Kyllä homoudesta ja alkoholismista voi parantua

Anonyymi-ap

normaaliksi ihmiseksi.

13

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkoholisti on koko elämänsä alkoholisti vaikka lopettaisikin, aillä yksimosq aaåivoissa muistuttaa juomisen halusta aina. Heitä sanotaan raitiksi alkoholistiksi .homous taas on ihmisen ominaisuus joka johtuu miten kromosomit, geenit ja hormoonit ovat siis sekoitus isän ja äidin ominaisuuksista , ihan kun heteroillakin, siis lapsi ei päätä millä ominaisuuksilla syntyy . Ei heteroakaan kukaan voi parantaa homoksi mitenkään . Joten lopeta nuo typerät juttusi , ne ei johda yhtään minnekkään. Sinun mieliaiheesi näköjään nämä asiat . Keksi jotain muuta aloituksia , sellaisia mistä olet perillä . Ja annetaan kunkin olla mitä ovat ei ole sinulta pois .

• Anonyymi

Homoutta ja alkoholismia ei valita.

Jokainen saa olla sellainen ja sitä, mitä on ja haluaa olla.

• Anonyymi

Samaa mieltä, että jokainen saa olla sellainen kuin on.
        Ja onhan se hienoa, että joillain löytyy rohkeutta olla avoimesti homoseksuaalinen.
        Alkoholismista en ole ihan samaa mieltä, vaikka ei se alkoholismikaan ihmisarvoa vie pois.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Alkoholismista voi päästä helpommalla.

• Anonyymi

Kyllä homoudesta parantuu.
      Lopettaa homouden ja alkaa seurustelemaan naisen kanssa niin tulee tietämään oikean rakkauden.

Homous on muoti jota julkkikset pakottaa toimittamaan.

Etsi morsian ja tikkeloi.
      Niin elämäsi pelastuu.

• Anonyymi

Homoudesta ei voi parantua, koska se ei ole sairaus.
        Kukaan ei pakota ketään olemaan homo.
        Myöskin se, jos joku on homo, sen ei pitäisi kuulua muille, antaa ihmisten olla rauhassa, mitä ovat.
        Jos sinä miehenä haluat rakastua naiseen, niin siitä vaan. Haittaako se sinua, jos joku toinen mies rakastuukin mieheen ? Millä tavalla se haittaa juuri sinua ?
        Minä naisena rakastun ( jos rakastun ) mieheen, koska olen hetero. Tunnen homoja, lesboja, ym. ja hekin ovat ihmisiä.
        Kannattaa tutustua erilaisiin ihmisiin, niin huomaa, etteivät he ole yhtään sen kummempia.
        Epätietoisuus, ja ehkä jonkinlainen pelkokin, voi aiheuttaa hyväksymättömyyttä.
        Ja ehkä enemmänkin pelko on epävarmuutta itsestä, ettei oikein osaa ajatella, kuinka suhtautua omiin ajatuksiin ja tuntemuksiin, jos kohtaa erilaisen ihmisen.
        Se on elämää. Elämä pelastuu, kun ottaa asioista selvää ilman ennakkoluuloja.

• Anonyymi

Suvaitsemattomuudesta ei voi parantua. On iänkaiken lähimmäisten kiusana.

• Anonyymi

Kyllä suvaitsevaisuuttakin voi opetella, ja pystyy jopa oppimaan, jos haluaa.

• Anonyymi

Pahasta mielisairaudesta ei parannuta eikä se maalittaminen vaikuta mitään. Tiedostaa jo itsekin. Olen toki vaaraton muille. En vihaa ketään tässä maailmassa enempää kun itseäni. Koen että ansaitsen kaiken kivun ja tuskan. Olen outo lentokyvytön ruma hanhi. Mieleltäni etenkin outo. Se jota kuulemanikin mukaan ei olisi ikinä pitänyt pitää. Tiesin jo vuosia sitten että kaikki ei ole kunnossa vintillä kun järjestelin kyniä pakonomaisesti ja tätä nykyä tiedän tasan tarkalleen että ei ole ei. Eikä pojasta polvi ole parantunut. Vuosien unettomuus ja traumasuhde vei lopullisesti hulluuteen. Olen mielisairas ja syrjäytynyt luuseri. 💔

• Anonyymi

Alkoholin liikakäytöstä voi tahtonsa voimalla vapautua. Tiedän kun lopetin. Käytännössä tykkänään, koska kaatuilin vaarallisesti.
      Elämä ilman a-holii. on tylsää ja teeskentelypitoista, mutta reaaliset tosiasiat on ohut pakko ottaa huomioon.

Harva tyyppi osaa ottaa %-juomia kohtuullisesti. Pienituloisen pitää kattoa, mihin lanttinsa laittaa.
      Voi olla, että jää enemmän yksin kun ei ryyppä, mutta yksin täältä on takavetoisena kerran lähettäväkin.

• Anonyymi
      UUSI

Oikeastaan negatiivisesti arvostelevat ihmisetkin saisivat parantua, ainakin sillä tavalla, etteivät tekisi itselleen ongelmaa toisten ihmisten ongelmista.
      Eiköhän esim. alkoholisteilla ja mt-ongelmaisilla ole muutenkin vaikeaa, kun vielä lisäksi jotkut kovasti arvostelevat ja solvaavat. Siitä ei ole mitään iloa, ei ongelmasta kärsivälle, eikä varmaan sille arvostelijallekaan loppujen lopuksi.

• Anonyymi
      UUSI

jos homoudesta pystyy parantumaan, niin silloin varmaan pystyy parantumaan turhasta valittamisesta foorumeilla.

• Anonyymi
        UUSI

Juurikin näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      231
      6177
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3964
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      90
      2748
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2207
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1982
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      46
      1926
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1820
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1686
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1532
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      229
      1436
    Aihe