Kovasti mieltäni harmitti, kun oli kaljat lopussa. Käppäilin kaupalle ja ostin ruokien ohella lisää kaljaa, ettei se nyt käy heti uudelleen vähiin.
kaljaa lisää
5
185
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kevät tulee, niin kaljaa menee runsaastikin puuhommien ohessa.
- Anonyymi
No, joo kalja kun maistuu, niin sitä pitää olla riittävästi. Ennemmin/myöhemmin alkaa kaljattaa, joskus täytyy hakea lisää. Eniten vituttaa, jos kaljat loppuu kesken.
- Anonyymi
Olen toimeentulon asiakas ja rahat riittää kiljuun joskus kaupan olueen.
Ongelma että kelan lääkekorvaukset pienenivät eikä terveyskeskuksen lääkäri kirjoita bentsoja.
Olen siis ilman rahaa ja kova työ pysyä kiljulla kännissä. Sitten sekakäyttäjänä örveltänyt asiani ja vihaan tavallisia duunareita ja hyvin toimeentulevia koska he eivät ole sössineet asioitaan kuin minä. Sosiaalitädit yrittää väkisin saada minua hoitoon ja evätä tuet ja asunnon koska ryyppään. Onko teillä
Muilla palstalaisella samanlainen tilanne. Sen yhden tyypin videoista näkyy samanlainen äijä kuin minä.
Mongertava puhe ja peilissä tutut kasvot.
Olenko taas ottanut liikaa bentsoja vai mitä myivät marketin takana niin tuttu naama videolla
Asd - Anonyymi
Kävelin marketille, kun tunsin elämäni olevan lopussa. Mukaan tarttui pirkka olutta 15, leipää, sekä makkarapaketti. Tunnen nyt pientä toivonkipinää ja jaksan tänne kirjoittaa, mutta nopeasti se pahaolo vie voiton elämästä.
- Anonyymi
No voi ku kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223