elämä on liian lyhyt viettää yksin.
Oli se oma valinta tai ei
10
403
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kyllä samaa mieltä. Yksinolo ei ole aina oma valinta
- Anonyymi
joo, mutta se tuntuu vaan niin h-lvetin pitkältä......
- Anonyymi
Minulla elämä tuntuu menevän todella nopeasti eteenpäin, vaikka lähinnä yhtä samaa vain elämä. Toiset kokevat vaikka mitä sukulaistensa ja ystäviensä kanssa vuoden mittaan. Elämä on valunut ohi. Tarvin ystävää tekemään yhdessä, jakamaan asioita. Voin aloittaa tekemään joitain juttuja yksin, joihin olen kaivannut kaveria mukaan, mutta pidemmän päälle se vain lisää yksinäisyyden kokemusta ja kärsimystä. kun joutuu tekemään asiat yksin, vaikka haluaisi. jakaa ne hetket toisen kanssa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla elämä tuntuu menevän todella nopeasti eteenpäin, vaikka lähinnä yhtä samaa vain elämä. Toiset kokevat vaikka mitä sukulaistensa ja ystäviensä kanssa vuoden mittaan. Elämä on valunut ohi. Tarvin ystävää tekemään yhdessä, jakamaan asioita. Voin aloittaa tekemään joitain juttuja yksin, joihin olen kaivannut kaveria mukaan, mutta pidemmän päälle se vain lisää yksinäisyyden kokemusta ja kärsimystä. kun joutuu tekemään asiat yksin, vaikka haluaisi. jakaa ne hetket toisen kanssa,
hyvinhän sinulla menee jos tuntuu menevän nopeasti eteenpäin, hyvät ajat menee nopeasti, vaikeat hitaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvinhän sinulla menee jos tuntuu menevän nopeasti eteenpäin, hyvät ajat menee nopeasti, vaikeat hitaasti
Kuulostiko siltä jutun luettuasi? Minusta ei.
- Anonyymi
Minusta taas elämä on liian lyhyt kuljettavaksi jonkun talutusnuorassa. Minä haluan elää omaa elämää!
- Anonyymi
Monelta mieheltä on kokki poistunut poutapilven reunalle ennenaikojaan. Tässä sitä näkkäriä ja korvikevoita ostellaan. Onhan se umpinälässä makeaa rouskutella sekin.
Kahviaterioita ei mun vattansa kestä monia vaikka punaista maitoo valkasuksi laitankin.
Heippa hei teille muillekin hyvien keinojen kannattajille.- Anonyymi
Ei muuta kuin opettelemaan ruokien tekoa ja keittokirjoista tai netistä ohjeita. Ei se mitään tähtitiedettä ole, joten ei tarvii pelkkiin näkkäreihin tyytyä. Tunnen useammankin miehen joilla kokki muutti poutapilven reunalle ja joutuivat opettelemaan.
Tietysti voi tyytyä valmisruokiinkin tai käydä ravintolassa syömässä. Yksin asuessa se etu että voi laittaa just sellaista ruokaa mistä itse tykkää ja vain mielikuvitus rajana.
terv 70v mummo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin opettelemaan ruokien tekoa ja keittokirjoista tai netistä ohjeita. Ei se mitään tähtitiedettä ole, joten ei tarvii pelkkiin näkkäreihin tyytyä. Tunnen useammankin miehen joilla kokki muutti poutapilven reunalle ja joutuivat opettelemaan.
Tietysti voi tyytyä valmisruokiinkin tai käydä ravintolassa syömässä. Yksin asuessa se etu että voi laittaa just sellaista ruokaa mistä itse tykkää ja vain mielikuvitus rajana.
terv 70v mummoNo niin no. Kiitos aluksi mummolle hyvistä osviitoista ja neuvoista.
Kun se nyt sattuu olosuhteiden vaikeista ja monimutkaisista syistä olemaan siitä maksupuolesta ennenkaikkee kiinni.
Kotipesän pohjimmaisena eläjänä rotevammat sisarukset söivät lähes kaiken vanhempieni hankkiman ruuan, toukat ja sen sellaiset.
Ellei ystävällinen pöllömies olisi mua auttanut, en olisi jaksanut nousta pesän reunalle kerjäämään ruokaa.
Tosin kerrottiin, että tuo pöllö ruokkii sinua tuhdimpaan kuntoon syödäkseen sinut jonkun sateisen aamun tullessa.
Hippiäis-koiraspoikana vahvistun hitaasti. Hyvät Woimat -auttakaa minnuu poloista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin no. Kiitos aluksi mummolle hyvistä osviitoista ja neuvoista.
Kun se nyt sattuu olosuhteiden vaikeista ja monimutkaisista syistä olemaan siitä maksupuolesta ennenkaikkee kiinni.
Kotipesän pohjimmaisena eläjänä rotevammat sisarukset söivät lähes kaiken vanhempieni hankkiman ruuan, toukat ja sen sellaiset.
Ellei ystävällinen pöllömies olisi mua auttanut, en olisi jaksanut nousta pesän reunalle kerjäämään ruokaa.
Tosin kerrottiin, että tuo pöllö ruokkii sinua tuhdimpaan kuntoon syödäkseen sinut jonkun sateisen aamun tullessa.
Hippiäis-koiraspoikana vahvistun hitaasti. Hyvät Woimat -auttakaa minnuu poloista!Niinpä niin, et näköjään pidä itseäsi edes ihmisenä ja se vika kaikkeen on aina muualla kuin itsessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889