Kovasti mieltäni harmitti, kun oli kaljat lopussa. Käppäilin kaupalle ja ostin ruokien ohella lisää kaljaa, ettei se nyt käy heti uudelleen vähiin.
kaljaa lisää
5
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kevät tulee, niin kaljaa menee runsaastikin puuhommien ohessa.
- Anonyymi
No, joo kalja kun maistuu, niin sitä pitää olla riittävästi. Ennemmin/myöhemmin alkaa kaljattaa, joskus täytyy hakea lisää. Eniten vituttaa, jos kaljat loppuu kesken.
- Anonyymi
Olen toimeentulon asiakas ja rahat riittää kiljuun joskus kaupan olueen.
Ongelma että kelan lääkekorvaukset pienenivät eikä terveyskeskuksen lääkäri kirjoita bentsoja.
Olen siis ilman rahaa ja kova työ pysyä kiljulla kännissä. Sitten sekakäyttäjänä örveltänyt asiani ja vihaan tavallisia duunareita ja hyvin toimeentulevia koska he eivät ole sössineet asioitaan kuin minä. Sosiaalitädit yrittää väkisin saada minua hoitoon ja evätä tuet ja asunnon koska ryyppään. Onko teillä
Muilla palstalaisella samanlainen tilanne. Sen yhden tyypin videoista näkyy samanlainen äijä kuin minä.
Mongertava puhe ja peilissä tutut kasvot.
Olenko taas ottanut liikaa bentsoja vai mitä myivät marketin takana niin tuttu naama videolla
Asd - Anonyymi
Kävelin marketille, kun tunsin elämäni olevan lopussa. Mukaan tarttui pirkka olutta 15, leipää, sekä makkarapaketti. Tunnen nyt pientä toivonkipinää ja jaksan tänne kirjoittaa, mutta nopeasti se pahaolo vie voiton elämästä.
- Anonyymi
No voi ku kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117