Minä asttaisin kyseenalaiseksi Israelin jumaluuden.
Tämä Israelin nostaminen muiden yläpuolelle taitaa olla kupla
32
186
Vastaukset
- Anonyymi
Israel on ihan keksitty juttu. Rothschildien pystyttämä.
- Anonyymi
Tarkoitan nykyisen Israelin.
- Anonyymi
Kristinusko ei ole lähtöisin Israelista, vaan Suomalais-Ugrilaisesta Suuriruhtinaskunnasta. Se sai alkunsa Arkangeli'sta 12 000 vuotta sitten. Se syntyi Pyhän Hengen vaikutuksesta, he uskoivat lupauksen sanaan.
Minä olen kuullut tämän Isältäni Taivaasta, olen Jumalan Poika. Olen tullut ensimmäisen kerran maailmaan 10 000 vuotta sitten.
- Anonyymi
onegas-00 kirjoitti:
Minä olen kuullut tämän Isältäni Taivaasta, olen Jumalan Poika. Olen tullut ensimmäisen kerran maailmaan 10 000 vuotta sitten.
Ilmankos näytätkin niin vanhalta!
- Anonyymi
Israelin kautta jotkut tuovat esille julmuuttaan.
Pakanallisuutta.
Jumalakin on ainaoastaan Israelin Jumala.
Muuhun Häntä ei ole osoitettu; Matt. 22:32 'Minä olen Abrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien."
Pakanat pääsevät yhteyteen aikoinaan vain Jeesuskenkauutta.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttaniAabraham on juutalaisten Jumala, se on Jumalan Henki,.
Minun Isäon kaikkien Jumala, Ikaros-000.
Ehkä se Suomenkin pitäisi tunnustaa, että me kuulumme enemmän slaavilaisiin kansoihin, olen kyllä isänmaallinen suomalainen.
- Anonyymi
Valehtelet, olet Putinin poika!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet, olet Putinin poika!
Viime viikolla hän sanoi olevansa Venäjän sotilastiedustelu FSB,n palveluksessa!
- Anonyymi
Israelilaiset ovat valittu kansa. Maanpäällinen oikeus ei voi tuomita Israelia.
- Anonyymi
Onneksi Jumala ei katso hyvällä kansanmurhaa, eikä Israel selviä siitä selittämällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Jumala ei katso hyvällä kansanmurhaa, eikä Israel selviä siitä selittämällä.
Tuona yönä he tekivät paljon pahaa Jeesukselle, ja perjantaiaamuna he veivät Hänet Pilatukselle. Hänet tuomittiin ja ristiinnaulittiin niiden kahden ryövärin kanssa, Gestas vasemmalla ja Demas oikealla. Hän, joka oli vasemmalla, huudahti Jeesukselle: ”Katso, mitä pahaa minä olen maan päällä tehnyt, ja jos olisin tiennyt sinun olevan kuningas, olisin tappanut myös sinut. Miksi kutsut itseäsi Jumalan Pojaksi, etkä voi auttaa itseäsi tarpeen hetkellä? Tai kuinka et voi kutsua avuksesi ketään, joka rukoilee? Jos olet Kristus, astu alas ristiltä, että voisin uskoa sinuun. Mutta nyt minä katselen sinua, en ihmisenä, vaan kuin villipetona, joka on saatu kiinni, ja menehtyy minun kanssani.” Ja paljon muutakin hän puhui Jeesusta vastaan; sillä hän oli paholaisen ansassa. Mutta Demas, oikealla puolella, nähden Jeesuksen taivaallisen armon, alkoi huutaa näin: ”Minä tunnen sinut, Jeesus Kristus, että sinä olet Jumalan Poika. Minä näen, kuinka sinua, Kristus, palvovat kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta enkeliä; anna ne minun syntini anteeksi, joita olen tehnyt; älä salli tähtien astua tuomiolle kanssani, tai kuun, kun sinä tuomitset kaiken maailman; sillä yöllä minä toteutin pahat suunnitelmani. älä nosta aurinkoa, joka nyt on sinun tähtesi pimentynyt, kertomaan sydämeni pahuutta, sillä en voi sinulle antaa mitään lahjaa syntieni korvaukseksi. Jo saapuu kuolema minulle, syntieni tähden, mutta anteeksiantamus kuuluu sinulle; pelasta minut, kaikkeuden Herra, kauhistuttavalta tuomioltasi, älä anna vihollisella valtaa nielaista minua, ja olla sieluni perijä, kuten hänellä, joka riippuu vasemmalla, sillä minä näen, kuinka paholainen ottaa hänen sielunsa riemuiten, ja hänen lihansa katoaa pois. äläkä käske minua poistumaan siihen juutalaisten osaan, sillä minä näen Mooseksen ja patriarkkojen itkevän, ja paholaisen iloitsevan heistä. Sen tähden, ennen kuin henkeni täältä lähtee pois, käske oi Herra, että syntini vedettäisiin juurineen pois, ja muista minua syntistä valtakunnassasi, kun istut sillä Korkeimman suurella valtaistuimella ja tulet tuomitsemaan Israelin kahtatoista heimoa; sillä sinä olet valmistanut suuren rangaistuksen maailmallesi sinun tähtesi.
