kaljaa lisää

Anonyymi-ap

Kovasti mieltäni harmitti, kun oli kaljat lopussa. Käppäilin kaupalle ja ostin ruokien ohella lisää kaljaa, ettei se nyt käy heti uudelleen vähiin.

5

338

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kevät tulee, niin kaljaa menee runsaastikin puuhommien ohessa.

• Anonyymi

No, joo kalja kun maistuu, niin sitä pitää olla riittävästi. Ennemmin/myöhemmin alkaa kaljattaa, joskus täytyy hakea lisää. Eniten vituttaa, jos kaljat loppuu kesken.

• Anonyymi

Olen toimeentulon asiakas ja rahat riittää kiljuun joskus kaupan olueen.
      Ongelma että kelan lääkekorvaukset pienenivät eikä terveyskeskuksen lääkäri kirjoita bentsoja.
      Olen siis ilman rahaa ja kova työ pysyä kiljulla kännissä. Sitten sekakäyttäjänä örveltänyt asiani ja vihaan tavallisia duunareita ja hyvin toimeentulevia koska he eivät ole sössineet asioitaan kuin minä. Sosiaalitädit yrittää väkisin saada minua hoitoon ja evätä tuet ja asunnon koska ryyppään. Onko teillä
      Muilla palstalaisella samanlainen tilanne. Sen yhden tyypin videoista näkyy samanlainen äijä kuin minä.
      Mongertava puhe ja peilissä tutut kasvot.
      Olenko taas ottanut liikaa bentsoja vai mitä myivät marketin takana niin tuttu naama videolla

Asd

• Anonyymi

Kävelin marketille, kun tunsin elämäni olevan lopussa. Mukaan tarttui pirkka olutta 15, leipää, sekä makkarapaketti. Tunnen nyt pientä toivonkipinää ja jaksan tänne kirjoittaa, mutta nopeasti se pahaolo vie voiton elämästä.

• Anonyymi

No voi ku kiva.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      62
      1948
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      26
      1512
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1092
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      830
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      609
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      538
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      533
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      110
      483
    Aihe