Rötöstelijä ehdolla.

Anonyymi-ap

Kavaltanut ja pahoinpidellyt, ei jatkoon Oulaisten vaaleissa. Eikä ole persu. Kyllä muillekkin sattuu ja tapahtuu.

57

3640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millainen kavallus on tehty?

• Anonyymi

Kysäse ehdokkaalta iteltään kun varmaan tulee teltalle makkaraa jakamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysäse ehdokkaalta iteltään kun varmaan tulee teltalle makkaraa jakamaan.

Millon tulee?

• Anonyymi

Iltalehdestä löytyy nimi...

• Anonyymi
        UUSI

Jade Ruis

• Anonyymi

Mutta millon Vasemmistoliitto tarjoaa ne makkarat?

• Anonyymi

Ei vassarit tarjoa makkaraa.

• Anonyymi

Varmaan riipuu jos Ay:toverit raotaa omaa kukkaroaan?

• Anonyymi

grilli on kuumana aina tervetuloa.

• Anonyymi

Kenet pahoinpidellyt?

• Anonyymi

Selviäi varmaan käräjäoikeuden päätöksestä.

• Anonyymi

Jos tosiaankin persuilla lopullinen mahalasku nyt oulaisissa,minkä maanantainen vaalipaneeli näyttikin niin ei kyllä sdp vas listalta voi hurraata huudella.

• Anonyymi

kokoomuksen myös hankalaa ollut saada ehdokkaita,kun täydennysmiehet otettu sellaiset etteivät ne ainaskaan vie pääehdokkailta ääniä. vanhoja sdp läisiä.

• Anonyymi

Johtaja varmistelee saavutettuja etuja...

• Anonyymi

Onhan kepun puheen johtajaki tuomittu luottamus aseman väärin käytöstä ja kehtaa kiertää maakunnissa turisemassa, vankila tuomion saanut(ehdon alaisen) ei voi äänestää tällaista puoluetta ?

• Anonyymi

Persujen oikeusministeri on tuomittu maksuvälinepetoksesta, varasti kaverinsa luottokortin ja osteli sillä itselleen tavaroita. Myös rattijuopumustuomio.

• Anonyymi

Ainoastaan persuissa on joukoittain tuomittuja.

• Anonyymi

taitaa olla sama pallinaama mikä oli homoja halailemassa ylivieskan sellillä kun oli pressan vaalit, oikein iltalehdessä oli kuva..

• Anonyymi

isolaho eduskuntaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

isolaho eduskuntaan

tämä saikkina, autojen särkeminen on täysin tämän (VAALIEHDOKKAAN) alulle panema jupakka, pitkänaikaa harrasti puhelinterroria, lähetteli aivan sairaita tekstiviestejä, esim oletko viimeaikoina nuuskinut äitisi.... pikkuhousuja. tästä olen viranomaisiin ollut paljon ennemmin yhteydessä ennen kun mitään kahakkaa edes oli sattunut, mutta en saanut mitään apua. Oilin on turha koittaa omaa jälkeenjäänyttä kullanmurua puolustella, et ole nähnyt kartanollanne sattunutta saikkinaa kun ukkosi piti väkisellä autoni kuskin ovea auki ja väänti oven hajalle! ovi vääntyi niin pahasti että ovipelti oli kurtussa ja esim autopesurissa vesi tuli auton sisään tiivisteen välistä, mutta ne on vain autoja. mitkä on lähiomaisten ja kuolemansairaan syöpäpotilaan henkiset kärsimykset! siinä ei sivullisia kateellisia sekopäitä kukaan halua häiriköimään, jokainen voi ajatella miltä tuntuu. olen vääryyttä kokenut jota en ikinä unohda!

