On hyvä paikka asua.
Kankaanpää
13
424
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Sulta ei kysytty mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta ei kysytty mitään!
mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene hoitoon
Mee ite!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee ite!
Isot on ongelmat
- Anonyymi
kannattaa kiertää kaukaa, täällä levitellää jokasesta ihmisestä valheellisia tietoja ja sairaita päästään.
- Anonyymi
Ainaki persujengi on päästään melko löysäääää😂😂
- Anonyymi
Yks punainen auto, jonka oon nähny, joku häiriintynyt sieltä mulle huutaa aina. Jättäispä mut rauhaan!
- Anonyymi
Huippu mesta👍
- Anonyymi
ei kannata ikinä mennä cittarii, siellä vanhat ämmät istuu kassojen lähellä ja juoruilee kaikista asiakkaista.
- Anonyymi
enempi siellä miehiä istuskelee ja seisoskelee ovien pielissä vetämässä tupakkaa, kaikenlaisia työttömiä, huumehörhöjä ja pian niitä siinä ulkona penkillä kun ilmat lämpenee, samoin s-marketin penkillä usein entinen A -KODIN jeppe joka on nauttinut kelaja sossutukia 20 vuotta,ei ole työt rassannneet näinä vuosina, eikä taida tulevinaankaan vaikka eläkkeeseen on ainakin25 vuotta.
- Anonyymi
Kauheen negatiivista.
- Anonyymi
Täällä tapahtuu paljon rikoksia, murhaajia joka nurkka täynnä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187