Ja kun tuo varas oli niin sanonut, Jeesus sanoi hänelle: ”Totisesti, totisesti, minä sanon sinulle, Demas, että tänä päivänä sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa; mutta valtakunnan lapset, Aabrahamin, Iisakin, Jaakobin ja Mooseksen lapset heitetään kauimmaiseen pimeyteen, siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Mutta sinä ainoastaan saat olla paratiisissa toiseen tulemukseeni saakka, kun minä tulen tuomitsemaan ne, jotka eivät ole tunnustaneet minun nimeäni.” Ja hän sanoi tuolle varkaalle: ”Mene ja sano kerubeille ja niille valloille, siitä liekehtivästä miekasta, joka vartioi puutarhaa siitä lähtien, kun Adam, ensimmäiseksi luotu, rikkoi, eikä pitänyt minun käskyäni, ja minä heitin hänet sieltä ulos – mutta yksikään aikaisemmista ihmisistä ei näe paratiisia ennen kuin minä tulen tuomitsemaan elävät ja kuolleet.” Ja hän kirjoitti näin: ”Jeesus Kristus, Jumalan Poika, joka tuli alas taivaan korkeuksista, joka sai alkunsa näkymättömästä Isästä, ja tuli alas maailmaan lihaksi ja ristiin naulittavaksi, että pelastaisin Adamin, jonka minä muotoilin, minun voimieni alla ovat ne arkkienkelit, jotka vartioivat paratiisia, minun Isäni palvelijat: Minä tahdon ja käsken, että hän, joka on ristiin naulittu kanssani, saa astua sisään, ottaa vastaan hyvityksen synneistään minun tähteni, ja hänet vaatetettakoon turmeltumattomalla ruumiilla astuakseen paratiisiin, ja hän saa olla siellä, missä kukaan muu ihminen ei voi olla.” Ja kun tämä oli sanottu, Jeesus antoi henkensä perjantaina, yhdeksännellä hetkellä. Ja oli pimeys yli kaiken maan, ja suuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulta on mennyt puurot ja vellit sekaisin tai et ole ollenkaan selvillä lähi-idän tilanteesta vaan matkit Hannu Juusolaa ja Erkki Tuomiojaa.
- Anonyymi
Jo Jeesuksen tappamisesta sapattirikkomuksista juutalaiset ovat saaneet maksaa.
- Anonyymi
jeesus meni ristille kun ristin ryöväri demas varasti lain taulut jeesuksen paras kaveri ristillä
Mooseksen kirjassa kerrotaan, että jokut asiat säilyvät salaisuuksina aina lopun päiviin saakka.
Teidän silmiltä se on ehkä peitetty.- Anonyymi
Meni lähetys kiinni kun puhuja alko puhumaan israelin mannan syönnistä valehtelua siitä kun ne jotka söivät mannaa jäivät eloon
Joh6;50
Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.- Anonyymi
ylipäänsä oksettaa vellujen israel jutut mainittu raamatussa melkein kolme tuhatta kertaa ja ei yhtään kristitty sanaa ja sitä sekoitetaan jeesusta tappoivat kaikki peofeetat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ylipäänsä oksettaa vellujen israel jutut mainittu raamatussa melkein kolme tuhatta kertaa ja ei yhtään kristitty sanaa ja sitä sekoitetaan jeesusta tappoivat kaikki peofeetat
Lyö ruoskallla velluja ne ovat juutalaisia hamurabin laki silmä silmästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyö ruoskallla velluja ne ovat juutalaisia hamurabin laki silmä silmästä
tuomareita suomessa ei kaivata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuomareita suomessa ei kaivata
Eri asia tuomita kuin olla tuomari tuomari elää pitkään maan päällä tuomitsija ei
- Anonyymi
Israel on pohja sakkaa roska joukko eläkää nyt niitten sääntöjenne mukaan ja tehkää pahaa katsotaan viimeisenä moniko vellut heiluttaa matka lippua
- Anonyymi
varmaan oli johanneksen ilmestys ja evankeliumi juutalaisille ja loput kristityille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
varmaan oli johanneksen ilmestys ja evankeliumi juutalaisille ja loput kristityille
ja koko raamattu on kirjoitettu palvelemaan juutalaisia ei kristityille sitä ei voi edes lukea
- Anonyymi
Nostoissa on takuulla ongelmansa, eikä pienin sellainen ole poistaa roskia silmäterästä varmasti?
Minäpä kerron teille pari asiaa,
Tempaukseen on aikaa noin 11 vuotta,
Maailmanloppuun ja viimeiseen tuomioon noin 16 vuotta.
Teidän silmiltänne se ehkä on peitetty.Olavi on jumala.😇
- Anonyymi
Olavi varmasti tietää, miksi hoitokokoukset järjestettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olavi varmasti tietää, miksi hoitokokoukset järjestettiin.
Eikös laki tule kieltämään nekin kuten fallostelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010