Oli se oma valinta tai ei

Anonyymi-ap

elämä on liian lyhyt viettää yksin.

10

449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kyllä samaa mieltä. Yksinolo ei ole aina oma valinta

• Anonyymi

joo, mutta se tuntuu vaan niin h-lvetin pitkältä......

• Anonyymi

Minulla elämä tuntuu menevän todella nopeasti eteenpäin, vaikka lähinnä yhtä samaa vain elämä. Toiset kokevat vaikka mitä sukulaistensa ja ystäviensä kanssa vuoden mittaan. Elämä on valunut ohi. Tarvin ystävää tekemään yhdessä, jakamaan asioita. Voin aloittaa tekemään joitain juttuja yksin, joihin olen kaivannut kaveria mukaan, mutta pidemmän päälle se vain lisää yksinäisyyden kokemusta ja kärsimystä. kun joutuu tekemään asiat yksin, vaikka haluaisi. jakaa ne hetket toisen kanssa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla elämä tuntuu menevän todella nopeasti eteenpäin, vaikka lähinnä yhtä samaa vain elämä. Toiset kokevat vaikka mitä sukulaistensa ja ystäviensä kanssa vuoden mittaan. Elämä on valunut ohi. Tarvin ystävää tekemään yhdessä, jakamaan asioita. Voin aloittaa tekemään joitain juttuja yksin, joihin olen kaivannut kaveria mukaan, mutta pidemmän päälle se vain lisää yksinäisyyden kokemusta ja kärsimystä. kun joutuu tekemään asiat yksin, vaikka haluaisi. jakaa ne hetket toisen kanssa,

hyvinhän sinulla menee jos tuntuu menevän nopeasti eteenpäin, hyvät ajat menee nopeasti, vaikeat hitaasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvinhän sinulla menee jos tuntuu menevän nopeasti eteenpäin, hyvät ajat menee nopeasti, vaikeat hitaasti

Kuulostiko siltä jutun luettuasi? Minusta ei.

• Anonyymi

Minusta taas elämä on liian lyhyt kuljettavaksi jonkun talutusnuorassa. Minä haluan elää omaa elämää!

• Anonyymi

Monelta mieheltä on kokki poistunut poutapilven reunalle ennenaikojaan. Tässä sitä näkkäriä ja korvikevoita ostellaan. Onhan se umpinälässä makeaa rouskutella sekin.

Kahviaterioita ei mun vattansa kestä monia vaikka punaista maitoo valkasuksi laitankin.

Heippa hei teille muillekin hyvien keinojen kannattajille.

• Anonyymi

Ei muuta kuin opettelemaan ruokien tekoa ja keittokirjoista tai netistä ohjeita. Ei se mitään tähtitiedettä ole, joten ei tarvii pelkkiin näkkäreihin tyytyä. Tunnen useammankin miehen joilla kokki muutti poutapilven reunalle ja joutuivat opettelemaan.
        Tietysti voi tyytyä valmisruokiinkin tai käydä ravintolassa syömässä. Yksin asuessa se etu että voi laittaa just sellaista ruokaa mistä itse tykkää ja vain mielikuvitus rajana.

terv 70v mummo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin opettelemaan ruokien tekoa ja keittokirjoista tai netistä ohjeita. Ei se mitään tähtitiedettä ole, joten ei tarvii pelkkiin näkkäreihin tyytyä. Tunnen useammankin miehen joilla kokki muutti poutapilven reunalle ja joutuivat opettelemaan.
        Tietysti voi tyytyä valmisruokiinkin tai käydä ravintolassa syömässä. Yksin asuessa se etu että voi laittaa just sellaista ruokaa mistä itse tykkää ja vain mielikuvitus rajana.

terv 70v mummo

No niin no. Kiitos aluksi mummolle hyvistä osviitoista ja neuvoista.
        Kun se nyt sattuu olosuhteiden vaikeista ja monimutkaisista syistä olemaan siitä maksupuolesta ennenkaikkee kiinni.

Kotipesän pohjimmaisena eläjänä rotevammat sisarukset söivät lähes kaiken vanhempieni hankkiman ruuan, toukat ja sen sellaiset.

Ellei ystävällinen pöllömies olisi mua auttanut, en olisi jaksanut nousta pesän reunalle kerjäämään ruokaa.
        Tosin kerrottiin, että tuo pöllö ruokkii sinua tuhdimpaan kuntoon syödäkseen sinut jonkun sateisen aamun tullessa.
        Hippiäis-koiraspoikana vahvistun hitaasti. Hyvät Woimat -auttakaa minnuu poloista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin no. Kiitos aluksi mummolle hyvistä osviitoista ja neuvoista.
        Kun se nyt sattuu olosuhteiden vaikeista ja monimutkaisista syistä olemaan siitä maksupuolesta ennenkaikkee kiinni.

Kotipesän pohjimmaisena eläjänä rotevammat sisarukset söivät lähes kaiken vanhempieni hankkiman ruuan, toukat ja sen sellaiset.

Ellei ystävällinen pöllömies olisi mua auttanut, en olisi jaksanut nousta pesän reunalle kerjäämään ruokaa.
        Tosin kerrottiin, että tuo pöllö ruokkii sinua tuhdimpaan kuntoon syödäkseen sinut jonkun sateisen aamun tullessa.
        Hippiäis-koiraspoikana vahvistun hitaasti. Hyvät Woimat -auttakaa minnuu poloista!

Niinpä niin, et näköjään pidä itseäsi edes ihmisenä ja se vika kaikkeen on aina muualla kuin itsessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe