruskeana uunissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin kun tirisee tasaisena ja ruskeana uunissa.
Joutsenen liha on normaali-ihmiselle syömäkelvotonta jo makunsa vuoksi. Ehkä olet poikkeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutsenen liha on normaali-ihmiselle syömäkelvotonta jo makunsa vuoksi. Ehkä olet poikkeus.
Minä olenkin 100% lihansyöjä, teille viherpiiperöille ei joutsenenkaan liha sovi kun teillä menee massu pipiksi uijuijui🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olenkin 100% lihansyöjä, teille viherpiiperöille ei joutsenenkaan liha sovi kun teillä menee massu pipiksi uijuijui🤣
Ihan totta? Saatko Kelalta lihaakin?
- Anonyymi
Ilvekset ja sudetkaan eivät syö joutsenen lihaa kuin hengenhädässä, on se niin karmean makuista. Tappavat kyllä huvikseen.
- Anonyymi
Mää nään kauaksi kuun taivaalla
Tarviiko nähdä kauemmaksi - Anonyymi
Höpö höpö, kyllä ketut, ilvekset ja sudet syö joutsenen ihan mielellään, joutsen onkin helppo saalis kun kömpelö lentoon lähtö.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079