• Anonyymi

puolue voisi olla haistellaan pikkuhousuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä saikkina, autojen särkeminen on täysin tämän (VAALIEHDOKKAAN) alulle panema jupakka, pitkänaikaa harrasti puhelinterroria, lähetteli aivan sairaita tekstiviestejä, esim oletko viimeaikoina nuuskinut äitisi.... pikkuhousuja. tästä olen viranomaisiin ollut paljon ennemmin yhteydessä ennen kun mitään kahakkaa edes oli sattunut, mutta en saanut mitään apua. Oilin on turha koittaa omaa jälkeenjäänyttä kullanmurua puolustella, et ole nähnyt kartanollanne sattunutta saikkinaa kun ukkosi piti väkisellä autoni kuskin ovea auki ja väänti oven hajalle! ovi vääntyi niin pahasti että ovipelti oli kurtussa ja esim autopesurissa vesi tuli auton sisään tiivisteen välistä, mutta ne on vain autoja. mitkä on lähiomaisten ja kuolemansairaan syöpäpotilaan henkiset kärsimykset! siinä ei sivullisia kateellisia sekopäitä kukaan halua häiriköimään, jokainen voi ajatella miltä tuntuu. olen vääryyttä kokenut jota en ikinä unohda!

Älä käytä oikeita nimiä, sinut on ilmiannettu ylläpitäjälle tuon takia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huomenna tilipäivä oisko aika maksaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

huomenna tilipäivä oisko aika maksaa.

paljonko petäjäskosken tyrännille tuli sakkoa ja rikosuhrimaksua kun väännit toisen lomittajan autosta aivan tahallaan oven hajalle?

• Anonyymi

Aloituksessa on kyse vain paikkakuntalaisesta ei koko valtakunnan rötöstelijöistä.

• Anonyymi

Kuka meistä on syytön? Jos on sattunut huono hetki, se on anteeksi annettava asia. Näyttääkö tuomittu ehdokas roistolta? Ei ollenkaan. Elämässä sattuu ja tapahtuu. Tosin nyt on sanottava, että vasemmistoliitolla on melko heikko ehdokastarjonta. Taitaa puolue jäädä ilman edustusta valtuustossa.

• Anonyymi

Tuskin erottuu muusta porukasta, kunhan eivät pääsis rahoihin käsilsi

• Anonyymi

Olisikohan niin sanotun "rötöstelijän" rouva ollut parempi ehdokas?

• Anonyymi

Se tyrkkykö ? Joka paikkaan puskemassa ihteään eikä saa muuta aikaan kuin pyöreät nurkat

• Anonyymi

Mitä tarkoitat pyöreillä nurkilla?

• Anonyymi

Ihana mielipide minusta, kiitos paljon. Jos vielä selittäisit minulle, mitä 'pyöreät nurkat' tarkoittavat, niin olisin tyytyväinen. Oletko kenties käynyt meillä ja tarkkaillut siivoamiseni jälkeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana mielipide minusta, kiitos paljon. Jos vielä selittäisit minulle, mitä 'pyöreät nurkat' tarkoittavat, niin olisin tyytyväinen. Oletko kenties käynyt meillä ja tarkkaillut siivoamiseni jälkeä?

..kysyppä kaapunnilta miksi piti toisen käydä parsimassa jälkiä.
        Pyöreät nurkat tarkoittaa ettei ollut joka paikkaa putsattu vaikka maksupostit kuitenkin oli viimeisen päälle vaikka jälki oli mitä sattuu.. mistä johtunut ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyöreät nurkat tarkoittaa ettei ollut joka paikkaa putsattu vaikka maksupostit kuitenkin oli viimeisen päälle vaikka jälki oli mitä sattuu.. mistä johtunut ?

Mitä tapausta tarkoitat? Omasta mielestäni en ole kaupungille mitään laskuja osoittanut paitsi pari matkalaskua käynnistäni töitten takia kaupassa. Oletkohan erehtynyt henkilöstä? Ja oisko aiheellista esiintyä omalla nimellä tai tulla juttelemaan kasvotusten, kun kerran olen tyrkyllä joka paikkaan? Itse olen henkilöllisyyteni täällä ilmiantanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapausta tarkoitat? Omasta mielestäni en ole kaupungille mitään laskuja osoittanut paitsi pari matkalaskua käynnistäni töitten takia kaupassa. Oletkohan erehtynyt henkilöstä? Ja oisko aiheellista esiintyä omalla nimellä tai tulla juttelemaan kasvotusten, kun kerran olen tyrkyllä joka paikkaan? Itse olen henkilöllisyyteni täällä ilmiantanut.

