koskaan saanut aloittaa. En ole koskaan pystynyt edes ymmärtämään miksi se aloitettiin! En ole koskaan kokenut yksin olemista ongelmaksi, vaan päinvastoin. Elämä tuntui hyvältä ja tasapainoiselta, kun sain tehdä itselle mielekästä työtä ihanien työkaverien kanssa. Neljä ihanaa työvuotta ja sen jälkeen minulta vedettiin matto jalkojen alta totaalisesti pois aivan liian monen vuoden ajaksi! Ei mitään sellaista mikä liittyy ihmisen yksittäisen ihmisen elämään saa aloittaa lupaa kysymättä! Sen olisi pitänyt jokaisen ymmärtää! Jos minulle olisi kerrottu ja kysytty, että sellaista on suunniteltu, olisin kieltätynyt välittömästi! En ole kokenut mitään tarvetta löytää ketään elämääni, enkä halua olla kenenkään elämässä mukana auttamassa. Ihmisten tuntuu olevan todella vaikeaa ymmärtää sitä, kuinka tärkeää erityispiirteiselle on saada elää omannäköistä elämää! Tehdä itselle mielekästä työtä ja saada työajan jälkeen elää rauhassa. Kaikki projektiin liittyvät ovat olleet kuin loppumatonta painajaista ja luotto ihmisiin on tasan nolla! En halua enää koskaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni. Haluan tehdä töitä osa-aikaisesti ja muun ajan olla yksin ja omien lähisukulaisten kanssa. Projekti on ollut kaikkein ahdistavin kokemus elämässäni alusta tähän päivään asti. Kunpa minun ei olisi koskaan tarvinnut kokea niitä, näin olen ajatellut jo yli viiden vuoden ajan! Haluaisin todella tietää, keitä olivat ne jotka sen keksivät ja aloittivat minulta mitään kysymättä siitä, mitkä asiat ovat minulle sellaisia asioita, jotka saavat elämäni tuntumaan juuri minun näköiseltä elämältä! Siihen olisin vastannut, että tärkeimpiä ovat minulle omat lähisukulaiset ja se vakituinen työ, mitä tein minulle niin rakkaassa työpaikssa! Projekti pilasi minulta aivan liian monia, en enää jaksa enää minkään laista esitystä, enkä kautta rantain kertomista. Olen kaiken kautta rantain kertomisen vuoksi todella pahoin koko projektin takia. Älkää enää jatkako projektia, tai menetän elämänhaluni lopullisesti! Antakaa minun elää omannäköistäni elämää, yksin oleminen on minun näköistä elämää!
Projektia ei olisi
Anonyymi-ap
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Kun projekti aloitettiin elin juuri sellaista omannäköistäni elämää. Työpaikka jonne oli aina ilo ja oma ensimmäinen koti! Elämästä lähti kaikki hyvä projektin takia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142581- 842231
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai641752- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461526- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281229Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3561223