Ja voin kyllä luopua luottamustoimistani, kun sua näköjään ärsyttää, että toimin useassa yhdistyksessä. Esim 4H pyysi minua hallitukseensa keväällä. Voithan sinä tulla tilalleni sihteeriksi kylämme kyläyhdistykseen, kun kerran näyt pätevä olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä siellä? Kaupunginjohtajalta? Kaupunginsihteeriltä? Sivistystoimenjohtajalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä siellä? Kaupunginjohtajalta? Kaupunginsihteeriltä? Sivistystoimenjohtajalta?

HEI! ÄLÄ OLE HILJAA! iTSE ALOITIT TÄMÄN MINUN ARVIOSTELEMISEN, NIIN VIE SE MYÖS LOPPUUN ASTI! VASTAA KYSYMYKSIINI NIIN KUIN AIKUINEN!

• Anonyymi

kokonaisuudessaan on vanhalla kotikaupungillani poikkeuksellusen ala-arvoiset ehdokkaat jokaisessa puolueessa.ilmeisesti ketään ei kiinnosta enään paikallispolitiikka,niin ajaudutaan tilanteeseen että kuka vain pääsee ehdokkaaksi.

• Anonyymi

tämä herra on syyllistynyt rikoksiin ehonalaisessa oloaikanaan, särkenyt toisen lomittajan auton ja luikuroinut jutusta ettei ole joutunut vastuuseen teostaan, etevä ku on valehtelemaan. rouva on juonessa ollut mukana, monelle syyttömälle on mielipahaa ja henkistä kärsimystä tämä sakki aiheuttanut!

• Anonyymi

Opettelepa TI kirjoittamaan. Ja sinäkö oot syytön toisten autojen rikkomiseen? Lekalla rikoit ihan syyttömän ihmisen auton takalasin. Että hyjää joulua vaan, T.I.!

• Anonyymi

mikset et tule käräjille.vaan kierrät vammasena ylivieskan keskustaa.Tomi

• Anonyymi

Jos ei kuitenkaan käytettäs oikeitä nimiä täällä. Ja erinimet kirjoitetaan Isolla Alkukirjaimella! Millaista on perusopetus Haapavedellä?

• Anonyymi

Oili vastaa, ettet sinä TI ainakaan ole maksanut sitä auton takalasia - MINUN AUTONI TAKALASIA! Yksi tuulisalpa ei mole yhtä kallis kuin iso takalasi.

• Anonyymi

kuka kaivelee vanhoja jäätynyt tonttu.

• Anonyymi

15.12. mikä vuosi kun on pajavelkaa.

• Anonyymi

toisen lomittajan isä kuoli syöpään ja ennen kuolemaansa menetti talvivaaran konkurssissa valtavan summan rahaa. tämä petäjäskosken tyränni on sillä pitänyt vuosia ilvettä ja haukkunut täysin syyttömiä.

• Anonyymi

tuleeko täällä jankkaamalla sitten Isä takaisin.

• Anonyymi

:o :) :P

• Anonyymi

yritetään uudestaan vuonna 2029

• Anonyymi

Älkää kehdatko haukkua ja nimitellä aktiivista pariskuntaa. Kaikissa meissä vikaa on, mutta myös hyviä puolia.

• Anonyymi

kiitos

• Anonyymi

Toi Oulainen on niin nahistuva kunta ja merkit on selvät.. Kateellisia ihmisiä koko kylä täynnä.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Tämä on nasta mesta. Täällä on hyvä asua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2294
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      223
      1909
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1762
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1441
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1336
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      55
      1177
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      176
      1132
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1051
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      947
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      891
    Aihe